![]() |
hebben we daar bewijzen van?
|
Citaat:
Onder de 3 die ze bijna zonder kleren uit het pand haalden bevond zich geen Abaaoud. Er was onderzoek nodig op de 'ge-snipe-te' en die onder het puin. Die aangeschoten terrorist was al eerder op de dag reeds dood samen met de plofkip. Rest er alleen de laatste. Na de moeilijke ontruiming hebben we niet gehoord dat hij dood was. Die boodschap kwam slecht een dag later... Zo gaat dat als je de RAID, de BRI kwaad maakt en op hun hond-kameraad schiet. PS. U hoeft hier niets van te geloven. Moesten zij de kans gekregen hebben dan zal het zo gelopen zijn. |
Citaat:
Oh ja , nu is die doowd , doowd , heejlemaal doowd !!!! |
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Er begint al een beetje gewenning te komen.
Ik stond op en ik vroeg mij af : wie in Molenbeek gaat er vandaag ontploffen. ;-) En kan Anderlecht die grote achterstand op Molenbeek nog inhalen ? :-D |
Citaat:
Pater Luc Versteylen zou me zeker gelijk geven. Hij zou Abaaoud in één beweging hebben kunnen aanleren hoe je na het hemelen van je stengel en de diepste draai in het tuintje van een maagd je zaligheid kwijt kan. Heerlijk toch? |
Citaat:
Monsterkwal. |
Salah Abdeslam en homobars
Maar hij was er enkel om portefeuilles te stelen....sure.....uhu....... And pigs fly!!! |
Citaat:
Hij zal wellicht niet binnen gemogen hebben en dan krijg je dat he. |
Citaat:
Zie sec 9, direct na de detonatie. http://www.hln.be/hln/nl/35524/Aansl...nt-Denis.dhtml |
Nu niet voor het één of het ander maar die kop van die Abaaoud, dat is toch alleen maar mogelijk mits een paar 100 jaar inteelt ? 8O
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Madness. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=2omx0uvl0WU :lol: |
Citaat:
Maar niet getreurd! Het journaille heeft al voor een vervangicoon gezorgd!: Salim Benghalem vermoedelijk brein achter aanslagen in Parijs Ik denk zelfs dat deze kwaliteitskrant het opnieuw heeft over een "meesterbrein". Dan stel ik mij toch de vraag, als het zo een "meesterbrein" is, waarom staat die dan nu met naam en foto op de voorpagina van De Morgen?8O |
Citaat:
|
Die moet toch 72 vulva's hebben.
|
Citaat:
Tenzij er iets aan zijn brein mankeerde. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:36. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be