![]() |
Citaat:
Dat onderschrift had ik nog niet eens gelezen. Nu weet ik waar dat reukske van cognitieve dissonantie vandaan komt.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het zou inderdaad een goed idee zijn om een mobiele versie te maken met vereenvoudigde interface. In principe zijn de forumbeheerders daar zelfs niet voor nodig en kan dat gerust gemaakt worden door iemand die kan programmeren voor (bv.) Android.
|
Citaat:
|
Citaat:
Er zijn bronnen waar je betere en accuratere politieke informatie kan garen. Een mobiele versie van politics.be heeft dus bij deze geen enkele meerwaarde. |
Ik zou gerust op de trein of op de bus af en toe het forum willen lezen, ik snap niet wat dat te maken heeft met 'fanatiek' smartphone-gebruik. Op dit moment gaat dat nauwelijks aangezien ik voortdurend zou moeten inzoomen om de tekst leesbaar te maken. Andere fora hebben mobiele versies die makkelijk navigeerbaar zijn, waarom politics.be niet?
Ik vind het nogal egoïstisch om te zeggen dat zoiets geen meerwaarde heeft gewoon omdat jij het niet zou gebruiken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar to the point ja, ik vind dat er een smartphone versie van politics.be moet zijn. |
politics mobile
Citaat:
Om principiële redenen vertik ik mij te laten meesleuren door een dure hype. Liever een goeie Android dan een overgewaardeerde IOS. Citaat:
De commerciële software die politics.be gebruikt is echter niet geschikt voor mobiele telefonie, tenminste als je niet bereid bent de nodige plug-ins te betalen. Moest de moderatie met de idee spelen dan zou ik voorstellen dat ze eerst eens een doordachte enquête houdt. Kwestie van kosten en baten af te wegen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik surf enkel nog mobiel (om van de grote operatoren vanaf te zijn).
Door m'n mobieltje horizontaal te houden leest het vrij vlot. Geen idee of een mobiele versie zoveel zou verbeteren want geen ervaring met een m.forum. ps ik was ook al lang weg bij electrabel voor de grote uittocht. In hoge nood (belastingsbrief invullen) hotspot ik gewoon naar m'n oude laptop. Resultaat : overal internet, minder doelloos gebruik, goedkoper en kwalitatiever leven. M.politics.be laat maar komen maar geen must. |
Ik moet na een maand of twee gebruik toegeven dat ik nogal eens in een verkeerde draad of ongewild profiel terecht kom. M.politics.be. Laat maar komen
|
http://www.demorgen.be/technologie/-...ogle-a2293086/
Google gaat zijn algoritme aanpassen. Sites die niet mobile vriendelijk zijn gaan zakken (en de belangrijke eerste pagina niet meer halen) |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb het persbericht gelezen. Mobile vriendelijk wordt dus beloond. En we worden steeds afhankelijker van Google. Dus ja, de klant met een mobieltje kan er slechts beter van worden. Waarom niet. |
veel eendagsvliegen dus. En veel scheten in flessen. En dan nog binnen een subforum dat de communicatie tussen moderatie en forumgebruikers zou moeten stimuleren.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be