![]() |
Citaat:
8O .... WTF . Een echte powertrainer , wees bang .... zeer bang . :lol: :rofl: |
Citaat:
:rofl: :lol::lol: |
Citaat:
Laat ons hopen dat je tegenstrever geen schriel thaiboksertje is. Want die geeft je direkt wat knietjes tegen je gepowertrainde kin! |
Citaat:
"Special Guards (a special category of the Greek police personnel, originally meant for guard duties on public property" Maw een veredelde bewakingsagent. Dank je voor de bronnetjes. Ik had het over een ander incident. In Italie dacht ik. |
Citaat:
Als je voor iedere dode bij een vluchtmisdrijf een topic moet beginnen openen, zelfs al is ie dan flik... Dit is een politiek forum, geen marginale verzamelplaats voor anarchisten die hun haat voor alles wat met gezag te maken heeft willen ventileren. |
ja daar ben ik nu echt bang van die thaise boksertjes,sterk dat die zijn ,ik zie ze alle dagen bezig in de gym om schrik van te krijgen ze tillen makkelijk 50kg allee de sterkste toch
|
caligula ik ben 62 jaar en ik veeg met julie zonder moeite de vloer aan straf he en wat dat neuken betreft de mijne is 170cm dus klein zou ik ze ni noemen
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Deze onzin verdient een slotje!
|
Citaat:
Of het is zelf de l** van 1m70 . ;-) |
en in Luik voor de 3e keer 2 meisies verschwunden
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be