![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Henri, jij bent echt creatief met cijfers. :-P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Allez, voor de hardleersen: is de unitaire kinderbijslag in Nederland, Frankrijk of Ierland dan ook gestoeld op een dictatoriaal principe?
|
Citaat:
|
Citaat:
Heb ik nu gekozen voor een dictatuur ? Bekijk die staatshervorming, en zelfs de splitsing, nu eindelijk eens zoals ze in werkelijkheid is: een reorganisatie van onze overheid. Perfect vergelijkbaar met de fusie van gemeentes van destijds; perfect vergelijkbaar met de creatie van de EU; perfect vergelijkbaar met het instellen van districten in Antwerpen ... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Partijen hebben doorgaans meer stemmen dan 0.1% (afgerond 0%) |
Citaat:
Tot zover de waarde van de door begicistische gerichte studies. Dit is ook een studie van dat niveau: "Allochtonen zijn niet crimineler, Werkloosheid is de oorzaak van criminaliteit." |
Citaat:
|
Citaat:
is het omdat in de genen van allochtonen er iets zit, of zijn er andere redenen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Geen enkel land in de wereld biedt het onderwijs zoveel kansen als ons Vlaams onderwijs. Ook voor kansarmen en allochtonen. Dat is de ziekte van deze tijd (en ook bij autochtonen): "de oorzaak van mijn probleem zit altijd bij een ander of de maatschappij". Nooit bij mij zelf.... |
Citaat:
|
Allemaal goed en wel maar wat heeft de poes van Milquet hier mee te maken ? 8O
|
Citaat:
|
Citaat:
Je mag namelijk niet labiel zijn om aan de slimste mens te mogen meedoen (weet ik uit goede bron). Hans Van De Cauter komt dus niet in aanmerking. 8-) |
Citaat:
|
Luister, je moet begrijpen, veel keuze is er niet als je te lui bent om te werken, je wordt gangster of bediende. Eèn van de twee.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Haal je Walther al maar boven.8-) |
Citaat:
:rofl::rofl: zeer sympathiek van je dat je strategie van de nva als ziekte van deze tijd bestempeld |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be