![]() |
Citaat:
Tenzij ze natuurlijk liegt over die reis. Of over die ziekte. Of over gelijk wat :lol: |
Citaat:
Citaat:
groenen :cheer: bembem thuis :cheer: hier blijven en centjes sparen :cheer: blijf van mijn planeet :cheer: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Voor de rest: amuseert u.
Gefrituurde vogelspin, rot ei en ingewandenstoofpot zijn delicatessen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Die gingen juist van 53 cent terug naar 68 cent.... :cheer:kassa:cheer: |
Citaat:
lol |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zoveel heb ik nog nooit moeten betalen hoor bij aankoop of verkoop van aandelen. |
Citaat:
Alleen gepensioneerden kunnen vanonder de 24 dagen vakantie in een 6dagen werkweek regel geraken. Als een invalide/langdurig zieke naar het buitenland wil reizen moet die toestemming vragen, en als het meer dan 20 dagen is, dan gaat de desbetreffende instantie al likkebaarden. |
Citaat:
|
Citaat:
Gedrongen, puisterig, fastfood vretende vollemaansgezicht Aziatische. Ook aanranders hebben normen hoor. |
bye bye Whitey land; HELLO ASIA!! :-)))))))))))))
|
Citaat:
Ergo, u moet u niet meer op de borst kloppen dat u een parasiet op't Blegische systeem bent. Ik ben dolblij voor u, en voor iedereen die belastingen in België betaald. |
maddox jealous nr 2
ehehehehehe! xD! |
Ahhhhhhhh het zal me ZO goed doen..... allemaal geelkes........... no more "the Chinese"!! FINALLY FREE!!!!!
|
Citaat:
Als ik naar Azië wil reizen doe ik dat gewoon. Het enige ik moet regelen is afwezigheid op't werk. |
And the food.... Ahhhhhhhhhhhhhhh the food!! ....... SO YUMMY!!
ASIAN FOOD VELY GOOD!! :BIG::BIG::BIG::BIG: ihihihihihi! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Amai Bemster, ben je vijf maanden naar Azie geweest?
Hoe was het? Heb u nogal gemist hoor. |
Citaat:
Een paar zéér luxueuze winkelstraten waar alle weelde van de wereld te vinden is. 1 of 2 straatblokken daarvan verwijderd zware armoede. Wel opletten, indien u op diefstal wordt betrapt kappen ze uw hand af. Uw andere opties zijn niet veel beter. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() ihihihihihi hello kitty proot proot |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be