Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Verkiezingen 2010 en regeringsvorming (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=218)
-   -   Vechtpartij omwille van Vlaamse vlag op SHAME-betoging (https://forum.politics.be/showthread.php?t=149775)

Bobke 24 januari 2011 16:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 5249528)
Hoe belet TAK dan de vrijemeningsuiting?

Het is toch wettelijk geregeld welke meningen je mag hebben van de staat en welke meningen je niet mag hebben en waar je voor opgesloten wordt?

Hoe komt TAK daar dan bij te zien?

Postjes lezen die er op slaan, komt ge vanzelf bij het antwoord.

louis1949 24 januari 2011 16:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 5249404)
Dus die mogen dat wel, andere niet? Ruik ik daar een dubbele standaard?

man jij kunt beter kronkelen dan een paling ,nog nooit zo n zeveraar als gij tegen gekomen

fonne 24 januari 2011 16:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bobke (Bericht 5249488)
Als ze de vrije meningsuiting beletten wel.

Wanneer hebben ze dat gedaan?

Mr. Orange 24 januari 2011 16:52

Misschien de volgende keer als er nog eens zulke betoging wordt georganiseerd, met heel de Vlaamse Beweging er naartoe trekken en ook een duidelijk signaal geven... Geen geweld, gewoon hier zijn wij en we komen op voor onze Vlaamse identiteit.

Txiki 24 januari 2011 16:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mr. Orange (Bericht 5249559)
Misschien de volgende keer als er nog eens zulke betoging wordt georganiseerd, met heel de Vlaamse Beweging er naartoe trekken en ook een duidelijk signaal geven... Geen geweld, gewoon hier zijn wij en we komen op voor onze Vlaamse identiteit.

8O schande! honte! shame!

Ratatosk 24 januari 2011 16:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mr. Orange (Bericht 5249559)

Laat uw stem horen op 10 maart.

Txiki 24 januari 2011 16:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ratatosk (Bericht 5249566)
Laat uw stem horen op 10 maart.

Wat is er te doen op 10 maart?

Bobke 24 januari 2011 16:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fonne (Bericht 5249557)
Wanneer hebben ze dat gedaan?

Moet ge aan Filo vragen.

Ratatosk 24 januari 2011 16:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 5249568)
Wat is er te doen op 10 maart?

NSV! betoging.

Txiki 24 januari 2011 16:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ratatosk (Bericht 5249572)
NSV! betoging.

:cheer: allen daarheen met Belgische vlaggen :cheer:

Ratatosk 24 januari 2011 16:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 5249574)

Kwestie om uw schoenen niet vuil te maken. Zo'n belgische vod is daar perfect voor. :lol:

Txiki 24 januari 2011 17:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ratatosk (Bericht 5249579)
Kwestie om uw schoenen niet vuil te maken. Zo'n belgische vod is daar perfect voor. :lol:

:magniet: de vlag van de verdraagzaamheid en solidariteit treed je niet ongestraft met de voeten

Wisord 24 januari 2011 17:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 5249574)

Dan gaan twee NSVers best ook zo een vlagje meenemen , kwestie van zich te kunnen camoufleren . :lol:

Txiki 24 januari 2011 17:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wisord (Bericht 5249602)
Dan gaan twee NSVers best ook zo een vlagje meenemen , kwestie van zich te kunnen camoufleren . :lol:

Waarom twee? :-D

Wisord 24 januari 2011 17:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 5249606)
Waarom twee? :-D

Ja die paardekop was ik vergeten . Je hebt gelijk .

Wisord 24 januari 2011 17:18

Voor alle duidelijkheid ik hou me niet bezig met idioot vlaggengezwaai .

Txiki 24 januari 2011 17:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wisord (Bericht 5249616)
Ja die paardekop was ik vergeten . Je hebt gelijk .

:rofl: had ik niet aan gedacht

Txiki 24 januari 2011 17:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wisord (Bericht 5249619)

Kom je liever mee cheeren? :cheer:

Wisord 24 januari 2011 17:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 5249625)
Kom je liever mee cheeren? :cheer:

Mss valt er wel iets te cheeren die dag wie weet . :-D

Xenophon 24 januari 2011 17:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wisord (Bericht 5249619)

Er liepen zondag in de betoging veel mensen met idiote Belgische vlaggen.

Ratatosk 24 januari 2011 17:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wisord (Bericht 5249634)
Mss valt er wel iets te cheeren die dag wie weet . :-D

Als er weer 400 extreem-linksen worden opgepakt wegens geweld en vernielingen.

Wisord 24 januari 2011 17:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 5249635)
Er liepen zondag in de betoging veel mensen met idiote Belgische vlaggen.

Waren het dan ook idioten of enkel hun vlag ? :lol:

Xenophon 24 januari 2011 17:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wisord (Bericht 5249637)
Waren het dan ook idioten of enkel hun vlag ? :lol:

Jij schijnt daar altijd over te oordelen dus zeg het maar.

Wisord 24 januari 2011 17:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 5249641)
Jij schijnt daar altijd over te oordelen dus zeg het maar.

Ik dacht dat jij gevoelig was voor wapperende vodden ?

Ratatosk 24 januari 2011 17:32

Toch raar dat Wisord reageert in een draadje van mij terwijl ik op zijn negeerlijst staat.

Xenophon 24 januari 2011 17:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wisord (Bericht 5249650)
Ik dacht dat jij gevoelig was voor wapperende vodden ?

Hah!

...

system 24 januari 2011 17:54

Het is leuk en aandoenlijk om te zien hoe de Vlaamsnationalisten verkrampt blijven reageren op de zeer succesvolle betoging toch in een slecht daglicht te kunnen stellen. Het moet erg zeer erg pijn doen in Vlaamsnationale rangen. En bovendien halen ze de meest miezerige argumenten aan om toch te kunnen bewijzen dat deze massale betoging niets voorstelt.

Wel, pech voor u. Dat hadt ge in uw de blauwvoetvendels nu eens niet verwacht neem ik aan . Ik ook niet moet ik rechtuit bekennen. Edoch, gewen er u maar aan. Want deze betoging staat in de annalen gegrift van de zeer grote betogingen in België. En als de heren en dames onbekwame politici blijven aanmodderen, dan komt er in de zomer nóg zo'n betoging. En dan zullen er niet 34.000 aanwezigen staan, maar 68.000!

Xenophon 24 januari 2011 17:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door system (Bericht 5249717)
Het is leuk en aandoenlijk om te zien hoe de Vlaamsnationalisten verkrampt blijven reageren om de zeer succesvolle betoging toch in een slecht daglicht te kunnen stellen. Het moet erg zeer erg pijn doen in Vlaamsnationale rangen. En bovendien halen ze de meest miezerige argumenten aan om toch te kunnen bewijzen dat deze massale betoging niets voorstelt.

Wel, pech voor u. Dat hadt ge in uw de blauwvoetvendels nu eens niet verwacht neem ik aan . Ik ook niet moet ik rechtuit zeggen. Edoch, gewen er u maar aan. Want deze betoging staat in de annalen gegrift van de zeer grote betogingen in België. En als de heren en dames onbekwame politici blijven aanmodderen, dan komt er in de zomer nog zo'n betoging. En dan zullen het er niet 34.000 aanwezigen zijn, maar 64.000!

Ja, Belgie is gered!

Of nee, wacht...

lollysticky 24 januari 2011 17:56

Citaat:

Het is leuk en aandoenlijk om te zien hoe de Vlaamsnationalisten verkrampt blijven reageren om de zeer succesvolle betoging toch in een slecht daglicht te kunnen stellen. Het moet erg zeer erg pijn doen in Vlaamsnationale rangen. En bovendien halen ze de meest miezerige argumenten aan om toch te kunnen bewijzen dat deze massale betoging niets voorstelt.

Wel, pech voor u. Dat hadt ge in uw de blauwvoetvendels nu eens niet verwacht neem ik aan . Ik ook niet moet ik rechtuit zeggen. Edoch, gewen er u maar aan. Want deze betoging staat in de annalen gegrift van de zeer grote betogingen in België. En als de heren en dames onbekwame politici blijven aanmodderen, dan komt er in de zomer nog zo'n betoging. En dan zullen het er niet 34.000 aanwezigen zijn, maar 64.000!

pijn? amai nog nie, vant lachen :lol:
hop naar de volgende franstalige betoging!

Txiki 24 januari 2011 18:06

Citaat:

Het is leuk en aandoenlijk om te zien hoe de Vlaamsnationalisten verkrampt blijven reageren op de zeer succesvolle betoging toch in een slecht daglicht te kunnen stellen. Het moet erg zeer erg pijn doen in Vlaamsnationale rangen. En bovendien halen ze de meest miezerige argumenten aan om toch te kunnen bewijzen dat deze massale betoging niets voorstelt.

Wel, pech voor u. Dat hadt ge in uw de blauwvoetvendels nu eens niet verwacht neem ik aan . Ik ook niet moet ik rechtuit bekennen. Edoch, gewen er u maar aan. Want deze betoging staat in de annalen gegrift van de zeer grote betogingen in België. En als de heren en dames onbekwame politici blijven aanmodderen, dan komt er in de zomer nóg zo'n betoging. En dan zullen er niet 34.000 aanwezigen staan, maar 68.000!

Ja ok, en dan?

pinarello 24 januari 2011 18:07

Citaat:

En 3500 Vlamingen :lol:

nabat54 24 januari 2011 18:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 5249291)
Groot drama. Probeer eens een Belgische vlag te tonen als TAK langskomt.

Daar heb je een punt, maar hiermee bevestg je wel dat het om een pro-Belgie betoging ging, niet omdat we nog geen regering hebben ;-)

Zwartengeel 24 januari 2011 18:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 5249723)
Ja, Belgie is gered!

Of nee, wacht...

Ja, en Di Rupo wil een staatshervorming waarbij 20 miljard bespaard moet worden maar die Wallonië en Brussel niets mag kosten.

Zwaaien dus maar met die Belgische vlag! Zwaaien, zeg ik u!

HOUZEE ! 24 januari 2011 18:12

Wat had je nou verwacht ? :roll: Loop eens met een Belgische vlag in een vlaamsnationalistische betoging ....

patrickve 24 januari 2011 18:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! (Bericht 5249776)
Wat had je nou verwacht ? :roll: Loop eens met een Belgische vlag in een vlaamsnationalistische betoging ....

Je geeft dus toe dat dit een anti-Vlaams-nationalistische betoging was ?
En geen "a-politieke" die gewoon een roep van de bevolking was om tot een oplossing te komen ?

Een anti-N-VA en dus een pro-PS status-quo betoging ?

Distel 24 januari 2011 18:14

Citaat:

"Paradoxaal genoeg heeft men nu bewezen wat men wou bestrijden", aldus Weyts. "Men betoogde voor eenheid, maar de samenstelling van de betogers illustreerde net de verscheidenheid en de verschillen tussen Vlamingen en Walen." Dat leidt volgens de N-VA'er tot de essentie van de huidige patstelling: "Net omdat Vlamingen en Franstaligen grondig verschillen van mening, zoals ook al de verkiezingsuitslag had aangetoond, moeten we die verschillen erkennen en meer autonomie geven aan de deelstaten."

Bron: http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...124_weyts-reax

Inderdaad, een heel succesvolle betoging :rofl:

Vito 24 januari 2011 18:15

1 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 5249291)
Groot drama. Probeer eens een Belgische vlag te tonen als TAK langskomt.

Je kan een militante organisatie als TAK toch niet gaan vergelijken met een betoging als deze? Dat is even goed zeggen als "deze betogers zijn extremistische belgicisten die geweld niet schuwen".

Dit is afgang, makker...

system 24 januari 2011 18:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pinarello (Bericht 5249762)
En 3500 Vlamingen :lol:

55 en één half (een kind) Vlamingen zult u bedoelen.

HOUZEE ! 24 januari 2011 18:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 5249780)
Je geeft dus toe dat dit een anti-Vlaams-nationalistische betoging was ?
En geen "a-politieke" die gewoon een roep van de bevolking was om tot een oplossing te komen ?

Een anti-N-VA en dus een pro-PS status-quo betoging ?

Het opzet van de betoging was inderdaad a-politiek, maar er ontstond een spontaan hoera België gevoel bij de demonstranten. Dat waren gewoon emoties die loskwamen

TAK 24 januari 2011 18:19

Ook weer een prachtig staaltje van tendentieuze berichtgeving van RTL

Kijk en vergelijk met beelden van EUX.TV (let op de volgorde van de feiten en de man in het wit die z'n intrede maakt rond 1min30)

SHAME zouden de organisatoren van zondag zeggen

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:17.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be