![]() |
Citaat:
Maar dat onder het (extreem)linkse kiespubliek relatief veel IS aanhangers zitten, is wel een feit. Trouwens er is ooit nog eens een kartel geweest tussen de pvda en de toenmalige partij van Abou JahJah. |
Citaat:
Citaat:
Dan kunt ge dat aantoonbaar aanwijzen ? Wel leuk dat ge het al realitveert ( of net niet ? :roll:) en het nu gaat over IS aanhangers ipv moslims en wijken met uitsluitend of vooral moslims Citaat:
Bij mijn weten was dat de oprichter (samen met Meryem Kaçar) van be.one, een politieke partij die zich inzette op radicale gelijkheid inzake gender, afkomst en sociale status Dus leg effe uit, wil je |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik werkte er vele jaren tussen, was geen maar werd racist en weet u wie de grootste racisten zijn? Uiteraard zitten daar ook toffe mensen tussen maar zelfs dan leven ze meestal op een totaal andere manier dan wij Westerlingen. |
Citaat:
-VB wil het avondland zuiveren van vreemdelingen en moslims De gelijklopendheid is treffend. |
Citaat:
Niemand in het VB spreekt trouwens over zuiveren. Een vreemdeling willen terugsturen is iets anders dan hem neerknallen. Dat u dat niet wil zien zegt veel... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat denk je over Blokhaters zoals Het Oosten die ook ALLE moslims buiten wil? Ga je die ook leren weer grappig te worden? |
Citaat:
https://www.parool.nl/nieuws/abou-ja....google.com%2F |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het verheerlijken van de Belgische staat, nationalisme dus, dat is ook een kernmerk van fascisme. |
Citaat:
U verkiest zelf om hier te blijven. Mij storen die blokkers niet hoor. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hij is dus wel de laatste die kritiek mag hebben op het 70 punten programma waar nergens een voorstel in staat om mensen te vermoorden. |
Citaat:
|
Moraal van dit verhaal is dat de poco-dictatuur weer, voor de zoveelste keer, zwaar op z'n bek gaat.
|
Citaat:
|
Citaat:
Beiden putten namelijk uit hetzelfde reservoir van ideeën... |
Citaat:
|
Citaat:
Dus je vraagt dat hier alleen het groene evangelie geldt als mogelijke tegenspraak op het groene gedachtengoed... Mooie kringredenering... |
Citaat:
|
Citaat:
Iets wat we, droevig genoeg, van onze gesubsidieerde 'vrije' Vlaamse media niet kunnen zeggen... De propaganda, de verzwijgingen, de verdraaiingen, de gewilde mal-interpretaties vliegen er gewoon van elk bladzijde af... |
Citaat:
De VRT die de grote nationalist Bracke heeft voortgebracht. Of de VRT waar de journalist bijna een erectie van geluk kreeg toen de Vlaams Blok carnavalstoet naar Brussel trok ? Of de VRT die de carriere van Ward De Bever heeft gelanceerd met het spelletje "de slimste mens" Of het laatste nieuws dat zich meer en meer als spreekbuis van VB en VB aanhang ontpopt ? Als sinds ik dit forum ken (2003) wordt er zwaar georakeld over een intelligente rechtse onafhankelijke pers. Velen voelden zich geroepen om erover te zeveren. Wie kent Jurgen Met Streken nog ? En nog is er geen enkele poging echt ondernomen om zulke rechtse publicatie of zender op poten te zetten? Zijn er te weinig rechtsen die kunnen lezen ? Of te weinig intelligente rechtsen die begrijpen wat er bericht zou worden ? Persoonlijk denk ik van niet ! Ik denk gewoon dat er geen echte rechtse pers nodig is, omdat de bestaande media, kwalitatief zeer hoogstaand zijn en best een zeer objectieve berichtgeving geven. Het is niet de pers die verantwoordelijk is dat de rechtsen het meestal voor zichzelf verknoeien. |
Citaat:
Als je dat gelooft, moet er inderdaad niet meer verder gesproken worden... |
Citaat:
Dan heb ik 1 vraagje voor u. Waarom moet de berichtgeving aangepast worden afhankelijk van de afkomst van de dader of slachtoffer van een misdrijf? Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
https://www.tijd.be/tech-media/algem.../10257823.html En herinner mij toch ook nog de tegenkantingen uit groene politieke hoek toen het VB, met Jurgen Verstrepen, een radio/tv programma wou opzetten. Degenen die hiermee wilden in opstappen werden afgedreigd (verlies zendvergunning, of wat weet ik allemaal) dat het niet mooi was. Laten we dit maar onderbrengen onder de duistere kant van democratie. |
Citaat:
Kritiek geven op iets dat je niks van af weet. :silly: |
On topic, Groen maakt de mensen dus bang voor het VB.
Terwijl cowboy Mahdi op twitter staat te roepen dat mensen bang maken onverantwoord is. Misschien moeten ze in de regering hun zever wat op elkaar afstemmen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:11. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be