![]() |
Het probleem is besnijdenissen op zich. Het is ergens zelfs hypocriet het over 'vrouwenbesnijdenissen' te hebben. Als je over slachtoffers van terrorisme spreekt heb je het ook niet alleen over de 'vrouwenslachtoffers'. Dat een penis niet hetzelfde is als een vagina is uiteindelijk maar een detail als het over het doelbewust verminken van het geslachtsdeel van kinderen gaat.
|
Citaat:
Zich bedekken is gewoonweg wat ik al omschreven heb...je gezicht is en blijft ten alle tijde je unieke herkenbare punt...anders weet je niet wie je allemaal kent en kunnen ze elkaar niet herkennen indien een nikaab van toepassing is... Een hoofddoek is onbetwist iets anders dan de niqaab...dat laatste gaat uit van een volledige bedekking...maar herken je de persoon niet in het openbaar, de niqaab is duidelijk bedoeld om je in het openbaar onherkenbaar te maken...maar is geen kledingvoorschrift noch volgens de koran ! Als men spreekt van zich bedekken heeft dat meestal te maken met je eigen lichaam, dat is logisch, maar je volledig onherkenbaar maken om jezelf te doen verstoppen omdat je niet herkent wilt worden behalve binnenkamers veronderstelt een heel extremistische houding, je komt er eenvoudigweg niet voor uit dat je een vrouw bent of een man..want daar schuilt het gevaar ! |
Citaat:
wegsnijden van de clitors = topje van je piemel (niet het velletje) wegsnijden van de grote en/of kleine schaamlippen: geen idee hoe dat vergelijkbaar bij mannen zou kunnen worden uitgevoerd. Vriouwenbesnijdenis is dus iets helemaal anders dan jongensbesnijdenis. |
Citaat:
|
Citaat:
Nietszche nietszche, jij valt me tegen vandaag. :lol: :lol: :lol: |
Citaat:
Het is allebei walgelijk. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik had het over de doorsnee Belgische vrouw hé Een vrouw als Sarah Palin heeft natuurlijk alles wat een man nodig heeft. |
Citaat:
Besnijdenis is altijd een kwalijke zaak. Man of vrouw. Gewoon met je poten afblijven, wat ook je (zogenaamde) cultuur is. |
Citaat:
|
Citaat:
Klasse, stijl, humor, sexappeal, zorgzaamheid... |
Citaat:
Dan heeft ze het toch ver geschopt zonder verstand. Haar bankrekening zal er niet slecht uitzien. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
![]() |
Citaat:
Er staat trouwens ook niets in over de Ramadan, hoeveel ge moet bidden en naar waar, offerfeest, etc. Allemaal erna uitgevonden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het heeft dus niets met godsdienst te maken, maar alles met macht. |
Citaat:
|
Citaat:
Jij begint (meer dan eens) voor te stellen mensen te martelen en je vind het blijkbaar nog raar ook dat mensen daar opmerkingen over maken. Ik denk, hoop, dat jij een uitzondering bent en niet degene die u wijst op uw extremisme. |
Citaat:
Heb jij de empathie om dat te begrijpen? dat mensen je bemoeienissen niet wensen? |
Citaat:
|
Citaat:
En nee, ik ga de negeerlijst niet gebruiken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
zijn voor mij: simpele halve gare cultuurranddebielen !!!! Zulke & kindermisbruikers verdienen het niet kinderen te maken of hebben !!!! Verder in bijna alle andere gevallen: wil je kinderen ?? Prima !! wil je geen kinderen ?? Prima !! |
Citaat:
En wat heeft kunst of autisme met de zaak te maken? Als ik iemand zie kicken op sadisme of denigrerend doen over vrouwen dan heb ik de neiging daar op te reageren. Dit is een discussieforum tenslotte. |
Kweek er maar op los beste religidiootjes.
Tegen de tijd jullie je zinnetje hebben gekregen ben ik of onsterfelijk dankzij technologie, of ben ik gras omhoog aan't duwen. In geval 1 zal ik dan wel kijken hoe ik de problemen aanpak. In geval 2, hier de toekomst van uw nageslacht. |
dubbel
|
Citaat:
Of islamfaschisme of wit-uitschot-faschisme via pseudo-miraculeus Nationaal-Regionaal Taalfaschisme of Relikwieterij. Fantastische keuzes aangeboden via uw oren-aannaaierij. Geen excuses: jullie hebben jullie leiders, dus het beleid, zelf verkozen. Wie is verantwoordelijk, uiteindelijk? Juist. Sukkels, maar... simpelen van geest zullen het eerst de hemel zien, zeker? Edit: @Maddox: Juist #75 met filmpje gezien: goed zo. Blijkbaar uw leven aan het beteren. Doe zo voort. |
Citaat:
Helaas lopen er veel idioten in mijn weg zodanig ik meer moeite moet doen dan ik er eigenlijk aan wil spenderen. |
Citaat:
Trouwens, ik dacht binnen een drietal maanden terug effe af te zakken tot in uw gemeente. (Shudders, but one has to live dangerously.) Hoe bewapen ik me het best? :lol: |
Citaat:
![]() |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:38. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be