![]() |
Citaat:
|
Ach ja, bijna dag op dag 106 jaar geleden was er in Sint-Petersburg ook zo'n "marginaal optochtje".
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nu er zullen wellicht behoorlijk wat Vlaamse Brusslaars meegestapt hebben ook waardoor de resultaten een paar % hoger zullen liggen. Reken dan nog eens bij diegenen die ze niet hebben verstaan en bij de Franstaligen hebben gerekend......;-) |
Citaat:
De franstalige partijen die "JA" (Oui) hebben gezegd, vertegenwoordigen een 66% . |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dus een overgrote meerderheid op dit non-event was franstalig, wat ook voordien te verwachten was.
Dus het zijn vooral franstaligen die een regering willen. Betekent dat dan ook dat het vooral de franstalige partijen zijn die zich hierdoor aangesproken moeten voelen, want het is hun electoraat ? En aan Vlaamse zijde is het signaal vooral "voet bij stuk blijven houden" ? |
Citaat:
![]() "Er was een massa Vlamingen aanwezig" |
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Eerlijk gezegd had ik verwacht dat het er een 700.000 zouden zijn. |
Citaat:
En wat die peiling betreft. Iedereen weet nu wel ongeveer dat ik maar weinig waarde hecht aan peilingen. Of ze nu mij gelijk geven of niet. En zeker wanneer het gaat om peilingen die vlug vlug verricht worden door een of andere krant en waarvan het staal zeker niet representatief is. Al bij al is het duidelijk: de betoging was een overrompelend succes. Dat zint sommigen helemaal niet. En nu probeert men verwoed argumenten te vinden om dat daverend succes van vandaag in een slecht daglicht te stellen en zo zijn nijd te verbijten. Meer moet men daar allemaal niet achter zoeken. Dat is wat ik erover denk. Slaap er maar eens goed over en leg u neer bij de feiten. Morgen zal het beter gaan. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
In een democratie tellen alleen de verkiezingen. Dat zint sommigen blijkbaar ook niet... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En mijn oprechte gelukwensen met uw weergaloos succes. En morgen, morgen zitten milquet, di rupo en gennez weer aan tafel en zeggen non tegen de nv-a, en demoniseren BDW Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
De gewoonlijk te hoge schatting van de organisatoren: 45.000 deelnemers De gewoonlijk te lage schatting van de politie 34.000 deelnemers En dan ben ik nog heel coulant en verlaag ik het cijfer naar beneden toe. Immers eigenlijk zou ik het moeten hebben over 39.500 deelnemers. Want dat is het gemiddelde van bovenstaande twee cijfers. Ik spreek slechts over 38.000 deelnemers. |
Citaat:
Di Rupo wenst geen regering 'tegen elke prijs' . De PS zal nooit aanvaarden dat er lagere sociale uitkeringen of hogere belastingen komen voor de Walen en Brusselaars. Anders gezegd: de 22 miljard noodzakelijke bezuinigingen zullen uitsluitend door de Vlamingen moeten gedragen worden. En dat moeten de Vlamingen dan als dictaat zomaar aanvaarden? Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:54. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be