![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Ook wat betreft de Vlaamse NVA begroting in evenwicht uit 2013 zal onze kinderen en kleinkinderen blijven achtervolgen, en dit tot 2034. Minister Muyters sluit Vlaamse begroting af met klein overschot, maar verkoop van Aquafingronden zal ons tot in 2034 achtervolgen De Vlaamse begroting van 2013 is afgesloten met een klein overschot van 174,6 miljoen euro. Maar een spook uit het verleden zal die begroting wel nog tot 2034 blijven achtervolgen: de omstreden verkoop van de Aquafingronden. http://www.vereeck.be/nl/in-de-pers/...n-het-opbrengt |
Citaat:
|
Citaat:
Het spoor kost 3miljard voor 6miljard personenkilometers, en de auto betaalt 12miljard taxen voor 60miljard sporenkilometers. Over welke subsidie heb jij dat nu ? |
Citaat:
als je de gratis stroom van ee nfactuur doet vallen, en gemiddeld is 10% vande stroom gratis, dan zou de gemiddelde prijs met 10% moeten dalen ik constateer inderdaad dat de prijs nauwelijks daalt. Dus de CREG stopt via die truuk 10% in zijn zakken. Door de belasting van de intercommunales, wordt bewezen dat die bedrijven werken als privébedrijven, terwijl ze in theorie zonder winst moeten werken En er wordt bewezen dat er geen belasting bestaat van bedrijven die niet betaald wordt door de consument. |
Citaat:
Je kan de prijs verlagen, maar dan moest de turteltaks ook hoger liggen omwille van die put. |
Dure, vuile energie is een goede zaak.
Dure groene energie een heel pak minder. Subsidieer met het ene het andere ;) |
Citaat:
Dat is dus geen reden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nu idemdito is dure elektrische energie geen slechte zaak, het zet de mensen aan om te investeren in PV's zonder subsidies |
Citaat:
Nu idemdito is dure elektrische energie geen slechte zaak, het zet de mensen aan om te investeren in PV's zonder subsidies Elektrische energie verdwijnt daarmee niet, we zorgen gewoon dat we die taksen niet betalen. |
Citaat:
|
Citaat:
En heeft Electrabel verlies geleden? |
Citaat:
Bij mij moet niemand komen klagen dat iedereen met de auto blijft rijden en dat ze massa's verlies lijden door die files. Als je geen verbindingen hebt moet je wel met de wagen blijven rijden. Trouwens de files zouden direct opgelost zijn als ze een echte kilometerheffing doorvoeren ipv verkeerstaks. Wie weinig of niet rijd betaald niets of weinig. |
Citaat:
de ovld meneer,en wie heeft later dat met de zonnepanelen goedgekeurd van den bossche of de wael? |
Citaat:
Groen! kan goedkope energie simpelweg niet rijmen zonder in een spagaat terecht te komen. Ten eerste is goedkope hernieuwbare energie nog steeds niet haalbaar. Ten tweede, hoe rijm je goedkope energie met een lage ecologische voetafdruk? Zelfs al zouden ze slagen in punt één, dan draagt een hogere koopkracht en dus consumptie bij tot de verhoging van de ecologische voetafdruk. :-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zou het echt eens willen zien. Het feit dat ze het nog niet deden zegt genoeg over waar de grootste belangen zitten |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb bv een obligatie gekocht in 2005 met een bruto rendement van 4%. In de kleine lettertjes staat dat er 15% roerende voorheffing/belasting af gaat. Ik onderteken voor akkoord. Maar bij afloop van die obligatie blijkt er ineens 27% af te gaan! Maar dat was niet waar ik voor tekende, ik ging akkoord met 15%, niet met 27%. De overheid verbreekt hier dus eenzijdig een contract dat ik afsloot met de bank en gebruikt daarvoor een wet met terugwerkende kracht. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Waarom we van de Creg niet veel meer horen in tegenstelling tot voor enkele jaren :
http://www.apache.be/?p=56875 |
Citaat:
|
Citaat:
Men volgt nog altijd de wet van de minste weerstand. I.e. mensen met geld, maar niet diegenen met heel veel geld. Mensen met zuurverduende spaarcenten en die een inkomen hebben waar je geen of beperkte fiscale engineering mee kan doen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:12. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be