Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Kont van Maxima wordt betast (https://forum.politics.be/showthread.php?t=201441)

fred vanhove 1 mei 2014 19:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Garry (Bericht 7121670)
Heb ik ook niet gezegd hé. Ook niet iedere geestelijke zal een klein kontje aantrekkelijk vinden maar dat wil niet zeggen dat er wel heel wat zijn die daar toch schijnbaar moeite mee hebben. En geef toe, 45 lijkt mij toch eerder een kindvrouwtje te zijn. De meeste volwassen vrouwen zitten daar met hun dijen en hun boezem alleen al boven.;-)

Vlaamse vrouwen zeer zeker en een Waalse vrouw weegt dat al op haar 12de.....echter een Aziatische van 45kg is al een mollig ding:-)

Pandareus 1 mei 2014 20:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boduo (Bericht 7118922)
iets tegen dikke konten ?

Uiteraard.

Nietzsche 1 mei 2014 20:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy (Bericht 7120732)
Mijn vriendin weegt 45kg dat maakt van mij nog geen pedofiel.

2

Hoogstens iemand met een fetisj voor dames met anorexia.

Pandareus 1 mei 2014 20:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy (Bericht 7120669)
Een klein kontje doet toch meer goesting krijgen.

't zal wel zijn.
Maatje 38 is ideaal. Voor echt langere dames kan 40 er nog net door. Alles daarboven : uit alle macht weghollen.
Die Maxima heeft een gat als een salontafel.

Nietzsche 1 mei 2014 20:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 7121846)
't zal wel zijn.
Maatje 38 is ideaal. Voor echt langere dames kan 40 er nog net door. Alles daarboven : uit alle macht weghollen.

Fapfapfap..

Pandareus 1 mei 2014 20:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Garry (Bericht 7121670)
Heb ik ook niet gezegd hé. Ook niet iedere geestelijke zal een klein kontje aantrekkelijk vinden maar dat wil niet zeggen dat er wel heel wat zijn die daar toch schijnbaar moeite mee hebben. En geef toe, 45 lijkt mij toch eerder een kindvrouwtje te zijn. De meeste volwassen vrouwen zitten daar met hun dijen en hun boezem alleen al boven.;-)

8O In wat voor middens vertoef jij ? De fatfarm ofzo ?

Het Oosten 1 mei 2014 20:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Giz (Bericht 7117497)

De video werd verwijderd: majesteitsschennis...

non-conformist 1 mei 2014 22:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 7121859)
De video werd verwijderd: majesteitsschennis...

Ze vinden het in Nederland blijkbaar niet leuk als de kont van Maxima besproken wordt.

Maar hier is nog een ander link met het filmpje :

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven...bezoedeld.html

Robinus V 2 mei 2014 00:55

Ik heb me blijkbaar van forum vergist. Ik dacht dat het hier een politiek forum was, maar de rechtse macho's op dit forum doen liever denigrerend over personen dan inhoudelijke discussies te voeren. Die indruk had ik al, maar dat wordt nu toch nog eens pijnlijk duidelijk als zelfs de politieke verpakking niet meer toegevoegd wordt.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy (Bericht 7117508)
Redelijk dikke kont trouwens.
En Argentijnse dikbil? Mals en sappig. Maar ze heeft precies een sterke gaine aan om alles op zijn plaats te houden.
Een klein kontje doet toch meer goesting krijgen.
Mijn vriendin weegt 45kg

Voel je jezelf nu goed als je zo'n dingen kan zeggen? Als je vrouwen de indruk kan geven dat ze best zo weinig mogelijk van het leven genieten, zodat ze zo weinig mogelijk afwijken van wat in jouw allerindividueelste voorkeur optimaal is?

Niet enkel uit jouw politieke bijdragen, maar ook uit wat je over koetjes en kalfjes te vertellen hebt, blijkt dat je helemaal niets inzit met het welzijn van andere mensen. Vind je jezelf een voorbeeld voor de rest of erken je dat je eventueel schadelijk bent voor de samenleving?

Garry 2 mei 2014 01:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 7121848)

Fapfapfap..

En deze heeft geen armen maar trommelstokken en de rest lijkt meer op een xylofoon. Als ge daar mee ligt te poepen in een zinken bad horen ze het tot in Keulen rammelen.

Garry 2 mei 2014 01:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 7121705)
Vlaamse vrouwen zeer zeker en een Waalse vrouw weegt dat al op haar 12de.....echter een Aziatische van 45kg is al een mollig ding:-)

Triest als ge er eentje moet importeren omdat ge bij die van hier niet aan den bak komt.

Adrian M 2 mei 2014 01:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 7121846)
't zal wel zijn.

Haar kont interesseert me geen bal, maar vrees dat flink wat dames (in België en Nederland) van die leeftijd voor zo'n kont graag zouden tekenen ;-)

Tempest 2 mei 2014 01:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy (Bericht 7120732)
Mijn vriendin weegt 45kg dat maakt van mij nog geen pedofiel

maar een dwerg-fetisjist.

Adrian M 2 mei 2014 01:44

1 Bijlage(n)
Smaken verschillen, de één ziet liever meer, een ander minder
Zo zag ze er vorig jaar uit. Te zwaar waarschijnlijk voor velen, maar ja het wil nog wel eens op en neer gaan bij vrouwen. Koninklijk, maar verder who cares...

fred vanhove 2 mei 2014 08:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Garry (Bericht 7122075)
Triest als ge er eentje moet importeren omdat ge bij die van hier niet aan den bak komt.

Uit armoede met één van hier opgezadeld zitten vind ik nog veel triester:roll::-)

Gipsy 2 mei 2014 08:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Garry (Bericht 7122075)

Aan vrouwen nooit gebrek gehad en in aantallen die ik maar beter verzwijg. Ik importeer goederen, geen vrouwen.

Boduo 2 mei 2014 08:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Adrian M (Bericht 7122088)
Smaken verschillen, de één ziet liever meer, een ander minder
Zo zag ze er vorig jaar uit. Te zwaar waarschijnlijk voor velen, maar ja het wil nog wel eens op en neer gaan bij vrouwen. Koninklijk, maar verder who cares...

Who cares ?
Al die posts hierover: verloren energie.

cato 2 mei 2014 10:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door non-conformist (Bericht 7121952)
Ze vinden het in Nederland blijkbaar niet leuk als de kont van Maxima besproken wordt.

Maar hier is nog een ander link met het filmpje :

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven...bezoedeld.html

Waarom hier op Belgie binnenland ,voortdurend over de kont van de Nederlandse koningin?:roll:
Is de kont van Mathilde niet genoeg, of niet aantrekkelijk?

Garry 2 mei 2014 11:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 7122202)
Uit armoede met één van hier opgezadeld zitten vind ik nog veel triester:roll::-)

Armoede? Ik weet niet. Mijn vrouw is Belgisch en 20 jaar jonger dan ik. Ik dacht, ik pak mij een jonge, oud wordt die van zelf wel. En ik moet zeggen, dat is intussen al aardig gelukt. Ik had eigenlijk beter een van 30 jaar jonger genomen.

Henri1 2 mei 2014 11:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Garry (Bericht 7122510)
Armoede? Ik weet niet. Mijn vrouw is Belgisch en 20 jaar jonger dan ik. Ik dacht, ik pak mij een jonge, oud wordt die van zelf wel.

De kans dat ze gaat rondneuken is dan ook niet denkbeeldig.

Garry 2 mei 2014 11:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 7122515)

Dat hangt van uw eigen prestaties af hé. En daarbij, als ze dan maar niet zo dom is van er geen geld voor te vragen want dat zou erger zijn.

Vrijheideerst 2 mei 2014 11:26

Maxima :oops:

Gipsy 2 mei 2014 11:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 7122515)

De mijne is 35 jaar jonger en dat gaat zeer goed. Men kan nooit de toekomst voorzien.

Ze moeten niet persé jonger zijn om te gaan "rondneuken". Ik heb in mijn leven nogal wat brave voorbeeldige gehuwde burgervrouwtjes binnen gedaan van wie men het nooit zou denken. Dat zijn de ergste.

Garry 2 mei 2014 11:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy (Bericht 7122207)
Aan vrouwen nooit gebrek gehad en in aantallen die ik maar beter verzwijg. Ik importeer goederen, geen vrouwen.

Dat is het teken dat ge niet goed kunt kiezen hé. Maar ja, aan zo een mager scharminkeltje, dan kan ik het begrijpen dat ge er daar meer van nodig hebt. Als die gaat douche moet ze heel de tijd heen en weer springen om de druppels op te vangen.

Garry 2 mei 2014 11:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy (Bericht 7122546)
De mijne is 35 jaar jonger en dat gaat zeer goed. Men kan nooit de toekomst voorzien.

Ze moeten niet persé jonger zijn om te gaan "rondneuken". Ik heb in mijn leven nogal wat brave voorbeeldige gehuwde burgervrouwtjes binnen gedaan van wie men het nooit zou denken. Dat zijn de ergste.

Zeker weten dat dat de ergste zijn. En dan wil je zelfs niet weten hoeveel daarvan dat er tussendoor achter glas zitten.

Gipsy 2 mei 2014 11:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Garry (Bericht 7122548)
Dat is het teken dat ge niet goed kunt kiezen hé. Maar ja, aan zo een mager scharminkeltje, dan kan ik het begrijpen dat ge er daar meer van nodig hebt. Als die gaat douche moet ze heel de tijd heen en weer springen om de druppels op te vangen.

Mager is ze niet, natuurlijk de fijnere silhouet van een Chinese, met overal de gepaste rondingen en zéér knap. Bovendien een super kokkin en als ik iets koop vind ze alles te duur. Dus op dat gebied zit ik op rozen.

Garry 2 mei 2014 11:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy (Bericht 7122566)
Mager is ze niet, met overal de gepaste rondingen en zéér knap. Bovendien een super kokkin en als ik iets koop vind ze alles te duur. Dus op dat gebied zit ik op rozen.

Dat verhaal ken ik precies.

Ik ben eigenlijk getrouwd voor 't geld anders had ik een vrouwtje van mijn eigen leeftijd kunnen nemen ook. Maar ja, ik had de juwelen van mijn schoonmoeder gezien en dacht, dat zit hier dik in orde. Kon ik nu weten dat ze alles aan had dat ze bezat.

Nu is mijn vrouw rijk ja, maar dat was niet de bedoeling dat zij er beter ging van worden hé. ;-)

Garry 2 mei 2014 11:45

Citaat:

Mager is ze niet, natuurlijk de fijnere silhouet van een Chinese, met overal de gepaste rondingen en zéér knap. Bovendien een super kokkin en als ik iets koop vind ze alles te duur. Dus op dat gebied zit ik op rozen.

Godverdomme alle dagen rijst met curry.

Gipsy 2 mei 2014 11:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Garry (Bericht 7122585)
Godverdomme alle dagen rijst met curry.

Absoluut niet, de Chinese keuken is zéér uitgebreid, verfijnd en gezond. Heeft niets te maken met de aangepaste brol van de soi disant Chinese restaurants in Belgie.

Boduo 2 mei 2014 13:43

:rofl::rofl::rofl:
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy (Bericht 7122597)
Absoluut niet, de Chinese keuken is zéér uitgebreid, verfijnd en gezond. Heeft niets te maken met de aangepaste brol van de soi disant Chinese restaurants in Belgie.

fred vanhove 2 mei 2014 15:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Garry (Bericht 7122510)
Armoede? Ik weet niet. Mijn vrouw is Belgisch en 20 jaar jonger dan ik. Ik dacht, ik pak mij een jonge, oud wordt die van zelf wel. En ik moet zeggen, dat is intussen al aardig gelukt. Ik had eigenlijk beter een van 30 jaar jonger genomen.

Jong en knap zijn niet altijd synoniemen ....Loop op een zondag maar eens over de dijk van Blankenberge :roll::oops::-)

fred vanhove 2 mei 2014 15:11

Citaat:

Als jij ze maar heel knap vindt...dat is wat telt....Of een ander ze ook heeeeeel knap vindt is nog maar de vraag...Maar dat hoeft dan ook niet:roll::-)

Garry 2 mei 2014 21:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 7122990)
Jong en knap zijn niet altijd synoniemen ....Loop op een zondag maar eens over de dijk van Blankenberge :roll::oops::-)

Vroeger waren we allemaal jong en knap. Nu zijn we alleen nog maar knap.

Mijn eerste vrouw was het evenbeeld van Mireille Mathieu. Was wel leuk om er mee op het autosalon rond te wandelen. Bovendien was ze Franstalig en droeg ze het zelfde kapsel. Heel veel bezien mee gehad.

Als ik haar nu ook nog eens had kunnen leren zingen was het helemaal af geweest maar haar zang leek eerder op die van Madame Edith van Allo allo http://www.youtube.com/watch?v=23AWcmIJkfQ:-(

Ge begrijpt, het jong en knap ging er af maar haar Clacson bleef. Toch maar iets anders gezocht en gevonden.

non-conformist 5 mei 2014 14:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy (Bericht 7122546)

Moet ge die in China kopen ?

Gipsy 5 mei 2014 15:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door non-conformist (Bericht 7126675)
Moet ge die in China kopen ?

Ik heb feitelijk geen problemen met dat soort opmerkingen. Sommige mensen, of de meeste, gaan daar onvermijdelijk een vooroordeel over hebben. Ainsi soit-il.

Derk de Tweede 5 mei 2014 17:28

Henri1 5 mei 2014 18:00

Afin, is er nog iets te melden over dat vernederlands Argentijns boerengat ?

Derk de Tweede 5 mei 2014 18:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 7127040)
Afin, is er nog iets te melden over dat vernederlands Argentijns boerengat ?

https://www.youtube.com/watch?v=aW4GYaJHSD8

Garry 5 mei 2014 23:23

Veel bewondering voor Mathilde haar benen. Benen? Dat zijn geen benen maar trommelstokken. http://www.nieuwsblad.be/article/det...leid=GJT29N18P

non-conformist 6 mei 2014 11:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Garry (Bericht 7127508)
Veel bewondering voor Mathilde haar benen. Benen? Dat zijn geen benen maar trommelstokken. http://www.nieuwsblad.be/article/det...leid=GJT29N18P

Geef mij toch maar die latinokont.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be