![]() |
Citaat:
|
Citaat:
2. Schrijf producenten aan en eis een ISO norm op voor diervriendelijk geslacht vlees '(een paradox in feite) 3.Weet dat moslims in feite alles eten onder het motto "wat niet weet, niet deert" 4. Ga zeker niet in een uitheems restaurant eten 5. In West Europa is de meerderheid van de slagerijen nog altijd "traditioneel europees" een joodse of moslim slager vinden blijft eventjes zoeken ! |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
(gelukkig hebben ze hier in de Lidl de halal-kip niet meer in het aanbod zitten. Zal te duur geworden zijn met telkens al die speklapjes die men ertussen gooide) Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Zowel de Gitschotellei, de Driekoningenstraat, Herentalsebaan zijn er overvloedig europese slagers te vinden & bij de discounters is er gewoonlijk ook een "Renmans" te vinden --- het bekendste slagersadres de Criée niet te vergeten ! Abdijstraat, Shopping center TIR, Linkeroever, Luchtbal, Bredabaan... overal zijn er gewone "Van Vlees en Bloed" slachthuizen.. Ik moet toegeven dat ik er in het zgn. beruchte Borgerokko en de Wijk Noord aan de trapkes nog niet met genoeg aandacht gekeken heb... Ik heb in geen geval een "gouden gids" nodig om conventioneel geslacht BBQ vlees te vinden hoor ! |
U spreekt over supermarktvlees.
Ik spreek over zelfstandige beenhouwers die geen halal-vlees verkopen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ofwel verkoop je wat je klanten willen, ofwel ga je in faling. tegen die wetmatigheid is geen enkel godsdienst of overtuiging opgewassen. |
Citaat:
ik ken echter zo uit mijn hoofd wel een stuk of vier halal beenhouwers. Het gaat erom dat Roger uit Borsbeek nog niet doorheeft hoezeer stukken Antwerpen geislamiseerd zijn. maar dat vindt hij helemaal niet erg. Ik ook niet. Ik pleit zelfs voor het besnijden van kleindochters van islamofielen. |
Citaat:
Maar dan moet men de wet aanpassen en mij ook het recht geven om niet-halal-producten te kunnen opeisen, en vb. mijn garagepoort volledig moslim-vrij te laten installeren. Zolang dit niet mag, zie ik niet in waarom halal-certificaten mogen worden uitgeschreven waarbij een deel van het personeel geselecteerd wordt in controlerende functies op basis van hun religieuze overtuiging. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Halal discrimineert: alles waar niet-moslims mee in aanraking komen is ONREIN. Kan je je voorstellen dat ik in een supermarkt het eten ga weigeren omdat een moslima caissière het eten voor mij ONREIN maakt? Identiek hetzelfde. En wie zal op het matje worden geroepen denk je? De volgeling van Mohammed of de volgeling van het Flyi!ng Spaghetti Monster? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Circe, als ik het goed begrijp klaag je dus omdat ze in Zeebrugge halal-producten apart gaan houden van de andere producten? :?
|
Citaat:
maar als een moslim MIJN spullen aanraakt worden die ook onrein. Dat mag ik toch zeggen hé Yusuf? Yusuf? yusuf? dat m�*g toch hé????? geen moslim in mijn zaak of alles wordt onrein? hé? hé? |
Citaat:
Dat mag niet omdat IK dan de anti discriminatie wetten overtreedt. Blijkbaar mogen moslims het andersom wel, anders hebben ze geen halal producten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en leer engels : het moet worden gecontroleerd door MOSLIMS-only, het dier moet onverdoofd worden geslacht door MOSLIMS-only en er mag zeker geen onrein gebroed in de buurt komen. of moet ik het in kleurkes zetten? ----------- of wil je nu bedoelen dat Jan en Piet en Hans de koeien onverdoofd kunnen slachten als ze er maar een weesgegroetje bij zeggen, ze in stukken snijden, ze vervoeren naar Zeebrugge en ze daar naar Saudi laten verschepen en dat ze dan gewoon het ticketje HALAL erop kunnen plakken? ja hé? leuk zo'n dhimmiewezentje in actie te zien. |
Vers geslacht vlees is nochtans enorm lekker. Heel rijk van smaak.
|
Citaat:
De rest is slechts uw op hol geslagen fantasie. |
Citaat:
|
Citaat:
bij het offerfeest, het slachtmoment bij uitstek voor moslims, is het personeel van het slachthuis aanwezig, of gemeentepersoneel bij tijdelijke slachtvloeren, er is een veearts aanwezig, en er zijn niet moslim kwekers aanwezig die de schapen verkopen. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
WIE slachten die schapen? karel en Frans? of Mohammed en Mustafa onder het aanroepen van Allah? Ik heb het nooit over fokken en kweken gehad: lees mijn post , dat is een lapsuske van de linkiewinkietjes die het ineens over halal fokken hebben. en zolang ze maar de schapen niet aanraken zullen ze niet onrein worden omdat Pètrick erop staat te kijken zeker? kan ook hoor, maar dat is dan pètrick zijn probleem. je begrijpt het écht niet hé. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Alleen geldt dat niet voor andersgelovigen, denk maar aan garagepoorten. |
Citaat:
Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door circe lees het artikel van HLN en leer engels : het moet worden gecontroleerd door MOSLIMS-only, het dier moet onverdoofd worden geslacht door MOSLIMS-only en er mag zeker geen onrein gebroed in de buurt komen. |
Citaat:
|
Citaat:
Als een handelaar in garagepoorten, zijn garagepoorten niet meer verkocht krijgt, dan moet die stoppen of dan gaat die in faling, wat ook zijn persoonlijk geloof of ongeloof mag zijn. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:25. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be