![]() |
Sinds ik nen dremel heb doe ik dat allemaal zelf.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De stoel bij de tandarts ligt best lekker. De laatste keer dat ik er was deed ik bijna een dutje.
En er hangt een tv aan het plafond. Die prik duurt me wat te lang. Maar pijn kun je dat niet noemen. Schrik is nergens voor nodig. |
De tandarts laat weten een grote angst te voelen wanneer NieuwNoors zijn kabinet betreedt.
|
Het is achter de rug, oef!
Na amper 4 uurtjes slaap, met wallen onder mijn ogen en grote schrik ben ik gegaan. Alsof ik naar de slachtbank moest, zo'n gevoel had ik eigenlijk. :cry: Toen ik in de stoel ging (moest) liggen en de tandarts met z'n spiegeltje en haakje in mijn mond begon te prutsen geraakte ik zelfs even in paniek. Pffffff. Na zo'n minuutje gepruts hoorde ik hem zeggen: "Ok NieuwNoors: dat ziet er prima uit. Geen beginnende gaatjes te zien, alles in orde. Binnen 6 maanden wel opnieuw foto's laten maken". Ik ben nu ZO opgelucht he. Joepie-jee-jee-jee :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Gewoon 's avonds je tanden met Heineken spoelen en je hebt geen gaatjes meer. Een vriend die door dezelfde neanderthaler werd geholpen heeft hem een pak slaag gegeven. Wat heb ik geleden bij de diverse tandartsen....:twisted: |
Citaat:
Maar goed heb er nu zelf een oplossing voor bedacht....2 zware kalmeerpillen en een dafalgan codeïne daarop.....enig probleem is om wakker te blijven. |
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben de grootste angsthaas maar ik blijf mezelf dwingen om WEL te blijven gaan. (Ben nu al bang voor september...pppfff). |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Tip: doe zoals mij en ga enkel naar de tandarts als het nodig is. ;) |
Citaat:
https://youtu.be/wsuPVPakWjI |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
toen ik enkele jaren terug mijn wijsheidstanden liet trekken, was het na 1 maand alweer ok, en heb bijlange niet zo'n pijn gehad .. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vrouwen moeten hun tanden kuisen met sperma.
|
Citaat:
tandarts zijn bij U, en af en toe uitschuiven per ongeluk natuurlijk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Een oud topic van mij.
Groot toeval want ik ben eergisteren weer op controle moeten gaan. Mijn tanden zijn ok maar er is "iets" met mijn tandvlees. Dat zag al een tijdje donkerrood boven één van mijn bovenste hoektanden. Nu heb ik een zalf voorgeschreven gekregen + moet ik nu een zachtere tandenborstel gebruiken. Binnen 3 maanden terug op controle en hopelijk is dat probleem dan verholpen. Ik heb echt schrik dat ik gaatjes in mijn tanden krijg en dat er geboord moet worden :cry: |
Citaat:
|
Deze blijft ne leuke:
Julie and the Deathly Surgeon (Original) https://www.youtube.com/watch?v=zgB2ziyAteI De reacties van haar , geweldig :-D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be