![]() |
Citaat:
Dit stukje tekst zegt genoeg, meen ik : (ik citeer) “De voorhuid moet terugkomen', citeert P-magazine de N-VA-voorzitter. Is dat allemaal zo ernstig te nemen? Nee, natuurlijk niet. Toen P-magazine de N-VA-voorzitter inlichtte over haar historische vondst heeft 'Bart er goed mee gelachen', zegt zijn woordvoerder. Maar De Wever vond het verhaal 'te mooi en te grappig om er niets mee te doen”. Voor het overige ben ikzelf van mening dat deze draad eerder thuishoort in de onderste regionen van het forum, maar als u één en ander daadwerkelijk als “binnenlandse politiek” beschouwt, nou, doe maar hoor. |
Schitterend, een topic waar de meest notoire forumtrollen elkaar op de zenuwen aan het werken zijn. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Natuurlijk moet dat kleinood terug naar Antwerpen gehaald worden. En dan zouden ze het moeten vergulden, zodat iedereen het kan aanraken en de heelkundige eigenschappen ervan kan ondervinden.
Ook een klein stukje van God is God! |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
wat een gezever, er is in Italië iets terug gevonden wat eeuwen vroeger in de kathedraal van Antwerpen thuishoorde, waarschijnlijk een relikwieschrijn met daarin een zogezegd stukje voorhuid van Christus, (wat zelfs de domste katholiek niet meer geloofd)maar als dat schrijn ooit van hier was, mag dat toch wel terugkomen, zeker, en als er dan iemand is die zich daarvoor inspant, voor mij niet gelaten.
En dat BDW een faccist of en moordenaar is, voor zo'n gezegdes kan men maar best even de schouders ophalen, zot zijn doet geen zeer |
Citaat:
|
:cheer::cheer:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Misschien daarom nu al die huiszoekingen in de verschillende bisdommen !!! Of zouden ze die gebruikt hebben om Albert II die wrat op zijn neus te maskeren ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Triestig :twisted: |
Waar zit de humor dan wel?
|
Citaat:
|
Je weet het niet, hè.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De dikke die een vettige scheet laat "en plein public" op het podium van de Ijzerbedevaart, vlak naast de micro, dat zou pas humor zijn. :lol:
|
Citaat:
Ik ben blij dat mijn gevoel voor humor van een ietwat hoogstaander niveau is als het jouwe... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Of niet gekker dan de portretten van onze Vorst die overal bij de overheden hangen, tot in de rechtshoven toe. ;-) |
Citaat:
Kappen nu. |
Citaat:
|
De Wever heeft nu weer tijd voor dit soort dingen. Heerlijk.
Net zoals z'n tekstje over Pjotr (zie K&K) |
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Milesovic past ook eerder in het rijtje van de BUB'ers dan van de N-VA.
Bende clowns, ik begrijp maar al te goed waarom de kaartclub zo weinig succes kent :evil: |
Citaat:
|
Citaat:
![]() __________________________________________________ _____________ Zouden de zittingen van de Ministerraad van Onafhankelijk Vlaanderen beginnen met een Groet aan de voorhuid? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:43. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be