Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Onrust en terrorisme in Europa (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=223)
-   -   Abaaoud dood (https://forum.politics.be/showthread.php?t=225827)

Mindset 19 november 2015 22:57

hebben we daar bewijzen van?

Cyrano 19 november 2015 23:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mindset (Bericht 7901515)

Hier zijn geen bewijzen nodig.

Onder de 3 die ze bijna zonder kleren uit het pand haalden bevond zich geen Abaaoud. Er was onderzoek nodig op de 'ge-snipe-te' en die onder het puin.
Die aangeschoten terrorist was al eerder op de dag reeds dood samen met de plofkip. Rest er alleen de laatste. Na de moeilijke ontruiming hebben we niet gehoord dat hij dood was. Die boodschap kwam slecht een dag later...

Zo gaat dat als je de RAID, de BRI kwaad maakt en op hun hond-kameraad schiet.

PS. U hoeft hier niets van te geloven. Moesten zij de kans gekregen hebben dan zal het zo gelopen zijn.

cookie monster 20 november 2015 01:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 7900841)

1 minuut stilte , aub :(
Oh ja , nu is die doowd , doowd , heejlemaal doowd !!!!

cookie monster 20 november 2015 02:32

Peche 20 november 2015 06:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mindset (Bericht 7901515)

Sniper had zijn kop kapot geschoten en interventie team hem met granaat opgeblazen. Die vrouw dat zichzelf opblies haar kop vloog door het raam de straat op.

Indomitable 20 november 2015 07:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 7901177)
Men zou het voeren van zijn resten aan uitgehongerde zwijnen live op TV moeten tonen zoals Daesh hun executies altijd op het net gooit. Er een hele show van maken.

Pericles 20 november 2015 07:32

Er begint al een beetje gewenning te komen.
Ik stond op en ik vroeg mij af : wie in Molenbeek gaat er vandaag ontploffen. ;-)
En kan Anderlecht die grote achterstand op Molenbeek nog inhalen ? :-D

Zac 20 november 2015 08:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 7900888)
Lol idioten als ge daar in gelooft. Die gasten hebben nooit liefde gekend. Geef die een lief en die zouden sensibiliseren. Maar tzijn onvervulde noden en kunnen nergens heen met hun paradigma, zeker al ni bij normaal denkende vrouwen en dan krijgde dit he...

Ja, je hebt gelijk. Het is allemaal terug te voeren tot een gebrek aan liefde. We hebben allemaal op het journaal gezien hoe hij al lachend 6 lijken achter zijn SUV aansleepte. Het is genoeglijk bekend dat dit één van de voornaamste gedragingen is van mensen die te weinig liefde hebben gehad in hun jeugd. Mensen vermoorden en ze vervolgens achter je wagen binden. Kom, dat doen we allemaal toch al eens. Een korte werkstraf en die gast zou terug klaar geweest zijn voor de maatschappappij. Zo denk ik (en met mij de gemiddelde Belgische rechter) er toch over. Wat jammer dat we nu die kans niet meer hebben, want met wat menselijke liefde kom je een heel eind.
Pater Luc Versteylen zou me zeker gelijk geven. Hij zou Abaaoud in één beweging hebben kunnen aanleren hoe je na het hemelen van je stengel en de diepste draai in het tuintje van een maagd je zaligheid kwijt kan. Heerlijk toch?

Maori 20 november 2015 08:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer (Bericht 7901161)
brein?

My bad.

Monsterkwal.

Maori 20 november 2015 09:48

Salah Abdeslam en homobars

Maar hij was er enkel om portefeuilles te stelen....sure.....uhu.......

And pigs fly!!!

Peche 20 november 2015 10:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zac (Bericht 7901783)
Ja, je hebt gelijk. Het is allemaal terug te voeren tot een gebrek aan liefde. We hebben allemaal op het journaal gezien hoe hij al lachend 6 lijken achter zijn SUV aansleepte. Het is genoeglijk bekend dat dit één van de voornaamste gedragingen is van mensen die te weinig liefde hebben gehad in hun jeugd. Mensen vermoorden en ze vervolgens achter je wagen binden. Kom, dat doen we allemaal toch al eens. Een korte werkstraf en die gast zou terug klaar geweest zijn voor de maatschappappij. Zo denk ik (en met mij de gemiddelde Belgische rechter) er toch over. Wat jammer dat we nu die kans niet meer hebben, want met wat menselijke liefde kom je een heel eind.
Pater Luc Versteylen zou me zeker gelijk geven. Hij zou Abaaoud in één beweging hebben kunnen aanleren hoe je na het hemelen van je stengel en de diepste draai in het tuintje van een maagd je zaligheid kwijt kan. Heerlijk toch?

Zie artikel van Emmeke!
Hij zal wellicht niet binnen gemogen hebben en dan krijg je dat he.

Anselmo 20 november 2015 14:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 7901664)
Sniper had zijn kop kapot geschoten en interventie team hem met granaat opgeblazen. Die vrouw dat zichzelf opblies haar kop vloog door het raam de straat op.

Men kan de indruk hebben, als men goed toekijkt, dat ze relatief volledig door het raam vliegt.
Zie sec 9, direct na de detonatie.

http://www.hln.be/hln/nl/35524/Aansl...nt-Denis.dhtml

Pericles 20 november 2015 16:36

Nu niet voor het één of het ander maar die kop van die Abaaoud, dat is toch alleen maar mogelijk mits een paar 100 jaar inteelt ? 8O

Zac 20 november 2015 16:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anselmo (Bericht 7902330)
Men kan de indruk hebben, als men goed toekijkt, dat ze relatief volledig door het raam vliegt.

Wat krijgen vrouwelijke zelfmoordterroristen in de hemel? 70 dildo's met Duracell batterijen?

Indomitable 20 november 2015 16:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Maori (Bericht 7901893)
Salah Abdeslam en homobars

Maar hij was er enkel om portefeuilles te stelen....sure.....uhu.......

And pigs fly!!!

Ne vuilen tutter.

Peche 20 november 2015 16:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anselmo (Bericht 7902330)

Toch gestoord. En die mensen verheerlijken dat he.
Madness.

Gamla 20 november 2015 16:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Indomitable (Bericht 7902492)
Ne vuilen tutter.

:-D

zonbron 20 november 2015 17:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 7901664)

Meer van dat AUB!

zonbron 20 november 2015 17:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zac (Bericht 7902490)
Wat krijgen vrouwelijke zelfmoordterroristen in de hemel? 70 dildo's met Duracell batterijen?

Hetzelfde als hier, nen burka en thuis blijven.

zonbron 20 november 2015 17:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 7902497)
Toch gestoord. En die mensen verheerlijken dat he.
Madness.

De OCMW zou hun een gratis gordel ter beschikking moeten stellen om te oefenen in de koolmijnen of op/in de Noordzee.

cookie monster 21 november 2015 02:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Maori (Bericht 7901893)
And pigs fly!!!

Oppassen geblazen :D
https://www.youtube.com/watch?v=2omx0uvl0WU :lol:

djoebidoebidoe 25 januari 2016 11:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door djoebidoebidoe (Bericht 7901294)
Grappig vind ik dit niet, eerder schandalig! Op pagina 4 van kwaliteitskrant de standaard wijden ze een heel artikel aan dit sujet, "de SUPERTERRORIST"!!!

- de planner van verijdelde aanslagen in Verviers, 2 dode terroristen. mislukt dus!
- de aanslag op het Joods museum: hij zou de dader geholpen hebben, dat is dan gelukt.
- hij zou ook de hand gehad hebben in de mislukte aanslag op de Thalys.
- de recente aanslagen in Parijs: Met 8 man met oorlogswapens een paar aanslagen plegen. Sorry voor de slachtoffers, maar 129 doden is niet veel, niet echt een succes.
- En nu is hij dood, ze hebben hem gepakt! Zou hij een paar politiemannen hebben kunnen neerknallen? Ik denk het niet, zo'n mislukkeling.

Dus, lieve media, hou aub op met artikels te schrijven over deze sukkels, het enige wat ze doen is op een laffe manier onschuldigen aanvallen. Wat jullie doen is van deze lafaards helden maken, helden waar de allochtone bevolking kan naar opkijken, want het zijn toch zo'n "superterroristen". Ze hebben iets bereikt in hun miserabele leventje. Zwijg ze liever dood, bah!

Ze hebben het door bij de standaard: Is Abaaoud niet meesterbrein achter aanslagen Parijs?
Maar niet getreurd! Het journaille heeft al voor een vervangicoon gezorgd!: Salim Benghalem vermoedelijk brein achter aanslagen in Parijs

Ik denk zelfs dat deze kwaliteitskrant het opnieuw heeft over een "meesterbrein". Dan stel ik mij toch de vraag, als het zo een "meesterbrein" is, waarom staat die dan nu met naam en foto op de voorpagina van De Morgen?8O

Zac 25 januari 2016 14:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Indomitable (Bericht 7900882)

Volgens mij zijn ze dit alle 72 tegelijk :lol::lol::lol:

Bhairav 25 januari 2016 15:10

Die moet toch 72 vulva's hebben.

Mambo 25 januari 2016 22:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door djoebidoebidoe (Bericht 7974209)
Ze hebben het door bij de standaard: Is Abaaoud niet meesterbrein achter aanslagen Parijs?
Maar niet getreurd! Het journaille heeft al voor een vervangicoon gezorgd!: Salim Benghalem vermoedelijk brein achter aanslagen in Parijs

Ik denk zelfs dat deze kwaliteitskrant het opnieuw heeft over een "meesterbrein". Dan stel ik mij toch de vraag, als het zo een "meesterbrein" is, waarom staat die dan nu met naam en foto op de voorpagina van De Morgen?8O

Ik denk dat het meesterbrein er niet bij was.
Tenzij er iets aan zijn brein mankeerde.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be