![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Wat uw Hitler stelling betreft...had men die beierse 'clown' in 1923 levenslang gegeven ipv een halfzachte 13 maanden dan..... |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Ik hoop bijvoorbeeld dat Woeter Becque eeuwig in de hel vebrand voor wat hij Vlaanderen aangedaan heeft, en moest hij morgen terminale kanker krijgen zou ik misschen op zijn VBs een coupke champagne drinken... maar ik zou het nooit in mijn hoofd halen om iemand op te hitsen om hem neer te steken, laat staan er zelf aan beginnen... |
De vraag is: wat moeten flaminganten en wallinganten met de Belgische nationaliteit? Kunnen we die niet meteen afpakken om hen te helpen? :-)
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is nog altijd de rechter die daarover beslist. |
Citaat:
Yves heeft dus gelijk (zonder sarcasme) maar hij had al vele jaren eerder moeten reageren.... |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Bovendien is het totaal geen argument om te zeggen dat hij er enkel drugs ging smokkelen, had maar beter een normale job gezocht. Hetzelfde geldt trouwens voor zijn gastland België. Citaat:
|
Citaat:
Die is even sterk in het voorspellen als de weerman. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Bewust provocerende leugens verkopen rond het incident met die 'geestelijk gestoorde' bekeerlinge is aanzetten tot geweld (in islamitische middens in molenbeek is dat zo) Ik ben het wel met je eens dat de structurele juridische opkuis voorrang heeft op een individu..en dat notabene net die politici verantwoordelijk voor de strafopschorting onder de 3 jaar nu pluimen in hun gat willen steken met dit geval.. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik wil er graag afstand van doen, maar uiteraard niet in het luchtledige terechtkomen. Dat is nogal logisch. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Zeg zeurpiet, tap eens uit een ander vaatje... Hoe zit het ondertussen met de Vlaamse grondwet? Of is die, wegens overbodig door de Europese, weer op de lange baan geschoven? |
Citaat:
De minister van justitie moet de rechtelijke procedure volgen als iedereen. Het is niet Annemie Turtelboom die mij angst aanjaagt maar wel Yves Desmet met zijn ongefundeerde uitlatingen. Straks maakt die van die clown nog een martelaar van het vrije woord. Kan het nog ironischer? Belkacem dinsdag voor de raadkamer Fouad Belkacem (30) verschijnt dinsdag voor de raadkamer in Antwerpen. Die moet beslissen of hij al dan niet verder blijft aangehouden. Dat meldt het Antwerpse parket vrijdag. |
Citaat:
|
Doet ze niets dan is het niet goed, doet ze wel iets dan komt het de laat. Wat een azijnpissers die NVA volgelingen.
|
Citaat:
|
Citaat:
En nu doen ze wel iets, en ja, het is ook niet goed. Een vergelijking; men heeft een zweer op zijn been. Eerst negeert men het voor jaren aan een stuk, en dan ipv bvb antibiotica te nemen hakt men de vier ledematen eraf... gevaarlijk en dom... |
Citaat:
|
Citaat:
Ni-vo |
Citaat:
|
Citaat:
zweer = radicale islam ledematen afhakken = overdreven tegenreactie na jaren lekker niks te doen omdat men ten lui is zijn/haar job te doen... |
Citaat:
De meeste Al Qaida groepen hebben nooit rechtstreeks contact gehad met osama bin laden en toch was hij de eindverantwoordelijke voor de terreurdaden.. |
Elke gelovige een eed laten afleggen dat de grondwet boven elk heilig boekske staat. Zo niet, geen belgenpas.
En voor criminelen, elke veroordeling boven de 1 jaar is automatisch belgenpas kwijt en de eventuele rechten die men heeft opgebouwd. Hoe de zaken simpel kunnen zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
Is er dan geen enkele draad veilig voor uw geobsedeerd NV-A gebash ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En tegelijk gans Wallonië en uw Koninklijke Franskiljonse Nietsnutters erbij. Met plezier zelfs. ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
Een grondwet zoals de VS moeten we hebben. |
Citaat:
|
Citaat:
Niet de grondwet zelf van de vs maar de "Bill of Rights" |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be