![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Misschien de volgende keer als er nog eens zulke betoging wordt georganiseerd, met heel de Vlaamse Beweging er naartoe trekken en ook een duidelijk signaal geven... Geen geweld, gewoon hier zijn wij en we komen op voor onze Vlaamse identiteit.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dan gaan twee NSVers best ook zo een vlagje meenemen , kwestie van zich te kunnen camoufleren . :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
Ja die paardekop was ik vergeten . Je hebt gelijk . |
Voor alle duidelijkheid ik hou me niet bezig met idioot vlaggengezwaai .
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mss valt er wel iets te cheeren die dag wie weet . :-D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Waren het dan ook idioten of enkel hun vlag ? :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
Ik dacht dat jij gevoelig was voor wapperende vodden ? |
Toch raar dat Wisord reageert in een draadje van mij terwijl ik op zijn negeerlijst staat.
|
Citaat:
... |
Het is leuk en aandoenlijk om te zien hoe de Vlaamsnationalisten verkrampt blijven reageren op de zeer succesvolle betoging toch in een slecht daglicht te kunnen stellen. Het moet erg zeer erg pijn doen in Vlaamsnationale rangen. En bovendien halen ze de meest miezerige argumenten aan om toch te kunnen bewijzen dat deze massale betoging niets voorstelt.
Wel, pech voor u. Dat hadt ge in uw de blauwvoetvendels nu eens niet verwacht neem ik aan . Ik ook niet moet ik rechtuit bekennen. Edoch, gewen er u maar aan. Want deze betoging staat in de annalen gegrift van de zeer grote betogingen in België. En als de heren en dames onbekwame politici blijven aanmodderen, dan komt er in de zomer nóg zo'n betoging. En dan zullen er niet 34.000 aanwezigen staan, maar 68.000! |
Citaat:
Of nee, wacht... |
Citaat:
hop naar de volgende franstalige betoging! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zwaaien dus maar met die Belgische vlag! Zwaaien, zeg ik u! |
Wat had je nou verwacht ? :roll: Loop eens met een Belgische vlag in een vlaamsnationalistische betoging ....
|
Citaat:
En geen "a-politieke" die gewoon een roep van de bevolking was om tot een oplossing te komen ? Een anti-N-VA en dus een pro-PS status-quo betoging ? |
Citaat:
Bron: http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...124_weyts-reax Inderdaad, een heel succesvolle betoging :rofl: |
1 Bijlage(n)
Citaat:
Dit is afgang, makker... |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:17. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be