![]() |
Citaat:
|
|
Citaat:
|
MR erbij zonder de N-VA ==> uitbreiding van Brussel.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
on topic: Natuurlijk wil Elio dat... Liefst enkel het FDF maar als het echt moet mag Michel ook komen zitten. Zeg dan gewoon dat je de besprekingen opgeeft hé :roll:... "we kunnen het niet met zeven... laat het ons met acht of negen proberen". |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En zo zot zijn vld en cd&v niet om daarmee mee in te stemmen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
of gaat men Groen! opofferen? (die zeggen toch overal JA! tegen, dus die zijn wel fijn om aan tafel te hebben) |
Citaat:
Maar om te antwoorden: uiteraard niet. Ik dacht dat het sarcasme in mijn post erg duidelijk was... om dat te benadrukken had ik er ook een ":roll:". Bij gezet. Blijkbaar is dat wat te moeilijk om te snappen voor Kees. Citaat:
De enige mogelijke weg is wel dat Van Besien zegt "foert" eenmaal ook de MR aan boord wordt gehaald; wat ik wel zou verstaan (in bijna elk domein zijn deze tegenhangers). |
Di Rupo moet wel erg in de miserie zitten als hij zijn grootste vijand Reynders ter hulp roept.
|
Citaat:
De Liberalen er bij halen zonder N-VA te lossen gaat niet werken. En andere scenario's zijn ook niet realistisch. Maar jij zegt dat de N-VA moet blijven. Prima, maar dan wordt het lastig. Ook dát zijn we met elkaar eens. En mijn naam is geen kees, maar Hollander. En ik denk erover om dat voor jou te 'mijnheer Hollander' te laten zijn. |
Citaat:
als je vraag aan elio bestemd was moest je dat ook zeggen i.p.v. te doen alsof je aan mij een vraag stelde hé... De N-VA moet sowieso blijven; wat er ook gebeurd! Wat we wel nog zouden kunnen doen is de CD&V eruit zwieren die hebben geen vrienden meer in het Zuiden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ben jij zo een Vlaming die "Nederlanders" zegt misschien? Want let op ze bestaan hoor... :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
Ge zijt toch zeker gene "slechten"... Oooh wat zijn die *** stil... oooh wat zijn die *** stil. Vul aan :lol: Seg mannekes ontspant een beetje he; ga eens een luchtje scheppen of zo. Als we al niet meer met de keeskoppen mogen lachen :roll:... |
Citaat:
|
Citaat:
Hoog tijd carolientje op het matje te roepen, en haar de keuze te geven: ofwel metjes in de Vlaamse rij lopen, ofwel buitengekegend in de Vlaamse regering. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be