![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zoals een bedrijf deed : deurwaarder inhuren en elke bereidwillige die ook maar 1 vinger werd aan geraken laten vast stellen. Nadien kan de staker ontslagen worden wegens opzettelijke slagen en verwondingen van een collega.
|
Citaat:
Iedereen mag staken alstie wil, maar diegene die willen werken moeten kunnen werken. |
Citaat:
De rechten en plichten bij stakingen en betogingen moeten duidelijk afgebakend worden en bij overschrijdingen moeten de betrokkenen ter verantwoording geroepen kunnen worden. |
Citaat:
Dat die niet afgedwongen worden door de ordediensten is een andere zaak . Maar er zijn geen nieuwe wetten nodig om een kruispunt vrij te maken . Dat de ordediensten hun plicht niet doen , dat kan aanleiding geven tot straffen . |
Citaat:
|
al die gatlekkers en bazenpoepers zouden ze moeten af troeven dat ze in geen 14 dagen op een stoel kunnen zitten, verdoemde crapuleuze lamzakken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik doe alleen leuke dingen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Eens zien of uw collega's daar zo mee gaan kunnen lachen als ze gaan weten dat ze door U zonder werk zitten. U lynchen gaan ze doen. |
Citaat:
Alleen is de kans even groot dat ik in het magazijn vlieg als de kans dat een brancardier met een F-16 mag spelen. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik leer elke dag bij... Nu goed, ik zou toch eerder denken dat ik naar de kazerne van mijn eenheid zou moeten gaan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
In Charleroi & later in Luik. De liberale premier zond het leger erop af: er vielen meerdere doden. Dat maakte de mensen razend. Er werd niemand gelyncht. Integendeel: het was olie op het vuur. Uiteindelijk gaven de bazen toe en ontstonden de kiemen van de sociale wetgeving. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat weet een jongentje van het 6de studiejaar. |
Citaat:
|
staking brekers =
![]() overbrengers van de smerigste ziektes, ik hoop dat jullie ze krijgen. |
Citaat:
|
Citaat:
Eindelijk is hij tot zijn zinnen gekomen :evil::evil::evil: |
Citaat:
|
Citaat:
Of blijft het bij wat gemorrel in de marge ? Militant Schoof beseft toch dat staan roepen langs de zijlijn niet meer aan de orde is, als je de grootste partij van het land bent en een navenant gewicht hebt in de regering ? Op wat wacht je nog ? Dat zal de cohesie van de regering zeker ten goede komen ! :-D Het zou ook een enorm cadeau zijn voor jullie coalitiegenoot, minister van werk Kris Peeters |
Gewoon die mannen met dit vriesweer eens goed natspuiten. Er is altijd wel een hydrant in de buurt en aan brandslangen moet ook te geraken zijn. Wat gaan ze zeggen 'mijnheer de polies, dieen daar heeft mij nat gemaakt' :evil:
|
Citaat:
Ga je na de aanpassing van de strafwet de politie inzetten om stakers op te pakken ? Er zoals in zwartberg in 1966 een paar laten doodschieten door militairen met politiebadge ? Diamant Jan sprak zich nog maar net uit voor het inzetten van militairen. Kan handig zijn om jouw voorstel uit te werken. Het is essentieel om steun te hebben van het leger bij de installatie van een autoritair regime. |
Citaat:
Ben je vergeten wie federaal minister van veiligheid en binnenlandse zaken is ? |
Citaat:
:lol::lol::lol: |
Citaat:
|
Citaat:
Ik wacht met veel belangstelling zijn initiatief ter zake af. Jan lost dat wel op ! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:30. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be