Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen
(Bericht 9427241)
Zeg het eens??? In ieder geval niet op de Vlaamse kiezers want die vreest men als de pest...
|
Het bewijs dat men de Vlaamse kiezers vreest als de pest staat als een fort. Daar heeft niet één pretentieuze belgicist verweer tegen. Vandaag dat ze je stelling straal negeren.
Dat de belgicistische grote lichten van dit forum "vergeten" zijn hoe zeker ze waren van paars-geel bewijst hoe zwaar ze aan zelfoverschatting lijden.
Ze zijn ook vergeten dat Lachaert de voorzitters verkiezingen won door op paars-geel in te zetten.
En dat diens keuze om zich aan pyromaan Bouchez te ketenen de reden is dat paars-geel van de baan is.
Paarsgroen is nog de enig mogelijke optie want...Magnette wil géén WilmésIII.
Ik hoop dat het Lachaert lukt. Ook al hebben de groenen al laten horen dat zich geen tweede keer laten belummelen zoals door Verhofstadt.
Dat wordt dus drie jaar dolle pret, namelijk "regeren" met de liberalen, én met een pyromaan die zijn grand bouche onmogelijk kan houden.
Mijn zoveelste voorspelling (en er zijn er al enkele uitgekomen!) is
dat het geen énkel belang heeft of er nog een regering komt, of welke het wordt. Zelfs 20 jaar volstaan niet om dit absurde en uitgewoonde apenkoningdom nog op poten te krijgen.
Dat Bouchez het gebedel van Franstalig Belgique wil stoppen is zand in de ogen strooierij. De financieringswet gaat over 600 miljoen. De transfers over 16miljard. DAAR mag niet aan geraakt worden. Vandaar géén staatshervorming want die zou het mogelijk maken om een einde te maken aan deze schandalige, francofone miljardendiefstal.
Bovenop de jaarlijkse miljardentranfers die Vlaanderen worden ontstolen komen de gevolgen van het coronavirus. Een debiel weet wie de rekening zal betalen. NIET het koningshuis, en evenmin de politici "die hun verantwoordelijkheid namen/nemen". Het zullen zoals altijd in dit corrupte vvorstendommetje de Vlamingen zijn die het overgrote deel van de staatsschuld moeten dragen. Who else?
In 2024 kunnen verkiezingen niet langer vermeden worden. Ook al vreest "men" de Vlaamse kiezer als de pest.
De belgicistische grote lichten wéten maar al te goed dat de Vlamingen, dankzij het cordon, NOOIT de politici hadden die voor HUN rechten opkwamen, en dat de Vlaamse kiezers maar één middel hebben om daar VREEDZAAM tegen in opstand te komen. VERKIEZINGEN! Dat zullen ze de volgende verkiezingen
ongetwijfeld doen.
Ik heb gemerkt dat er hier nogal denigrend gedaan wordt over wetstraatwatcher Wouter Verschelden. Wat die man schreef viel mij al veel eerder op. Dankzij zijn vele inside contacten wist hij duidelijke meer dan wat de "kwaliteitskranten" ons probeerden te verkopen. Wat hem de eretitel van
BDW-Wouter Verschelden opleverde.
Dat is meer dan waarschijnlijk ook de reden waarom de grote belgicistische lichten hem niet kunnen luchten. DAT en het feit dat hij de favoriete Wetstraatwatcher van het "Knuppelwijf" is.
Ik trap het weer af want ik walg telkens ik twee berichten lees van de vermeende grote belgicistische geesten op dit forum.
Ik besteed mijn tijd liever aan koekjes bakken en van gedachten wisselen met mijn donkerhuidige vriendin uit Nederland. Daar komt tenminste zinnige praat uit. Ik heb er alleszins veel meer mee gemeen dan met de zeikers van dit forum met belgicistische grootheidswaan.
Brandt maar los en vreet jullie buik gulzig vol met het voer dat ik hier even kwam lossen!