![]() |
1 Bijlage(n)
Nokia xpress 5800.
|
1 Bijlage(n)
Veel miserie met deze Nokia C3 C1 gehad. 3 X bij de fabrikant geweest en uiteindelijk een nieuwe gekregen. Maar nu schijnt hij het wel te doen ...
|
![]() Deze nog steeds. Werkt prima. :-) Camera, internet e.d niet nodig. Telefoon is voor te bellen en met luidspreker aan gaat da prima in auto, handfree. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn wederhelft heeft een iPhone 4S gekocht. En ik moet toegeven... een vetgeil ding. Nog nooit een besturingssysteem gezien dat zo logisch en eenvoudig in elkaar zit en zo smooth werkt.
![]() |
|
Citaat:
|
Ik hou het bij rooksignalen. Lekker goedkoop en niet opspoorbaar. Ben wel maar tot 7 uur s avonds bereikbaar maar dat is ook geen uur meer om de mensen nog lastig te vallen.
|
Citaat:
|
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
@Dronkoers: Steek je er ook 2 sim cards in? |
Citaat:
Grijs dus. Goeie telefoon, al loopt hij de laatste tijd af en toe eens vast. De andere is een C3 die is van t werk maar wordt binnenkort door iets anders vervangen. |
http://www.google.nl/imgres?q=samsun...t:429,r:18,s:0
zalig bakske ! zou het niet meer kunnen missen ... ook mijne mail zou ik niet meer kunnen missen op gsm ... autonomie vd batterij had wel beter gekund |
Iphone.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Die van mij is voor het overgrote deel ook grijs/metaalkleur. Had je trouwens problemen met de 'kleine' knopjes? Veel mensen hier vragen zich dat blijkbaar af :? |
Citaat:
|
Citaat:
|
![]() |
Veel touchscreens tegenwoordig :-)
|
Citaat:
Ik heb over het algemeen genomen zelden last met kleine knopjes... ;-) |
:rofl:
we zijn weer bijna bij 'freude am fahren' ook volgens mij :lol: |
Citaat:
voor die tochpads uitkwamen, ? Wel ik was daar heel behendig mee... ;-) |
Citaat:
maar ben nu volledig mee met de touchpads ze ! 8-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
U moet het eens proberen... Hier in mijn familiekring zitten 3 Iphones (1 3G, 1 4G en sinds verleden week 1 4GS)... denkt U echt dat die superieur zijn aan een deftig Android toestel, dat praktisch evenveel kost en waarop diverse externe apps geïnstalleerd worden? Wat wel dikker is.. dat is hun nek.. :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Al 3jaar een Nokia 2760 (zo een miniscuul klapdingetje)
Radio werkt niet meer(kan me niet schelen want daarvoor had ik het niet gekocht) Spelletjes werken niet,of niet meer,vastlopertjes...(kan me niet schelen want daarvoor had ik het niet gekocht) Timer,memo-opnemer(dictafoontje) ,agenda,alarm...werken uitstekend,ik had het ding daarvoor niet gekocht maar gebruik ze ondertussen regelmatig,zij behoren nu bij een minimum-specifikatie voor een gsm volgens mijn bescheiden mening.. Bluetooth...werkt niet meer,maar daar kan ik mee leven,ik moet niet zonodig bestandjes uitwisselen en ik bel helemaal niet in mijn auto,handsfree of niet,...het was leuk om eens mee te spelen... Cameraatje.....sucks(kan me niet schelen want daarvoor had ik het niet gekocht) O ja,je kunt er goed mee bellen en de accu gaat minstens een week mee(bij weinig bellen) ...bijzonder verdienstelijk voor zo een goedkoop ouwetje eigenlijk....:? |
Citaat:
Maar die pokkekleine toetsjes ook wel :D. Als je op je nagels bijt, of een zagende vriendin hebt (dat doet pijn......) dan kan je het vergeten. |
Citaat:
|
ok, geef maar toe ...
wie mist er een p.be app ? :oops: |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:07. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be