![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En er bestaat voor elk een container, liefst 100 meter van elkander en achteruit rijden is dikwijls niet te doen op het container park met al die auto's. Dus kom het is goed dat het bestaat maar het is zowel omslachtig als tijdrovend en feitelijk ook wel duur alles samen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
De opbouw van container parken is zo gemaakt dat het voor kleine hoeveelheden is gemaakt en voor afval van 1 soort.
Groenafval of zo. Je moet er trouwens eens op letten, vaak staan containers voor zware stukken hoog zodat je met een kleerkast op je rug nog wat trappen moet doen en voor lichte stukken je niet eens omhoog moet. Misschien om te ontmoedigen of zo? |
Citaat:
|
Citaat:
De container maffia is niet mals. En die sorteren juist niks. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb al gehad dat ik met mijn jeep niet eens binnen kon omdat hij te hoog was. En het is een lage jeep. |
Citaat:
Time is money en al dat sorteren dat brengt echt ook niet op en kan de klant een beetje teveel extra kosten. Feitelijk moeten ze dat allemaal eens opnieuw herzien. Breng uw afval binnen, en zij zouden dat moeten sorteren. |
Citaat:
|
Citaat:
Omdat het dezelfde prijs is die wij ook moeten aanrekenen en omdat net dit het probleem is. Voor de klant. |
Citaat:
|
Citaat:
Tijden zijn wel aan het veranderen. De dag van vandaag boksen we op tegen ieder die geen Belg is en wel in België werkt. Denk je echt dat Bulgaren, Polen, Roemenen, Turken..what ever the competition is nu...geld uitgeven of aanrekenen voor afval? Die kieperen het gewoon waar het kan en idd die hebben nog gelijk ook dat het idd ook opgeruimd zal worden nadien van ivago en zo. |
Citaat:
|
Citaat:
|
In de gemeente waar ik woon, ben ik wel tevreden over het containerpark.
Dat we moeten betalen, is minder leuk, maar dat komt eer omdat ik een gierigaard ben. Hoe dan ook: je wordt gewogen bij het binnenkomen en buitengaan van het 'betalend' gedeelte, en er is redelijke controle bij het niet-betalend gedeelte. En je kan betalen met bancontact. . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
de gewone werkmens zal er amper een beetje last van hebben de regering Michel 1 legt de meeste besparingen bij de ondernemers |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
in onze stad is het zo - groene zone = gratis. dit is papier, glas,ijzer .... die geld kan opbrengen als grondstof - rode zone = gevaarlijk afval die extra aandacht verdient bij het verwerken. dit is direct te betalen per kg - oranje zone = steengruis, gipsplaten, groenafval. daar krijgen we een jaarlijks 1000 kg gratis praktisch u rijdt binnen in zone oranje. uw wagen wordt gewogen. u kan oranje ontladen. bij rood afval, parkwachter roepen. dan verlaat u zone oranje en de wagen wordt opnieuw gewogen. het verschil gaat af van uw 1000 kg gratis. dan komt u in zone groen. hoe pleeg in fraude ? zoals 3 weken geleden. ik had +- 100 hg steengruis mee . ik los dit steengeruis en vul de lege emmers opnieuw met houtsnippers die gratis te verkrijgen zijn in zone oranje. deze houtsnippers zorgen voor een goede voedingsbodem in mijn tuin. ik rij dus zone oranje buiten met amper 25 kg registratie die van mijn 1000 kg gaat. volkomen wettelijk |
Citaat:
Maar morpheus als je lasten op arbeid wilt verschuiven doe je dat door inderdaad lasten te heffen op dienstverlening van de overheid, dus ja een goeie maatregel En ja beat the system is altijd leuk |
Citaat:
de sterkste schouders moeten de sterkste lasten dragen we stellen vast dat de "staat" 55% btw nodig heeft in andere landen doen ze dat met 3 tot 5 % minder dit is een gigantisch bedrag !!!!!!! de staat moet geen belastingen verschuiven, ze moet met haar 55 % weten dat zij de sterkste schouders heeft. op naar 51% en we zijn waar we moeten zijn, zonder BTW verhoging of verschuiven. minder BTW is de doelstelling want BTW bepaald de netto koopkracht en niet een kunstmatige index. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
daar kan u met wagen op dezelfde hoogte komen als de containers. zonder til en klimwerk uw gerecycleerd afval ergonomisch lossen. bestaan er zulke parken langshier? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be