![]() |
Citaat:
|
het feit dat PJ dit zegt zonder eerst groen te consulteren, wijst er gewoon op dat hij de verrottingsstrategie hanteert :)
echter, volgens PJ: Citaat:
|
Citaat:
Hij weet immers ook dat groen! maar in de coalitie wil mits heronderhandeling van het bam-tracé en mits terugdraaien van het hoofddoekenverbod. 2 issues waarin sp.a lijnrecht tgo. groen! staat. PJ draait op rancune, ik down, iedereen down... |
BDW is baas in A'pen , maar hij kan nog geen coalitie maken...
|
Citaat:
met opzet domme uitspraken doen, is zeker een hobby van jou? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
spa eist iets belachelijks (groen erbij) en zullen dat straks even rap laten vallen (voor een of andere toegeving vd nva) typisch koehandel |
Citaat:
|
als de stadslijst het hard wil spelen dan moet de NV-A dat ook maar eens doen, in de trant van ah jullie willen niet besturen dan zijn we genoodzaakt met het VB in zee te gaan...
|
Citaat:
|
De stadslijst zit met een probleem: de verkozen CD&Vers in hun lijst moeten tegen hun partijtop ingaan, als ze de SPA volgen ivm BAM.
|
Citaat:
|
Citaat:
campenhout is ook tegendraads als op het de bam aankomt. (heeft hij voor die brug de vld niet laten vallen?) |
De VLD is de CD&V niet. De VLD zit niet in de Vlaamse regering. Beetje domme vergelijking dus.
En ik denk niet dat er momenteel 1 tsjeef er ook maar aan denkt op Vlaams niveau Peeters aan te vallen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat dit laatste betreft kan je als je echt bekommerd bent over de levenskwaliteit van de omgeving nergens anders terecht dan bij VB. BDW wil immers samen met de anderen van wat er nog rest van t Noordkasteel een gigantische verkeerswisselaar maken en de Groenen kwijlen al in het vooruitzicht van de groei in Antwerpen met 150.000 vreemdelingen (meer dan een kwart van de huidige bevolking) in de komende 15 jaar en willen onder meer daarom de Ring overkappen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Misschien is hij toch de baas niet en was dat een voorbarige uitspraak? Wie weet wie wordt er burgemeester... |
Citaat:
Ik ben BDW op nationaal vlak erg genegen... |
Citaat:
|
Mensen hoe vaak moet het nog gezegd worden, met het VB zal de N-VA niet in zee gaan noch voor een coalitie noch voor gedoogsteun. Stop met kwijlen en blijf realistisch. Regeren met het VB wordt nog moeilijker dan met de huidige coalitievoorstellingen.
|
Citaat:
Hij had zondag de grootste mond. |
N-VA haalde in Antwerpen 37,73 %.
Wat wil zeggen dat 62,27 % van de Antwerpenaren niet voor N-VA heeft gestemd. http://www.nieuwsblad.be/regio/gemee...?categorie=456 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Anders hebben ze geen meerderheid. :twisted: |
Ik geloof nooit dat Groen in een coalitie met Open VLD en N-VA stapt. Met de Stadslijst die zich in de oppositie links kan profileren en de druk van PVDA tekent ze zo haar eigen doodsvonnis.
|
Citaat:
Zo zouden de coalitiegesprekken misschien wel heel snel vooruit kunnen gaan... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:04. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be