![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
U valt door de mand. |
Citaat:
Over de duizenden misbruikte kinderen door priesters zegt Leonard wel niets Nu, iedereen kan googlen, en vaststellen dat dit gewoon niet waar is. Nu was de reactie van JvdB misschien niet de vriendelijkste, maar er zat wel een kleine humoristische kant aan, en ik heb hier al véél boerterige dingen gelezen, onder andere van Trevor Philips zelve. Dus redelijk hypocriet van zijn kant om JvdB een gebrek aan respect te verwijten. En JvdB is zeker niet mijn beste vriend op dit forum, om het zacht uit te drukken, maar dit keer heeft hij (heel uitzonderlijk) gelijk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Kortom, u staat met de enkels bloot. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Toch even proberen? Of bent u bang uw eigen standpunten nader toe te lichten? |
Citaat:
|
Citaat:
http://www.kerknet.be/actua/nieuws_d...nieuwsID=96629 |
Citaat:
Lees trouwens ook eventjes het bericht dat ik zopas geplaatst hebt. Misschien ziet u dan in waarom ik sprak over de noodzaak van een "oorarts". |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Stopt ermee! NU!
|
Citaat:
|
Citaat:
of anders in de hoek, alle 2 moet ik kijven? |
Citaat:
|
Stelletje kleine kinderen.
|
Citaat:
|
Citaat:
En als we daarover van mening verschillen: wie is de scheidsrechter ? . |
Citaat:
Het kleinste kind weet hoe we daar over spreken: legale abortus tegenover de nog steeds strafbare vorm er van. U probeert de discussie te vergiftigen. Ik neem u dat kwalijk. . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik zet Jan hier schaakmat: de enige scheidsrechter is de wetgever. Dat weet hij. Maar hij zou liever zien dat de wetgever gebonden zou zijn aan de vijftien geboden van de geilige kerk, in plaats van aan de grondwet. . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be