Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Scandinavië heeft niets om trots op te zijn, gelukkig komen er moslims (https://forum.politics.be/showthread.php?t=252029)

maddox 29 februari 2020 22:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9255556)
Geen probleem, maar besef wel dat de Mensenrechten een universele ethiek vormen. Met ook praktische nadelen omdat men er misbruik van wil maken.

Maar als je die niet verdedigt dan maak je de baan vrij voor religiote ethiek (inderdaad, ook de sharia).

U kent mijn idee over mensenrechten. Het is gewoon een systeem om "leiders" een excuus te geven om anderen te verketteren en de neuzen van het kiezvee in hun richting te laten wijzen.

Dadeemelee 29 februari 2020 22:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 9255679)
U kent mijn idee over mensenrechten. Het is gewoon een systeem om "leiders" een excuus te geven om anderen te verketteren en de neuzen van het kiezvee in hun richting te laten wijzen.

No problem.

Mijn idee is dat de Mensenrechten ons beschermen tegen dictators, misbruik en religioten.
Wij zij hier in België een beetje verwend vrees ik.

maddox 29 februari 2020 23:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9255684)
No problem.

Mijn idee is dat de Mensenrechten ons beschermen tegen dictators, misbruik en religioten.

Yep, wij hier in Blegiê hebben het "te goed " en moeten dringend eens een deftige les in nederigheid krijgen.

quercus 1 maart 2020 09:43

Citaat:

No problem.

Wanneer de kweekratio van de Moslims in West-Europa verder aan dit tempo aanhoudt dan krijgen zij na 2050 hier de meerderheid. Dan worden uw "Mensenrechten" vervangen door de Sharia en leven de hier resterende autochtonen onder het gezag van een Eurarabish Kalifaat.

dpg 1 maart 2020 09:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 9255688)
Yep, wij hier in Blegiê hebben het "te goed " en moeten dringend eens een deftige les in nederigheid krijgen.

Zoals in Noord-Italie waar ze uit angst op de vuist gaan voor de laatste rollen wc-papier en ontsmettingsmiddelen. Dezelfde Noord-Italianen van Salvini die zaten te lachen als er weer eens iemand verdronken was op de vlucht zitten nu in een hoekje te huilen want de "dood" maakt geen onderscheid.

Al die sukkels die nu roepen en schreeuwen van grenzen dicht zijn in het zelfde bedje ziek, ze schijten in hun broek van de angst.

Hoofdstraat 1 maart 2020 14:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dpg (Bericht 9255839)
Zoals in Noord-Italie waar ze uit angst op de vuist gaan voor de laatste rollen wc-papier en ontsmettingsmiddelen. Dezelfde Noord-Italianen van Salvini die zaten te lachen als er weer eens iemand verdronken was op de vlucht zitten nu in een hoekje te huilen want de "dood" maakt geen onderscheid.

Al die sukkels die nu roepen en schreeuwen van grenzen dicht zijn in het zelfde bedje ziek, ze schijten in hun broek van de angst.

De mensen worden zot gemaakt door de media, dit is hetzelfde als brand roepen in een volle zaal.

daiwa 1 maart 2020 14:14

Citaat:

No problem.

.

Hoe dikwijls is Belgie nu alweer veroordeeld voor het schenden van de mensenrechten?
En welke klassieke partijen zaten het meest in een federale regering?

SDX 1 maart 2020 15:44

Mensenrechten beschermen nergens tegen als religioten die diezelfde mensenrechten niet eens onderschrijven, in de meerderheid komen.

Dan kan dadelmeeke nog zo hard om z'n mensenrechten roepen als hij wil.

Of z'n nakomelingen, maar die zullen dan niet beter meer weten.

SDX 1 maart 2020 15:46

Citaat:

Fanta!

We weten allemaal wie in Italië op de vuist gaan, met wie.

Zipper 1 maart 2020 15:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 9255836)
Wanneer de kweekratio van de Moslims in West-Europa verder aan dit tempo aanhoudt dan krijgen zij na 2050 hier de meerderheid. Dan worden uw "Mensenrechten" vervangen door de Sharia en leven de hier resterende autochtonen onder het gezag van een Eurarabish Kalifaat.

2!!

maddox 1 maart 2020 16:13

Citaat:

En hoe veranderd uw interpretatie de mening van mijn schrijven?

En als u verwijst naar de paniekreactie op een alternatief griepvirus, tja, kiesvee, daar kan je "stampedes" van verwachten.

Guinevere 1 maart 2020 17:19

De waarheid kwetst precies... Goede ad, ik gaf alvast een thumbs up.

daiwa 3 maart 2020 02:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 9256156)
Mensenrechten beschermen nergens tegen als religioten die diezelfde mensenrechten niet eens onderschrijven, in de meerderheid komen.

2 !

Zipper 3 maart 2020 10:24

Citaat:

Zo ver lijkt zijn denkvermogen niet te gaan.

marie daenen 3 maart 2020 12:13

Citaat:

No problem.

Alsof dictators, misbruik en religoten zich wat zouden laten liggen aan mensenrechten... Het zijn de eerste die ze zullen misbruiken om juist onder het mom van mensenrechten diezelfde mensenrechten te verkrachten...
En dat is namelijk de dagdagelijkse realiteit met al die zogenaamde 'gutmenschen'... die zich overal openlijk en verdoken binnen gewerkt hebben...

marie daenen 3 maart 2020 12:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 9256214)
De waarheid kwetst precies... Goede ad, ik gaf alvast een thumbs up.

Over welke waarheid heeft u het Guinevere; want ik heb nog maar zelden de waarheid uit jouw mond gehoord...

Elio di Supo 3 maart 2020 17:15

Citaat:

Niet iedereen heeft jou dapperheid, deepeegeeke.

Elio di Supo 3 maart 2020 17:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen (Bericht 9257203)
Over welke waarheid heeft u het Guinevere; want ik heb nog maar zelden de waarheid uit jouw mond gehoord...

Je zal moeten wachten op haar nieuwe dubbelnick alvorens het antwoord te weten.

Dadeemelee 3 maart 2020 17:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen (Bericht 9257200)
Alsof dictators, misbruik en religoten zich wat zouden laten liggen aan mensenrechten... Het zijn de eerste die ze zullen misbruiken om juist onder het mom van mensenrechten diezelfde mensenrechten te verkrachten...
En dat is namelijk de dagdagelijkse realiteit met al die zogenaamde 'gutmenschen'... die zich overal openlijk en verdoken binnen gewerkt hebben...

Het is in de eerste plaats bedoeld voor onszelf: EU leden. Daar hebben we rechterlijke bevoegdheid en afdwingbare wetten.

reservespeler 3 maart 2020 17:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob (Bericht 9255198)
Verstandige mensen hadden gezien dat het het vet gedrukte betrof. Dat je daar onderuit wil komen is duidelijk.

Hij kan dat gewoon niet weerleggen.

reservespeler 3 maart 2020 17:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 9255221)
“Fictie en waanideeën?” Word eens wakker mijn waarde. Je hoeft maar naar de huidige schoolbevolking te kijken in de basis-scholen en je weet al genoeg.

Dat ontkennen is zelfs misdadig (naar de autochtone bevolking toe).

reservespeler 3 maart 2020 17:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9255227)
So what? We hebben hier onze Rechtstaat gebaseerd op Mensenrechten die religioten tegenhoudt.
De alt-righters zouden die beter verdedigen dan er constant op te zitten kakken.

Een rechtstaat waar die van de Islam zich geen kloten van aantrekken.

En mensenrechten?
Ik denk dat de autochtone bevolking ook rechten heeft.

Ik bedoel dan andere rechten dan dat volkje aan de vreet te houden.

Dadeemelee 3 maart 2020 17:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 9257378)
Een rechtstaat waar die van de Islam zich geen kloten van aantrekken.

En mensenrechten?
Ik denk dat de autochtone bevolking ook rechten heeft.

Ik bedoel dan andere rechten dan dat volkje aan de vreet te houden.

En welke onwettelijke dingen behalve besnijdenis van jongens (dat hier toegelaten is, maar volgens mij tegen de Mensenrechten) mogen die hier dan wel?

reservespeler 3 maart 2020 17:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9255478)
Het ging over mensen die bang zijn dat we hier een Islamitisch Staat gaan krijgen.

Daarom ook dat ik de Rechtsstaat en Mensenrechten verdedig. Dat is de beste buffer regen religiotisme.

De beste buffer is deze nest te verwijderen van ons grondgebied. Of op z'n minst te stoppen met de import er van.

reservespeler 3 maart 2020 17:50

Citaat:

No problem.

Vandaar dat dictator Erdogan door Europa op handen gedragen wordt.

Mooie mensenrechten daar.

reservespeler 3 maart 2020 17:53

Citaat:

No problem.

We zien in Catalonië wat mensenrechten waard zijn.
En Europa …, Europa draait zich om en het probleem is opgelost.

reservespeler 3 maart 2020 17:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9257367)
Het is in de eerste plaats bedoeld voor onszelf: EU leden. Daar hebben we rechterlijke bevoegdheid en afdwingbare wetten.

Inderdaad, de Catalanen kunnen erover meespreken.

reservespeler 3 maart 2020 17:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9257380)
En welke onwettelijke dingen behalve besnijdenis van jongens (dat hier toegelaten is, maar volgens mij tegen de Mensenrechten) mogen die hier dan wel?

Open uw ogen voor de islam ze sluit.

Dadeemelee 3 maart 2020 17:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 9257389)
Inderdaad, de Catalanen kunnen erover meespreken.

Dat heeft niks met Mensenrechten te maken. Elk land heeft het recht om misdaad en misdadigers zoals sommige Catalanen te bestrijden.

Zipper 3 maart 2020 18:15

Citaat:

Puur demografisch zijn islamieten in de meerderheid in Europa binnen 25-30 jaar, zeker als we de import nu niet stoppen. Benieuwd hoeveel er van "zijn" mensenrechten nog gaan overblijven.

Hoofdstraat 3 maart 2020 19:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9257380)

Besnijdenis van meisjes die onbestraft verder gaan, lastige pubers terugsturen naar het thuisland waar ze onder strenge controle komen.

Bijvoorbeeld

Dadeemelee 3 maart 2020 20:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat (Bericht 9257442)
Besnijdenis van meisjes die onbestraft verder gaan, lastige pubers terugsturen naar het thuisland waar ze onder strenge controle komen.

Bijvoorbeeld

Volstrekt verboden en strafbaar in België.

maddox 3 maart 2020 20:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9257448)
Volstrekt verboden en strafbaar in België.

Yep, en hoeveel strafzaken zijn er al geweest over besneden meisjes, en hoe breed in de media zijn die geweest?

Ik zou het onder "gedoogbeleid" durven plaatsen.

Dadeemelee 3 maart 2020 20:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 9257452)
Yep, en hoeveel strafzaken zijn er al geweest over besneden meisjes, en hoe breed in de media zijn die geweest?

Ik zou het onder "gedoogbeleid" durven plaatsen.

Bij mijn weten gaat het voornamelijk om Afrikaanse meisjes die in hun thuisland besneden zijn. Maar verbeter mij als ik fout ben.

maddox 3 maart 2020 20:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9257455)
Bij mijn weten gaat het voornamelijk om Afrikaanse meisjes die in hun thuisland besneden zijn. Maar verbeter mij als ik fout ben.

En die Afrikaanse meisjes kunnen geen dochters van moslims zijn?

Maar dat is slechts 1 voorbeeld van "gedoogbeleid" hoor.

Dadeemelee 3 maart 2020 20:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 9257472)
En die Afrikaanse meisjes kunnen geen dochters van moslims zijn?

Maar dat is slechts 1 voorbeeld van "gedoogbeleid" hoor.

Bedoel je dat Afrikaanse meisjes die hun ouders beschuldigen dat ze hen laten besnijden hebben hier genegeerd worden?
Heb je voorbeelden?

Elio di Supo 3 maart 2020 20:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9257455)

maddox 3 maart 2020 20:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9257479)
Bedoel je dat Afrikaanse meisjes die hun ouders beschuldigen dat ze hen laten besnijden hebben hier genegeerd worden?
Heb je voorbeelden?

Hoe is gericht zoeken in strafzaken mogelijk?

Dadeemelee 3 maart 2020 20:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo (Bericht 9257480)

Daarom ook dat ik zei: ‘in de EU’.

Tenzij wij Afrika opnieuw koloniseren hebben wij daar geen jurisdictie.

daiwa 3 maart 2020 22:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 9257390)
Open uw ogen voor de islam ze sluit.

2 !

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:59.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be