![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dan neuk ik hoeren zonder condoom en ga daarna bij men ex vriendin om haar met aids te besmetten
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is nog niet te laat om (meer) in het reine te komen met jezelf en je Schepper. Dat is een oprecht advies (nasiha) ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
de 'bulletlist' :-) |
Citaat:
doen alsof ik t niet verstaan heb en een sigaretje opsteken. gelijk anders dus, behalve dat smoren. |
Citaat:
Het was enigszins hypothetisch hoor. Bedankt voor het oprecht advies. |
sterven
|
Mij bekeren tot de Islam. Ik neem het risico niet om 42 maagden te rateren.
|
"When death smiles at you, all a man can do is smile back."
|
Citaat:
En vooreerst komen nog de martelingen en folteringen van 't graf. Dus bezint eer ge begint. ☝ |
Citaat:
![]() |
Bah nee, niet die minderwaardige levensvorm. 😝
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar zeg nu zelf; 72 hoeries klinkt toch vele beter voor zo'n gefrustreerd geval dat nog nooit 'n vrouwenlichaam heeft mogen aanschouwen, dan druiven, zure druiven. 😁 Voor 72 druiven blazen die gekken zich niet op, alhoewel ... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De dood is altijd in de buurt ...
Van ouderdom sterven en een goed leven genoten hebben dan staat dat sterven/doodgaan voor: U bent volmaakt. 8O |
Wat ik ga doen als ik doodga? Ik blaas mijn laatste scheet uit.
|
Citaat:
|
Ik blijf me dagelijks inloggen onder een andere naam op een forum waar ik niet gewenst ben.
|
Citaat:
Wraak is zoet! Ik wacht daarvoor niet eens tot ik ga sterven. Wel steeds lang genoeg. Wraak is een gerecht dat koud gegeten wordt. Maar het smaakt wonderlijk als het lukt, en je slachtoffer wéét het, én kan niks terug doen. Een waar brain-gasm! |
Citaat:
|
Als de wiedeweerga bellen naar het Sint-Pius X genootschap in Antwerpen.
Ik wil een priester aan mijn sterfbed. Geen afgodendienaar van de Nieuwkerk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De laatste zonsopkomst bewonderen in een natuurlijke omgeving in totale privacy, zonder onaangename storingen. Dat zou volstaan. En geen nood aan drama.
Na een zware nacht die men amper haalt, ben je zonder nodeloze hulp en onnodige 'verlengingen' weg tegen de middag, in het zonnetje... Waardevolle simpele zaken. |
Citaat:
Voor de dood ben ik er gerust in. Daar aan de andere kant ben ik niet gewenst. Ze gaan me dus nog lang laten leven. Met mijn ambtenarenpensioen inbegrepen. . |
Citaat:
|
Citaat:
Kortom, de real deal of een vuile ploffer? :-P |
me suf denken over de cryptogramopdracht v zonbron
volgens mij zit er iets niet juist met de betekenis van recht of oprecht in de opdracht... :s |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:05. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be