![]() |
Geen bosozoku of ratlook.
|
Citaat:
't Is niet voor niks dat ik nog met mijn 13-jaar oude golf rij. Een T3'ke zou ik nog wel willen, maar met de dieselnormen lijkt mij dat nutteloos. En daarbij, ik kan er niet aan werken ook. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ze hebben de consument jarenlang bedrogen, en dat heeft hun miljarden aan boetes gekost. |
Citaat:
|
Citaat:
pardon? gij gelooft ook alles wat ze u zeggen zeker? Honda en Toyota zijn de beste en dus betrouwbaarste merken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wow.
Ik vond mijn ouwe merc zo al leuk, maar nu ik weet hoeveel linksen en normies ik daarmee trigger rij ik er dubbel zo graag mee. Het is een diesel van 16 jaar oud. Als ik de gas helemaal induw komt er al eens een zwarte rookwolk uit de knalpot. :lol: |
Citaat:
Ik heb voeger ook Volvo's gehad, maar die mochten gezien worden. Ik spreek nu wel van 20j geleden. |
Citaat:
Maar serieus: ik vind die Smartekes super-onveilig. Ik denk als ge daar met 30 km/u ergens tegenaan rijdt dat ge morsdood zijt. Smart= conservenblikske. |
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oh boy imago. Sinds ik getrouwd ben met 1 kind, zonder werk en allochtoon... oh ja, en vrouw... who cares? :lol:
Dat is het laatste van m'n zorgen. Een auto is voor mij een transportmiddel. Maar goed, liefst geen Smart misschien, je hebt niets aan de kofferbak. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() ![]() |
Citaat:
|
De wagen van Maggie de Block, "iMaggie-gewijs"
![]() ![]() |
Citaat:
Kwa modellen moeten ze inderdaad nog veel leren, kwa kostprijs zijn ze veruit de beste. Ik bedoel daarmee niet alleen de aankoopprijs, maar de totale kostprijs om zo'n 300.000 kilometer af te leggen. Aankoop Verbruik Onderhoud |
Citaat:
|
Citaat:
Is dat niet verboden? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() ''Twas mo een graptchen é" want de serie op zich was best leuk om naar te kijken. :cheer: |
Citaat:
|
Rondrijden in eentje die jonger is dan 15 jaar lijkt me onzin.
Ik sluit wel gemakkelijk compromissen gezien mijn imago me geen barst kan schelen. Voor de Alpine 110 bijvoorbeeld zou ik een uitzondering kunnen maken ... en voor een Chevrolet Aveo LPG. |
Dodge RAM
Enkel schimmige aannemers met een VB-lidkaart rijden daarmee |
1 Bijlage(n)
Citaat:
Bijlage 108811 Ik had het nieuwtje al half geloofd, tot de datum van het bericht mij opviel : 1 april 2018. |
In een Nissan.
|
In een Daewoo.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be