![]() |
Citaat:
|
Bergen, bossen gaan meestal samen met bekrompenheid en conservatisme.
Het spreekt mij niet aan. Geef mij maar het vlakke land en de vergezichten van Holland. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Natte vinger ? |
Citaat:
Overigens: de meeste Spanjaarden denken dat hun land & hun taal belangrijk zijn... Pfff... |
Mijn vakantiebestemming: Servië.
![]() ![]() ![]() |
Heu, E.???
Niet voor het één of het ander maar als volbloek nationalist zou je toch moeten weten dat de tweede foto in Montenegro is gemaakt. Niet simpel, al die nieuwe brolstaten... |
![]() Mijn zwembad in La Restinga El Hierro. Daar lig ik bijna alleen in het water dagelijks. (In de schoolvakantie wat drukker) |
Citaat:
Na zes uur zijn de stranden leeg. De dagjesmensen gaan eten 100 kilometer verder en de toeristen op restaurant. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik zie niet in wat er brol zou zijn aan Montenegro, en zal je oordeel zeker niet aan de Montenegrijnen overmaken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
De Zwitserse Alpen
en de Algarve |
Dordogne |
Citaat:
|
![]() Sardinië |
![]() Saint Guilhelm-le-désert, Hérault |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ga voor uw vergezicht maar de dorpstoren beklimmen. |
Molenbeek is het mooiste,maar kreeg het vuilnis niet van de foto,dus niks zicht.
|
Zicht op Waddenzee vanaf het eiland Vlieland waar ik het vaderland dienende een jaar gewoond heb.
Altijd maar die wind, om gek van te worden. Zou het communaitaire probleem op Vlieland al opgelost zijn ? (afstammelingen van Hollanders versus Friezen). ![]() |
Oost-Vlieland.
![]() |
Denkend aan Holland zie ik schier eindeloze zandverstuivingen, waar het op warme zomerdagen 50 graden boven nul kan worden in de schaduw.
![]() |
Citaat:
Over de onvriendelijkheid klagen zélfs de Bruggelingen... |
Het strand van Bredene
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:55. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be