![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Theo moet dat vonnis gewoon uitvoeren. Als het arrest van beroep hem later gelijk geeft, mag hij alsnog zijn meuk terugvragen, vermeerderd met kosten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
. |
Ik dacht op televisie gezien te hebben dat die rijke familie, die in Waals-Brabant zou wonen, wel degelijk Vlamingen zijn. Ze spraken toch met een Vlaams accent.
Verraders zijn de verwerpelijksten. Verder zijn de mogelijkheden van Theo nog niet uitgeput. Als in beroep eenzelfde uitspraak komt, dan levert hij zo'n visum af. Alleen: het zal maar geldig zijn voor één dag. Onmogelijk om tijdig het vliegtuig te boeken en de reis te maken. Dan kunnen ze hun juridische procedures opnieuw opstarten. . |
Theo zijn rug moet en zal breken, daar zal de sossensoort wel voor zorgen.
|
Citaat:
Hetgeen wat Francken blijkbaar doet. Zijn rechten zijn op dat gebied dezelfde dan die van jij en ik. Wat gaat die deurwaarder daar dan doen? Een koffie drinken? :-D |
Citaat:
Die familie zit echt niet in gevaarlijk gebied. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Was de beroepstermijn verstreken? Had het kracht van gewijsde? Zijn met andere woorden de schilderijen in beslag genomen? Ik denk het niet. ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik denk dat het voorkomen van zulke dwaze gerechtelijke uitkramerij even utopisch is als denken dat la Belgique nog ooit werkzaam zal zijn ... Dus onbegonnen werk en de Vlamingen kunnen enkel maar hopen dat ze de volgende zuiderlijke katastrofe zonder al te veel kleerscheuren kunnen doorkomen voordat dit onland eindelijk gesplitst zal worden... |
Citaat:
De francofonen beseffen dat nog altijd niet. Nu ja,...elk denkt er het zijne van. |
Citaat:
Citaat:
Ga je het zonlicht blijven ontkennen? |
Citaat:
Een vonnis "uitvoerbaar bij voorraad" is pas uitvoerbaar als het kracht van gewijsde heeft. Het zou anders nogal een kermis zijn. :roll: Dus ik heraal de vraag. Zijn de schilderijen en de meubelen opgeladen of niet? Ik denk het niet. ;-) |
Citaat:
Misschien geloof je Elfri wel Citaat:
Kom maar terug in september |
Citaat:
Zijn de meubelen opgeladen of niet? :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
IS is bijna verslagen. Dan kunnen we al die vluchtelingen terugsturen naar hun thuisland wegens een oorlog die voorbij is
|
Citaat:
|
Citaat:
Hij maakt gebruik van de rechtsmiddelen die hij ter beschikking heeft. En is het vonnis uitgevoerd? Ik denk het niet. ;-) |
Als ik Zeus moet geloven dan moet het haast zo zijn dat Francken en zijn staf de deurwaarder en zijn gevolg op hun bakkes hebben geklopt om hen te beletten hun werk te doen want via juridische weg zouden ze hem niet kunnen stoppen. :lol:
|
Citaat:
|
Citaat:
Soms heb ik de indruk dat rechters zelf hun wetten maken of aanpassen. Of is er een wet die bepaalt dat vrienden recht hebben op een visa? |
Citaat:
|
Citaat:
IS is nog l�*ng niet verslagen. |
Citaat:
Of om het met de woorden van Jan Jambon te zeggen, wat voor jullie beter begrijpbaar is: "een Significant deel van de rechters maakt zelf zijn of haar wetten" ! :-) :-) :-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Al de rest, ook wat in de media gefantaseerd wordt, is luchtbellen blazen. Wat wel mogelijk is, is dat de deurwaarder tijdig komt vaststellen wat er aanwezig is, en betekenen dat de aangeduide waardevolle dingen niet verkocht of weggedaan mogen worden. Hoe tijdig dat dat mogelijk is, weet ik al evenmin. . |
Citaat:
http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/vi...s/dezevendedag |
Citaat:
. |
Citaat:
|
Citaat:
In beroep gaan tegen dit vonnis zonder een concreet wetsontwerp die deze gerechtelijke uitspraken onmogelijk maakt is volksverlakkerij. Net zoals Johan Van Overveldt vruchteloos in beroep gaat tegen de EU veroordeling van de Arco staatssteun en de teniet verklaring van de BEPS rulings. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be