![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Er zijn vrouwen die veel liegen maar daarom nog niet met de bedoeling écht iemand te bedriegen. Bij de mannen is dat +/- hetzelfde. Demper: niet veralgemenen... |
Citaat:
Vrouwen dragen zware parfum om de doordringende spermalucht te verbergen. |
Citaat:
Niet alleen door jou ??? |
Het is hier wel verdacht stil.
We mogen het dus niet weten. |
Citaat:
Wie spreekt er nu nog in archaïsche, quasi bijbelse termen als 'bevlekt'? Wie maakt het een fuck uit hoeveel minnaars een vrouw heeft gehad? Ik begin stilaan te denken dat jij in realiteit een soort crypto-katholieke zedenpreker bent, die hier wat stoom komt afblazen om de frustratie van zijn onvrijwillige celibataire leven wat te verlichten. Dat zou meteen ook je verontwaardiging verklaren in de Hot-Marijke-topic. Citaat:
Zoek misschien eens op wat 'discretie' betekent. Misschien verklaart dat een en ander. :evil: |
Citaat:
|
Citaat:
Dat is héél lang geleden. Ik heb al meer dan 20 jaar een secretaresse: ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Jij zit echt nog in je anale fase. |
Citaat:
"Ik penetreerde de hoer anaal totdat ze begon te schreeuwen, dan was het genoeg ! Ik trok nog harder aan haar haar en pakte mijn geweer; dwong haar om "i love u, baby" te zeggen. Met dat geweer tegen haar hoofd, kwam ze al schreeuwend klaar" |
Citaat:
|
Citaat:
Uw gebrek aan psychologische kennis en doorzicht is gewoonweg stuitend. Ge zit hier verdorie van uw teut te maken tegen iemand die op ALLE vlakken nl.: -professioneel -sexueel -culinair -cultureel -artistiek -intellectueel -financiëel -visueel ....superieur aan u is... 8-)8-)8-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:angel: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ocharme Demper, hij heeft t nog niet genoeg te pakken, en dan begint gij m nog wat zotter te maken... |
Citaat:
|
Hoe zit het eigenlijk met een vrouw die deelneemt in een orgie en geen penetratieseks heeft maar wel semen binnenkrijgt?
Of een vrouw die een lesbisch avontuurtje heeft met een getrouwde vrouw en via orale seks, of door het wrijven van vagina's, het semen van diens echtgenoot binnenkrijgt? |
Citaat:
Ik heb er jammer genoeg maar één. |
Citaat:
uw 2e vraag lijkt mij toch wel hoogst theoretisch ... veel kans geef ik t toch niet om zo zwanger te geraken, er zijn efficiëntere manieren ;-) |
Citaat:
Is daar iets mis mee mss? :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
Sperma in de mond zal een vrouw natuurlijk minder snel vergeten dan een klodder in haar kut of in haar kont. |
Ik heb de laatste tijd enorm veel verschillende vrouwen "bevlekt". Ofwel spuit ik hun gezicht vol ofwel smeer ik het diepste van hun keelholte door.
|
Citaat:
![]() |
Ik hou het proper tegenwoordig hier komt geen vrouw meer binnen in mijn ivoren torentje. :rofl:
|
Dat vrouwen veel meer zaad binnenkrijgen dan ze zelf beweren is een hard biologisch feit, dat zelfs evolutionaire veranderingen heeft opgeleverd.
Doorheen de millennia zijn er daardoor twee soorten penissen ontstaan: 1. de dikke vette lange waar alle vrouwen op kicken 2. de dunne maar met zo'n paddenstoelen eikel met een dikke rand; deze "schraper" heeft die vorm gekregen om het door de voorganger gedeponeerde zaad grondig uit de kut te schrapen Wetenschappers beweren dat deze twee zeer verschillende soorten zaadstaven er alleen konden komen omdat vrouwen dus voortdurend zaad in hun vagina meedragen. Citaat:
|
Moest je eens weten hoeveel sperma sommige vrouwen al in hun gleuf gekregen hebben van allerlei verschillende mannen.
Ik overdrijf niet als ik spreek over wandelende zaadcontainers. Bef ze niet!!! |
Citaat:
Iedereen die straight is VB stemmen ? |
Citaat:
Ketchup laat vieze vlekken achter op de kleren. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:30. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be