![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zijn dat geen clichés en vooroordelen? Jongen toch, kan het nog zieliger? Het electoraat van het Vlaams Blok is een weerspiegeling van alle lagen van de bevolking, de tijd dat het Vlaams Blok een marginaal partijtje was is reeds lang verleden tijd. Het Vlaams Blok is uitgegroeid tot een brede volkspartij, dat is de realiteit waar jij mee te leven hebt. Uw zwak argument doet helemaal niets af aan het feit dat er ook bij andere partijen veel mensen zijn die van vreemdelingen niets moeten weten. |
Citaat:
|
Citaat:
Je sympathie voor hufters "�* la " Bert Eriksson, zegt dan weer veel over jouw intelligentie. :roll: 8) . Wat 2006 betreft, denk maar niet dat P. Dewinter ooit kans maakt om burgemeester van Antwerpen te worden. Wie het in Ronse wordt, raakt mijn kouwe kleren niet.8) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
In Saoeidi-Arabië is er geen armoede : het is een van de rijkste landen ter wereld. Niemand lijdt er honger : elke mannelijke burger heeft recht op een woning, een inkomen en - indien nog nodig -voedingspaketten, van overheidswege. Wel heb je d'r een superrijke superkaste, de koninklijke failie van de al Saoeds, een goede 21.000 man, die hun inkomen uit de olierijkdommen krijgen. Dat zijn minstens allemaal miljonairs die hun'verborgen' decadente Westerse levensstijl mogen verder zetten van de plaatselijke religieuse leiders in ruil voor pakken geld. Zolang de religieuse leiders zich laten betalen door de el-saoed's mogen ze vrijelijke hun sharia-wetten opdringen en hun religieus fanatisme blijven toepassen, zo lang ze de decadente levenswandel van de Al Soeds niet derangeren. Alle terroristische moslimterreuracties werden gestuurd en gefinancierd vanuit Saoedi-Arabië door die 'sukkelaars 'die enkele miljoenen/miljarden keer meer dan u verdienen Steven. Akrika : daarin wordt veel geld gepompt onder de vorm van ontwikkelingshulp, geld dat door corrupte machthebbers en clanleiders naar eigen zakken afgeleid wordt. Dat die arme moslimmekes hun clan- en regeringsleiders eens aanpakken. Punt is dat van zodra ze in aanraking komen met geld, ze even corrupt worden als diegene die ze bestrijden. |
Citaat:
|
Citaat:
De ene discriminatie is blijkbaar de andere niet... |
Citaat:
|
Citaat:
|
En ondertussen zijn we weeral afgeweken, of was dat de bedoeling???
|
Citaat:
trouwens, werkwoordvervoegingen eisen geen jarenlange studie hoor. gewoon een simpel inzicht in de regeltjes is voldoende. je leert dat ook niet aan de unief, dat is basiskennis van de lagere school, dat je dus niet lang hebt kunnen studeren is een flauw excuus. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vestig er alleen uw aandacht op dat……. Of ik vestig alleen uw aandacht op het feit dat…. Ik wil graag een les van u als ik fout ben.:oops: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als hij spreekt van een "wolk" van een vrouw, dan bedoelt hij: ![]() Als hij spreekt van zijn "schattig" zoontje, dan bedoelt hij: ![]() Als hij spreekt van een goedbetaalde job, dan bedoelt hij: ![]() Waarom beschouwt hij zichzelf toch als "geslaagd in het leven"? ![]() ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
"De mensen moeten maar eens leren begrijpen dat DE POLITIEK NIET ALLES KAN OPLOSSEN". Onze "leiders" zeggen maw dat we zelf, jij en ik, het initiatief moeten nemen in zaken waarvoor ze zelf duidelijk niet in staat zijn om er een oplossing voor te vinden. Als de politiekers en de overheid niet in staat zijn om onze eigenheid te verdedigen tegen degenen die die eigenheid willen vernietigen en ons willen uitroeien, moeten we zelf actie ondernemen. En dan zijn alle - gepaste - middelen goed. |
Citaat:
|
Citaat:
Bij de volgende verkiezingen krijgt het Vlaams Blok dan mogelijk een klap hopen ze en als dat niet zo is, dan hebben ze het meest extreme ervan in ieder geval toch weten te temperen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Verder ben ik erg benieuwd naar op wat wij, als vlamingen, fier moeten zijn... Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Ik fier op mijn taal, geschiedenis, cultuur, welvaart,... er zijn zoveel dingen waar we als Vlaming fier op kunnen zijn. Het ons opgedrongen multicultureel model heeft net tot doel om mensen te beroven van hun culturele eigenheid en identiteit, wie zich niet schikt naar de multiculturalistische staatsideologie wordt onmiddelijk voor racist uitgekreten of... islamofoob. Citaat:
|
Citaat:
't moeten niet altijd dezelfden zijn he |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:23. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be