![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat voor de ene persoon ooit crimineel leek, is voor een andere nu een aanvaardbare actie. In feite is zelfs het 'criminaliseren' van criminaliteit een puur arbitrair selectief gegeven, een aanname van de omgeveving, een eenzijdige visie puur uit zelfbescherming. Citaat:
Citaat:
Als wij de beste, grootste, en sterkste willen wezen, dan is het opportuun dat de anderen van een minder gabariet zijn... Citaat:
Hoe vrijer hoe liever. Ware vrijheid bestaat er niet enkel in om voor een criminele loopbaan te kunnen opteren. De totale vrijheid schuilt m.i. in de absolute vrijheid van mening. Dit houdt eveneens in dat we zelfs totale onzin, zever en bullshit mogen verkopen, in belabberde stijl, en raaskallen zelfs in een hoogst persoonlijke inbterpretatie van de spelling. 't Leven is mooi, mijnheer den apotheker. ![]() |
Citaat:
:changes: 0X :rocol: :evilbat: :Fade-col: Ps . Let op mijn smilies , he |
Citaat:
|
Hela , niemand iets zeggen he , ik heb smilies gezet !!!!!!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik denk dat je buckshot ipv birdshot bedoelt, dat laatste maakt kleine (maar ok, wel veel) gaatjes in uw meubels... on-topic: koriander, uw vraag is de 2e domste die ik in lange tijd op m'n PC-scherm mocht lezen. Voorlopige n° 1: "hoe kom ik op het internet?" |
Citaat:
Van de meeste sites met blote madammekes op het internet, vraag ik me ook af hoe je daarmee 'komt':oops: |
Citaat:
|
Citaat:
girlpower !!! ![]() |
Citaat:
|
Als er echt boeven zijn die schieten moeten ze door de flikken geneutraliseerd worden, zoals Benallal of Fourniret. Het is niet aan het volk om de wapens te nemen.
Als we op de flikken moeten rekenen staan we er goed op! Tegen ze er zijn lig je verzuipen in je eigen bloed |
[quote=VlaamseBelg]Het grote probleem met vuurwapens is dat in veel gevallen de eigenaar er zelf mee wordt afgeknald. Of het wapen wordt ongemerkt gestolen (al gebeurd in de familie van mijn vrouw) en ergens anders gebruikt of verkocht, heb dat maar op uw geweten...
Uw familie heeft nog nooit gehoord van een wapenkast, dan was het stelen van het wapen nooit gebeurd. |
[quote=brutus]
Citaat:
|
[quote=brutus]
Citaat:
|
Citaat:
|
[quote=brutus]
Citaat:
|
[quote=Nynorsk]nee, dan stelen ze gewoon de hele wapenkast :-(
Natuurlijk een kast van 500 kg chemisch verankerd in de muur ja ,ja natuurlijk pakken ze die mee op hunne rug zeker. |
[quote=Nynorsk]Ik vraag me af: hoe verdedig je je tegen inbrekers met een vuurwapen als je dat wapen eerst nog uit de kast moet halen? Daar is geen tijd voor. Je moet je wapen in je nachtkastje bewaren als je er iets mee wil zijn... Maar dan gaat kindjelief er natuurlijk eens mee gaan spelen... Of gebruikt tienerzoon het om mee te gaan inbreken bij de buren...
Het gaat hier over veilig opbergen van wapens he niet over het te laten rondsligeren!!! Dan zoek je problemen |
[quote=Nynorsk]Misschien je dochter van twaalf een pistool meegeven als ze om pistolekes gaat.
Nee ik geef mijn dochter alleen een pistool mee als ze naar het frietkot gaat ! Belachelijke uitspraken vragen om belachelijke antwoorden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
[quote=brutus]
Citaat:
|
Citaat:
|
[quote=brutus]
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is aan de wapenbezitter zelf te oordelen wat hij
met zijn wapens doet. Ik volg de wet op dit gebied. Op gebied van wettige zelfverdedeging vind ik de belgische wet verre van rechtvaardig. |
Citaat:
|
Citaat:
Jij vindt het zeker rechtvaardig dat een inbreker al je kasten mag leeghalen en dat jij niets mag doen om hem tegen te houden zolang hij jou niet aanvalt? |
Citaat:
en je eigen leven ? Dit wilt niet zeggen als de getuige van jehova aan je deur hangen dat je het recht hebt om te schieten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be