![]() |
Citaat:
Er breken ongetwijfeld moeilijke tijden aan, maar de francofone Brusselse partijen vrezen die tijden duidelijk méér dan de Vlaams Nationalistische internetbrigade. Terecht! Eigen schuld, dikke bult. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Op andere punten niet. |
Citaat:
|
Citaat:
dat ze enerzijds zogezegd fundamentalisten willen verbieden, terwijl die al goed vertegnwoordigd zijn in hun eigen Schepen-colleges. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Echte Brusselaars of inwijkelingen? Daar moet men wel een beetje rekening met houden qua kiesgedrag. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je beseft toch dat het probleem, dat diep in de hele moslimgemeenschap geworteld is, daar niet mee van de baan is? Geloof jij écht dat de moslims NIET hun wetten zullen opleggen als zij in de meerderheid zijn? Met of zonder islampartij??? Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
"Ah maar nee, we durven niet meer naar Brussel te komen"................ |
Citaat:
|
Citaat:
Dat er bijgevolg hele wijken in Brussel ontstaan waar er nog nauwelijks autochtonen wonen, is voor de Franstalige politici dan ook maar bijzaak. Hun doel is een zo weinig mogelijk Nederlandstalig Brussel, waardoor de Franstaligen bij volgende communautaire discussies, die er ongetwijfeld zullen komen, het statuut van het Nederlands in Brussel verder kunnen uithollen. |
Ik vind trouwens niet dat de partij ISLAM verboden moet worden. Op de lijsten van zowat alle traditionele partijen en Groen/Ecolo staan er tegenwoordig radicale/fundamentalistische moslims. Dankzij een partij als ISLAM, krijgt het radicaal Islamisme nu tenminste een duidelijk politiek gezicht en valt het bestaan ervan ook niet te ontkennen.
Bij vorige verkiezingen was dit wel zo, omdat er toen nog geen aparte lijst bestond en radicale moslims dus ook gewoon op de moslims stemden die op de lijsten van de traditionele partijen opkwamen. |
Citaat:
Dat lijkt me een logische gang van zaken. Ze zijn hier, ze hebben hun moskee's, hun wijken, hun winkels, nu nog politiek consolideren. Op wat of wie de Brusselaars gaan stemmen maakt me weinig uit en staat volledig los van het moslimgegeven. |
Citaat:
En terwijl Vlamingen zoals u weigeren om naar Brussel te gaan, hebben Franstaligen geen enkel probleem om naar Vlaanderen te komen wonen. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Tien jaar geleden waren 35% van de inwoners van Brussel van niet-Europese afkomst. Dat waren toen al zo goed als zeker bijna allemaal moslims. Ahrouch wist dus waarover hij praatte. Daar komen de Brusselaars bovenop die zich alles behalve Belg voelen en Vive La France of Vive hun land van afkomst roepen. Tien jaar geleden was bijna 70% inwoners van Bruxelles al van VREEMDE ORIGINE. Brussel telde tien jaar geleden nog slechts 32% Brusselaars van Europese afkomst en van niet vreemde afkomst. Zelfs die 32 % waren toen dus niet allemaal Brusselaars. Tien jaar later is Brussel er gegarandeerd nog veel erger aan toe. Everytime en co hebben bijgevolg reden zat om hun hart vast te houden en niet te hoog van het Brussels stadhuis te blazen. |
Citaat:
De Vlamingen zouden goed zot moeten zijn om in een stad te gaan wonen waaruit de Franstaligen van miserie gaan lopen. :lol::lol::lol: |
Citaat:
|
Citaat:
Niemand ontkent dat Brussel een internationale stad geworden is en gelukkig maar! Hoe meer culturen, hoe beter! Vlamingen zoals u zoeken alleen de haat tegenover de andere volkeren. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Je maakt jezelf wijs dat "de overgrote meerderheid van de Brusselaars" niet voor de islampartij zullen kiezen, maar je vergeet voor het gemak dat er 10 jaar geleden al maar goed 30% Brusselaars meer in Brussel woonden. Tien jaar geleden was het percentage buiten-europese vreemdelingen (Turken en Marokkanen, dus moslims) al groter dan het percentage Brusselaars. Terwijl 10 jaar geleden al bijna 70% inwoners van Brussel van vreemde origine was toeter je nu "hoe meer culturen hoe beter!" Daarop volgt het afgezaagde riedeltje van de man die Bruxelles allang de rug had toegekeerd indien hij niet net over de taalgrens zijn kostje verdiende "dat Vlamingen zoals ik alleen maar haat zoeken tegenover de andere volkeren". Als toonbeeld van Vlamingenhaat moet jij nogal lef hebben om anderen je eigen haat in de schoenen te schuiven. Vergeet niet dat ik bewijzen heb van jouw Vlamingenhaat! Ik heb niet meer of minder gedaan dan cijfers gegeven die erop wijzen dat er nog weinig Brusselaars, maar héél veel vreemdelingen in Brussel wonen. De kans dat een groot deel van die vreemdelingen, waarvan minstens 35% moslims, WEL op de islampartij stemmen is dus reëel. Of waarom denk je dat zowat ALLE francofone partijen in Brussel de islampartij willen verbieden? Omdat ze er gerust in zijn dat de "overgrote meerderheid van de Brusselaars" NIET op die partij zal stemmen? :lol::lol::lol::lol::lol: Waarom willen ze dan een partij verbieden die geen gevaar betekent? Ik heb er geen enkel bewaar tegen dat je jezelf voor aap zet, maar je kan beter niet proberen om mij voor de gek te houden want dat lukt je NOOIT. |
Citaat:
Hoe vaak heb je op dit VLAAMSE forum al Vive la France geroepen? In gedachten leef jij al JAREN in Frankrijk. In gedachten BEN je Belgique én Bruxelles allang ONTVLUCHT. |
Citaat:
:rofl: Brussel: de "internationale" stad waar het Arabisch stilaan de overheersende taal wordt. Geef mijn portie gerust aan de kat. Oefening: vergelijk met echte internationale steden als Londen, Berlijn, Parijs. Rapporteer hier. |
Citaat:
|
Citaat:
De Vlamingen zouden goed zot zijn mochten ze in een stad WILLEN gaan wonen waaruit de oorspronkelijke Vlaamse Brusselaars allang vertrokken zijn, en waaruit daarna de Franstaligen van miserie weg trokken. Everytime zou de kop trekken van het peloton vluchters .... als hij uit Brussel weg KON. :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
Begrijpelijk dat u een cosmopolitische stad als Brussel niet graag hebt. |
Citaat:
Dit artikel komt NIET uit de wiki maar is een opinie van een Brusselaar in hart en nieren: Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Er wordt geen enkele, lees, GEEN ENKELE reden, opgegeven om zo tekeer te gaan tegen de Vlamingen. Waarom de Vlamingen zouden moeten gemeden worden om er geen problemen mee te krijgen. Maar als die twee zich altijd aanstellen zoals op dit forum kan ik me goed voorstellen dat de Vlamingen hen liever zien gaan dan komen. IK heb NOOIT, wie dan ook, op het hart gedrukt om Brussel, Wallonië, de Franstaligen, of wie dan ook te mijden. Beide posts, zowel de post van Everytime als die van Dorian, getuigen van francofone pretentie en onvervalste Vlamingenhaat. Citaat:
En DAT krapuul denkt de Vlamingen een lesje te moeten leren? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be