![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
.. maar als men de torah en godsdienst sleurt om de bezetting van Palestina te rechtvaardigen is alles oppeens OK. Redelijk tot zeer hypocriet bezig, Francientje.
|
Stelletje perverten. Afschaffen die handel en wel vandaag nog.
|
Citaat:
De israëlische Vereniging voor Kindergeneeskunde wil dat er een eind komt aan het bloedzuigritueel Kan het nog duidelijker? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Joden. Waar ga je het halen? Maarre...had jij geen joodse vriendin die je een en ander duidelijk kan maken? En verder, voor de clown die het over bloedzuigende rabbijnen heeft... Een besnijdenis wordt dus niet uitgevoerd door een rabbijn maar door een mohel. |
Citaat:
|
Citaat:
Feit is wel dat die niet zo dik gezaaid zijn en hun medemensen niet moeten van kant maken volgens hun boekje |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
- financiële crisis gevolgd door langdurige, structurele, economische crisis; - opkomst van nationalisme, kleinstaterij en populisme - poging om de interne problemen te exporteren via imperialistische interventies in andere werelddelen - onvermogen van de Europese natiestaat om, i.t.t. traditionele rijken of stadstaten, diversiteit binnen haar grenzen te denken Daarnaast zijn er ook verschillen, zoals een fenomenale afname van het aandeel van Europa in het mundiaal BBP tussen 1929 en 2012. Daarom zal de soep allicht ook niet zo heet worden gegeten als ze is opgediend. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nu, het is een mogelijke piste, maar weinig wenselijk, daarmee ook al die weerstand tegen die aparte behandelingen. Je praat eigenlijk in een cirkel he, moest uw systeem zoveel beter zijn, het had meer steun. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Omgekeerd getuigt het van weinig kennis van de politiek van West-Europa als je niet begrijpt dat de huidige hetze tegen koosjer/halal, besnijdenissen, e.d. onmiddellijk de jaren '30 en de nazi's oproept. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Daar allemaal zo lichtzinnig overheen stappen, zoals je nu doet, heeft een kostprijs. Is het dit soort onverantwoordelijke puberpolitiek dat je ons voorstelt? Dan nog liever Kris Peeters en Yves Leterme... |
Citaat:
|
Vrouwen besnijden is ook een oude traditie die een bepaalde beleving met zich draagt. Weduwen levend begraven ook.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Dat is vreemd, want het gaat zelfs in tegen eerdere uitspraken van jou. |
Hitler had problemen met de Joden omwille van heel andere redenen. En je vraag doet er niet toe, omdat ik aanhaalde dat Hitler ook een hond had, dus het feit dat omdat Hitler iets doet dat het daarom niet slecht is.
Jij kunt het tegen bepaalde gebruiken zijn niet los zien van het nazisme, maar dat zegt vooral iets over jou. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het nazisme is overigens, ik zou niet zeggen een detail, maar slechts de top van de ijsberg van een eeuwenoud Europees antisemitisme dat ook heel wat linkse denkers heeft bekoord. |
Kallikles, ik ben tegen ritueel slachten, wil ik nu dat antisemitische maatregelen weer terug komen of zo?
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind alleen de dieren belangenrijker, dan hun religie. Het is allemaal vrij simpel, als slachten diervriendelijker kan dan moet dat diervriendelijker gebeuren. Ook al is het verschil misschien nihil. |
Citaat:
Ik vind het nog wat te vroeg om autoritaire godsdiensten af te schrijven. Extreem-rechts in Europa = moslimfundamentalisme = zionisme. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be