![]() |
Citaat:
Ahja. Das wel interessant. Ge ging slapen en opeens werd ge wakker in Vlaanderen. En toen zei het lot tegen u: hier is uwen thuis. Amai. |
Citaat:
Neem je tijd. Ik heb het hier al zeker vijf jaar liggen en als het op Newroz gespeeld werd, kon ik net "Beritan" meebrullen. Dus: er is geen haast bij. ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nee, ik mag gewoon mijn mening geven over Ocalan. En ik zeg dat Ocalan een stuk vreten is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Da is wel groezelig. Iemand die praat over den balzak van de papa.
Die heeft dat precies nog moeten aanschouwen in zijn jeugd. |
Citaat:
|
Citaat:
Waarom hebben jullie zo een kort lontje? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Online:
Als je te dicht bij de waarheid komt, verschijnt het niet. Eveneens als je (te) kritisch durft te zijn. Of het past niet in hun "propaganda" of "erfenisgoed" of "denkbeeld". Ik ben online van de site weggegaan owv de censuur. Heb destijds een forum gekozen omdat je dan in gesprek kan komen, doch... Nu beschouwd, heb ik bedenkingen, en dus wederom overweeg ik online te gaan en/of een ander forum te kiezen. * Ik moet wel gezegd zijn, dat de reacties die ik nu online lees veel meer toelaten dan vroeger, naar mijn mening. Dit draagt ook bij aan mijn overweging * Aanvulling: hier op dit forum is het soms opvallend dat over bepaalde onderwerpen geen draad wordt geopend en/of op wordt gereageerd !! Hier klopt er dus ook iets niet ! |
Citaat:
Weten ze u alvast te vinden hé :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
Zijn nick geeft al aan dat hij zich geen belg voelt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:19. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be