![]() |
Citaat:
Dus zou je beter je vreemde kronkels voor jezelf houden ipv je hier belachelijk te maken... |
Citaat:
wat is de maakbaarheid van mens en samenleving anders dan één constante heropvoeding mss ?? :roll: |
Citaat:
Maar we weten al lang dat je je schone schijn voor de enige waarheid en realiteit houdt en zij die het anders zien tracht te ondermijnen met dwaze drogredenen. Oké, ipv van, zoals altijd in te gaan op wat Laurette zegt en op de zware gevolgen van haar gedrag, liever de klokkenluiders proberen belachelijk te maken... |
Citaat:
Vergeet niet, nous sommes en Belgique en België heeft van hen geen recht op bestaan waar zij hun neus laten zien... |
Citaat:
|
Citaat:
Heropvoeden in de context van Marie haar bericht hierboven, daarover gaat het. Dat men (dixit Marie) de vlamingen wil 'heropvoeden' Dat mag ze gerust eens wat uitdiepen. |
Citaat:
als jij dat ongemakkelijke slogans vindt, dan moet je mss toch eens nadenken over je ideologie en of je wel juist zit. en dat met open vizier, ging over eerlijk strijden in een discussie en niet trollen en alle trollen bijspringen om de discussie af te leiden naar Marie ipv de kritiek die werd aangebracht. |
Citaat:
N-VA is ondertussen al een traditionele belgische partij geworden die perfect inwisselbaar is met blauw of oranje. Even staatsdragende partij als CD&V. Wat niet belet dat hun amusementswaarde bijzonder hoog is. Citaat:
Citaat:
Citaat:
En nog iets : klokkenluiders ? :lol: Zie jij jezelf echt als een klokkenluider ? |
Citaat:
|
Citaat:
Concreter hoeft het niet... |
Citaat:
En hoe zit het nu met dat heropvoeden Marie ? In #27 schreef je het volgende : Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Als je de volgende dertig berichten na het jouwe leest, begrijp je weliswaar waarom het nooit daarover gaat. Extreme nationalisten van beider zijde verzieken elke discussie omtrent dergelijke zaken. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maar ja, dat vegen ze hier allemaal gewoon onder de mat en oh wee de bekrompen Vlamingen die dat durven aanhalen... Inderdaad men verkiest de schone franstalige schijn op te hemelen dan de Vlaamse realiteit uit te schrijven... Citaat:
Citaat:
De Vlaming zit volledig onder de knoet en nu ineens kan Laurette wel logisch denken, terwijl dat vroeger voor de grote francofonie onmogelijk was??? De gevolgen zijn inderdaad enorm zwaar, want de totale ontwrichting van heel een volk dat nu door la belgique naar de griekse slachtbank wordt geleid... om de wanregering van de francofonie af te betalen... Inderdaad voor pandareusje zijn dat peanuts, maar de zesde staatsmisvorming, compleet tegen de Vlaamse welvaart en het Vlaams welzijn in ophemelen dat is voor hem wel belangrijk... Je zou je beter schamen ipv van hier blind je eigen geloof te blijven verkondigen... |
Citaat:
"naar de slachtbank leiden..." :?:?:? "wanregering van de francofonie...:lol: MR heeft 20 van de 85 zetels in de coalitie, de vlamingen hebben er 65 inbegrepen die van de ex vlaams nationalisten van n-va. Nog een vraagje : is CD&V volgens jou dan geen staatsdragende partij ? |
Citaat:
Iets anders uit je mouw schudden Vlijmscherp. |
Citaat:
|
Citaat:
Zij hebben moedwillig een goede maatregel niet ingevoerd maar dat is ok? Wat hebben ze nog allemaal niet ingevoerd uit schrik van ikweetnietwie? |
Citaat:
Wat zeg je dan over overtuigde franskiljons die héél graag in Vlaams Brabant komen wonen? Of is dat misschien "wat anders"? |
Citaat:
|
Citaat:
wat zegt ze niet tegen de bakker in het dorp dat hij n verdomde franskiljon en belgicist is? misschien schrik? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Alleen foeterde mijn vader niet heelder dagen tegen "Les Flamins".... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Waarom zou ik tegen "De Vlamingen" foeteren? |
Citaat:
Als een forumlid dan op het absurde wijst dat ze er met al haar vlaamse kaakslagretoriek dan toch maar zelf is gaan wonen en met een eentalig franstalige in het huwelijksbootje is gestapt dan is dat grappig. Een goeike dus. Maar ik verduidelijkte dat met plezier voor jou hoor. ;-) |
Citaat:
Dat weet je goed genoeg en daarom tracht je al paginas aan een stuk de aandacht daarvan af te leiden door te beginnen lullen over taal en unitarisme. |
Citaat:
|
Citaat:
De mensen doen geloven dat wat recht is krom is en omgekeerd; dat het koesteren en eren van de Vlaamse waarden bekrompenheid is en dat het franstalige nepotisme uitdragen van ons wereldburgers zou maken; dat het vragen om de democratische meerderheden te respecteren afgeaan wordt als dictatuur en dat de voortdurende franstalige chantage op de Belgische politiek van la Belgique een democratie zou maken; dat het opbouwen van een enorme schuldenberg, tegen de regelrechte inbreng van Vlaanderen in, sociaal zou zijn en de voortdurende vraag van Vlaanderen om daar mee te stoppen en die schuldenberg af te bouwen bekrompen Vlaams egoïsme zou zijn die de franstaligen niets gunnen; Dat van de andere kant komen beweren dat de franstaligen niet mogen verarmen en voor sollidariteit zijn voor het goed van het hele land zou zijn, terwijl het zuiver en alleen de francofonie bevoordeligt steeds weer en opnieuw totaal ten kosten van de Vlamingen, maar ja de Vlamingen zijn per definitie bekrompen egoïsme... En zo kunnen we over het hele bestuur van la Belgique praten dat steeds en steeds opnieuw enkel en alleen ten voordele van de franstalige door zuiver gecorrumtie werd omgevormd... En hier geeft Laurette dat zuiver toe; zolang het niet in het voordeel van de francofonie is of zolang het zuiver recht tegen de belangen van de francofonie kan gebruikt worden, worden ze door de totale franstalige politieke klasse in zijn geheel geboycot... La Belgique, oui, België, non... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een halve?? Ik begrijp uw zin trouwens niet ... |
Citaat:
Belgische democratie ten top... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Daarna kwam de opgang van N-VA en toen is PS inderdaad helemaal tegen beginnen werken omdat ze de analyse maakten dat men dit theoretisch zou kunnen misbruiken als een franstalige in vlaanderen gaat wonen. Vlijmscherp vroeg mijn mening, en ik gaf ze hem. Of die jou aanstaat is het laatste van mijn zorgen. PS heeft in mijn ogen een politiek verkeerde keuze gemaakt, die ze nu gelukkig erkennen en bijsturen. Rijkelijk laattijdig overigens. Maar doe me aub één lol en ga niet gelijk een politieke kleuter lullen over 'onconstructieve houding' als het over een oppositie versus meerderheidstandpunt gaat. Ik hoop dat je toch al het ABC van politiek begrijpt... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be