![]() |
Citaat:
![]() |
Citaat:
Wedden dat ze dan direct voldoende strijdkrachten zullen kunnen optrommelen om de boel op te kuisen en die zo gezegde vluchtelingen te doen afdruipen. |
Citaat:
Als we dan ook nog eens de economische argumentatie erbij halen... Ik ken trouwens weinig mensen met geen eurotekens in hun ogen...ben jij dan zo anders? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
pagina bestaat nog steeds ? En er is wel een verschil tussen studenten en illegalen. De studenten hoeven niet te vrezen om uitgezet te worden. De illegalen willen die containers niet, niet omdat het precies gevangenissen zijn, maar omdat ze schrik hebben dat men ze er gemakkelijker kan oppakken en uitzetten. Hoe zou jezelf zijn ? |
En toen kwamen we weer bij het begin, Sadam, Sadat, Qhadaffi moeten weg, want zij staan de "democratie"(lees het stelen van grondstoffen) in de weg.
Ipv democratie zitten we nu met dislocatie van ganse bevolkingen. |
Citaat:
Maar zou dat ook een continent zijn met een totaal andere taal en cultuur? En ook de boot op als ge weet dat uw kindjes veel kans op een verdrinkingsdood maken ? |
Citaat:
Ze zijn wel bereid in containers te kruipen om het Kanaal over te steken. Misschien moeten we langzaam, maar niet te duidelijk, de beveiliging aan onze zijde van de Kanaaltunnel en in de havens opheffen. Als die dindu's en kebab in de containers zitten, slot erop en terug naar afzender. |
Citaat:
|
Citaat:
2) We weten goed wat de reden is. Die religie which-shall-not-be-named. Citaat:
|
Citaat:
Het is zoals in die andere draad over keuterboeren. Die keuterboeren moesten hun huis niet uit om te werken met 2 en hun kinderen uitbesteden aan vreemden, in de crèche of op school, omdat ze zelf geen tijd meer hebben voor hun kinderen. Waren wij ongelukkiger omdat we minder hadden/kregen dan de jeugd van nu? Die mensen zouden niet rijker zijn, maar ze hadden een leven, nu zijn het echte armoezaaiers. |
Citaat:
Dat hun leiders de oliedollars in eigen zak steken is mijn schuld niet. |
Citaat:
Jij wel? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:roll::roll::roll: |
Citaat:
Trump: oil, oil, oil we take the oil. |
Citaat:
En waarschijnlijk hebben ze in Davos gezegd dat daar geen verandering in mag komen. Het enige wat ik me altijd afvraag is: hoe komen mensen, die geen nagel hebben om aan hun gat te krabben, aan zulke gesofistikeerde dure wapens. |
Citaat:
Wat zou jij daar aab doen in hun plaats? |
Citaat:
God wikt, maar Goldman Sachs beschikt. |
Citaat:
Als die bestond zou ik het ook wel overwegen maar tot nu toe bakten ze er niet veel van. Ik weet het, dat waren geen echte. |
Citaat:
Lumumba is al een tijdje geleden, maar werd eenvoudigweg afgemaakt door je rechtse vriendjes en landgenoten. Alle regimes opnoemen die legaal verkozen waren en door je rechtse vriendjes overal ter wereld zijn opgeruimd, omdat ze niet voetstoots de bevelen van de Goldman Sachs club opvolgden, is zelfs ondoenbaar. |
Citaat:
|
Citaat:
Wie was dat ook al weer die zei dat je een politieker alle middelen mocht geven behalve geld ? Was dat niet Plato ? |
Citaat:
Ik vind je verdacht. |
Citaat:
|
Citaat:
Studeren, studeren ... dat gaat mijn laatste hersencel niet meer aankunnen. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:29. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be