![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ook de overheid werkt hieraan mee: Thuiswerken Satelietkantoren |
Citaat:
Doet er dan iets aan. U heeft toch een politiek mandaat of is dat een verhaaltje in uw groot sprookjesboek. Schakel dan uw politiek mandaat in om er iets aan te doen. Maar ja, veel blabla en juist niks boemboem. Veel denkdenk en niks doendoen. Maar weeral moet ik tot mijn grote spijt ook dit gezellig onderonsje onderbreken omdat ik mij moet gaan klaarmaken om het oude jaar te verlaten en het nieuwe jaar te verwelkomen met vrienden. Maar wat gaat 2017 ons voor moois brengen? We zullen moeten afwachten. Schol en happy NewYear. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar meer personeel betekend ook meer mensen aangesloten met een vakbond. Goed hé!!!;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het was toch heel duidelijk! |
Citaat:
Begrijp je?;-);-) |
Citaat:
Begrijpt u? |
Citaat:
Begrijpt u dit of is het al te moeilijk?:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik schrijf gewoon: "Te zot voor woorden". |
Citaat:
Maar wat ik geschreven heb weet u niet? Denk eens heel goed na, u bent daar toch zo goed in. U moet toch veel nadenken voor uw werk dus moet dit toch niet moeilijk zijn. En 1 van de woorden in de afkorting gebruikt u héél véél.:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol: |
Citaat:
Jammer, een volgende keer misschien. Terug on topic. De vakbonden krijgen meer en meer tegenwind van de eigen leden. Ik heb het dan niet over de overheidsvakbonden, maar over de vakbonden in de privé. Werknemers beginnen stilaan te beseffen dat er in de vakbonden verschillende klassen bestaan, waarbij die van de overheid de eerste klasse zijn. Ze vinden dit niet erg, ze vinden het wel erg dat zij steeds de privileges meten betalen van die van de eerste klasse. |
Citaat:
Anders moet u zich kandidaat stellen voor een postje in een privévakbond. Kan misschien nog wat voordelen opbrengen. En dan kunt u erover meepraten want nu... Ondertussen weet u toch wat u op de puntjes moet invullen.:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol: |
Citaat:
De privé moet de rekening wel betalen. Dat u dat niet begrijpt wekt bij mij geen verwondering. |
Citaat:
En wij werken altijd in team verband dus is er geen ikke. There is no i in team. En 'wij' betalen ook de rekening maar dat begrijpt u nog altijd niet. De bewijzen zijn er iedere maand en op het einde van het jaar. Daar kunt u niet rond of onderuit. U kunt het wel proberen maar het lukt u niet.:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol: En 'wij' eerste klasse? Sommigen van 'ons' rijden wel eerste klasse. En kom nu niet weeral met uw verhaaltje af.:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol: |
Zou een syndicale delegatie inmiddels het station van hasselt,in het kader van een syndicale aktie,opgefrist hebben en vervolgens piketten geplaatst om het fris te houden?
|
Citaat:
|
Citaat:
Niks te cara pils. U moet wel volgen. Een jupilerke. |
Citaat:
Nog erger,
De anderen zullen wellicht volgen. |
Citaat:
Dan drinken we een paar jupilerkes minder.:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol: |
Citaat:
|
Citaat:
Als u 10€ in uw zak hebt en een koffieke in 't stad kost 2,50€ dan kan u 4 koffiekes drinken. Maar als een koffieke duurder wordt en ze vragen 3€ voor een koffieke dan kan je voor die 10€ 3 koffiekes drinken en heb je nog 1€ in uw zak. Dus minder, het is niet moeilijk.:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol: |
Citaat:
Ik ga uw betoog counteren U heeft € 10,00 op zak. Een pintje kost € 1,90, u kunt er dus 5 drinken. Het pintje wordt 10 cent duurder, dus € 2,00 per pintje. U kunt nog steeds 5 pintjes drinken. Als u onnozel wilt doen, kan ik dat ook hoor! Maar u gaat voorbij aan het feit dat het alweer de brolbrouwer INBEV is die de prijs omhoog doet gaan. Waar is de tijd van 5 fr. per pintje, een pintje dat veel lekkerder smaakte dan de brol die ze ons nu voorschotelen. |
Citaat:
Dus...schol, nog een jupilerke.:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol: |
Citaat:
|
Citaat:
Maar als u dikwijls verandert betekend dat dat u de eerste keer niet zeker was.:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol: |
Citaat:
|
Citaat:
Begrijp je?:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol: |
Citaat:
|
Citaat:
Waarom wordt u eigenlijk kwaad? Is het zo dat u een discussie aangaat en vervolgt? :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol: |
Citaat:
Uw afkorting = U kunt mijn kloten kussen. Dus wie is er kwaad of staat er te schreeuwen? |
Citaat:
Ik schreeuw niet dat is om de aandacht erop te vestigen. Dat zijn uw eigen woorden.:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:29. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be