![]() |
Citaat:
Er zijn blijkbaar potjes die moeten toegedekt worden. |
Oeioei. Wat zeggen de debatfiches hierover?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ga lachen als ze in 2024 weer uit de boot vallen. En dan maar weer janken en calimero spelen. |
Privacy: daar werd vroeger mee gelachen.
Nu nemen rechters dat ernstig... Apache is misschien wel te ver gegaan in de zucht naar sensatie. |
Citaat:
|
Citaat:
En meestal duidt dat er op dat er iets verborgen moet worden, en intimidatie is vaak een manier om datgene verborgen te houden. |
Citaat:
|
Ik lees net dat Apache is vrijgesproken.
Pure intimidatieoperatie van BDW. Hij moet zich schamen. Maargoed, die is daar niet capabel toe. |
Apache is vrijgesproken.
De vrijheid van meningsuiting zegeviert. En de 20 komt er weer niet zo fraai uit. Natuurlijk is het minder erg dan Kucam. En minder erg dan wat Francken in die criminele zaak presteerde. Ook een bewezen verkrachter is veel erger. Ook de Vlaamse zonnepaneelbezitter eventjes met electorale voorbedachtheid oplichten is van een heel ander kaliber. Maar Dit nieuws is zeer goed voor het onderhouden van de perceptie van schandaalsfeer rond de politiek in het algemeen en de 20 in het bijzonder. Ze zijn sterk bezig dat krimpend teampje van de 20 en steeds minder. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een staatshervorming die niet uitgaat van de liberale princiepes zal dus zo goed als onmogelijk zijn. Dat is de realiteit. En Dewever weet dat. Hij is radeloos. |
Citaat:
Evenveel als over de grote BSP die ook tot de 11jes is neergedaald. En evenveel als over de niet eens 20 meer die ooit een 32.5 was. Namelijk dat de bevolking al de domme fratsen en het slecht bestuur van de trado's niet meer pikt. |
Zou de jonagoldman een betere advocaat hebben?
|
Heel die affaire rond Van der Paal en Land Invest is erg touchy. N-VA'ers worden erg zenuwachtig als iemand erover begint. En met dit soort klachten die ze er nog bij doen is het een gift that keeps giving.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat hebben ze bewezen met hun laaghartige "journalistiek"? |
Citaat:
De versnippering van het politieke landschap is geen gevolg van het argument dat u hanteert, maar is geheel de verantwoordelijkheid van die partijen zelf; die allen in elkaars vijver zijn beginnen vissen. En dan krijg je uiteraard versnippering, daar binnen elke partij die-hards zitten die niet akkoord gaan met dat vissen in de andere vijver en zich van de eigen partij afscheuren. Om wat later alsnog in de andere vijver te gaan vissen... Kortom, dat Open-VLD haar principes overboord moet gooien om haar wagen aan een andere locomotief te hangen, zegt zowat alles over de partij. Fraai is het niet. |
Citaat:
|
Citaat:
Soit, zowieso goed dat Apache werd vrijgesproken. Vrijheid van journalistiek en meningsuiting is het hoogste goed. Alleen jammer dat links daar zelf niet zo over denkt |
Citaat:
|
Citaat:
Dat zou pas princiepes overboord gooien zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik betrek er inderdaad de brooddozen bij, daar ook Open-VLD (onder Gwenny) het daar vaak over had. |
Citaat:
En ik zal alvast zelf counteren: Als ze geen subsidies genieten moeten ze meer dan waarschijnlijk op zoek naar private inkomsten. En in hoeverre is die bron van inkomsten dan bepalend? Het neemt mijn bedenking echter niet weg. |
Citaat:
|
Citaat:
Geen idee wie de metafoor voor het eerst hanteerde; maar Gwenny maakte er tevens gebruik van, telkens wanneer ze aan de kaak stelde dat ergens een kost werd gemaakt die haar nutteloos leek; en waarvan met die middelen betere dingen gedaan konden worden. Brooddozen vullen bijvoorbeeld van de zovele arme kindjes die zonder boterhammetjes in de refter van hun school met grote hongerige ogen moeten toekijken hoe klasgenootjes dik belegde sneden brood naar binnen stoempen. Brooddozen dus, referend naar de bij momenten zwakzinnige retoriek van Open-VLD (bij monde van Gwenny), als antwoord op het niet afschaffen van de Senaat. |
Citaat:
want wiens brood men eet, diens woord men spreekt....................:| |
Citaat:
Dit is puur populisme travis, wat u hier poneert. Gewoon goedbedoeld zaken verbinden die niks met elkaar te maken hebben en zo de mensen op te hitsen. Het feit dat de Vlaamse overheid niet zorgt voor schoollunches, is omdat ze dat niet wilt. Dat is een politieke beslissing van de NVA. |
Citaat:
|
Citaat:
Misschien net daarom (wegens uw terechte subsidie opmerking dus) dat het zo belangrijk is dat Apache is vrijgesproken. Als ik het goed begrijp is Apache (maar blijkbaar ook Doorbraak) zo goed als subsidie vrij. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:12. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be