![]() |
Ik begrijp de anti-hoofdoekjes-mensen af en toe niet echt.
Als je het principe 'baas in eigen huis' echt ernstig wil nemen, dan moet je aanvaarden dat er winkels zijn die kopvodden als dresscode toelaten. Zoniet, wanneer je in priveezaken zoals AH een kopvoddenverbod van overheidswege bepleit, dan maak je de weg vrij voor opgelegde positieve discriminatie. Laat de dresscode en personeelsbeleid volkomen vrij. Dan kan een winkelier ook weer beslissen uitsluitend BBB-personeel met westerse dresscode te aanvaarden. Dan is de winkelier vrij, én de klant vrij. Beiden beslissen dan respectievelijk kopvodkoelies te nemen als personeel of niet, en er zich al dan niet door te laten door bedienen. |
Citaat:
Ben benieuwd naar het antwoord. Als je ooit de moeite zou doen dit ons te laten weten. Per politics volstaat, dit bespaart je een paar postzegels. |
Citaat:
|
Citaat:
In ieder geval hier niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Beetje opletten als je hebt over jullie. Waarom zou een vrijzinnige, of gelovige katholiek, geen diamantje kado kunnen doen aan een bevallige moslima ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Allemaal gelukkige bezitters van diploma's die ze bij de waspoeder gekregen hebben, of zelf gedrukt op hun printer.:lol: |
Citaat:
|
Citaat:
WC Eend. |
Citaat:
een reden om achterlijke personages als Macchiavelli te bannen. het blijft in het achterhoofd. Je kan je desnoods binnen de huidige forumpolitiek verschuilen achter een amnestie voor dubbelnicks. |
Citaat:
|
Citaat:
De rest van je post is te ridicuul om op in te gaan. |
Citaat:
Van die linkjes bestaan er dertien in een dozijn. |
Citaat:
En na alles ben jij toch degene die het slechtst geplaatst is om over iets te zeggen. |
Misschien is het een aantal islamfanaten ontgaan dat ik als TS in mijn eerste post schrijf...
Citaat:
Echt verbieden kan ik het natuurlijk niet, maar beperk jullie obsessief islam fanatiek gelul tot een andere draad, of steek jullie allemaal in een bourka. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Trouwens er is geen enkele religie met zoveel stromingen en interne conflicten dan de islam...dus een moslim die de absolute kennis claimt is pas ronduit belachelijk...ze kunnen het onderling nog niet eens eens zijn.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Zo werkt het dus niet he. Prachtig ook hoe het NIET schandalig vinden dat een privébedrijf moslima's toelaat een hoofddoek te dragen meteen gelijk wordt geschakeld met 'obsessief islam fanatiek gelul'. Echte argumenten heb je duidelijk niet, en dan valt het natuurlijk wel een beetje tegen dat niet iedereen het met je eens blijkt te zijn. Waarom antwoord geen van jullie op mijn eerdere vraag? Als je naar de juwelier gaat, en die draagt een keppeltje, ga je daar dan ook de boel voor op stelten zetten? |
Citaat:
Fictieromans vallen onder letterkunde en niet onder wetenschap... |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En een keppeltje is geen uiting van ondergeschiktheid aan de mannen, geen uiting van "verkracht niet mij maar de ongehoofddoekte" Citaat:
Citaat:
ha! maar IK mag dat dan weer wèl! Ben nu wel eens benieuwd wat Yussuf daar van zal zeggen als ik op mijn strepen wil staan: Citaat:
|
Citaat:
Het zou al heel wat zijn wanneer we als priveepersoon op ons domein opnieuw mogen verbeiden wat we willen. |
Citaat:
|
Iedereen heeft recht op een privéleven...
Ik ben dus geen voorstander van een algemeen verbod op hoofddoeken maar wel in openbare functies en het verbodsrecht voor werkgevers.... |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:18. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be