![]() |
Citaat:
Vlaanderen zal in een compleet cordon geplaatst worden door Vivaldi, voor dood behandeld door hun klank en communicatie platformen in dit land , in de EU in de VN via de Franstaligen. Tibet werd bezet, De Oeigoeren worden in heropvoedingen kampen geplaats en Hongkong levenssfeer word steeds meer door de molen gedraaid. Dit is wat links doet met ganse regio's als ze de macht krijgen. Open VLD weet dat het hier bijna geen stemmen kan verzilveren en gebruikt MR en de EU om hun dictatoriaal Trump gedrag te gebruiken om te her federaliseren en Vlaanderen zo de macht te ontnemen. De macht die Vlaanderen hen via de verkiezing niet gunde!!!!!!! T’ja CD&V iedereen weet al decennia dat de tjeven met iedereen in bed kruipen om te hoereren, dus hun preken over Vlaanderen kan men met een korrel zout nemen. Even liegen en dan biechten en de handen wassen in onschuld. Deelstaat Vlaanderen zal nog mogen beslissen over zaken die politiek tot niets leiden.:roll: |
Citaat:
|
Ik wil er geen aparte draad over beginnen, maar ik moet in het raam van deze draad denken aan (met redelijk groot genoegen) aan de farce van het VB en de Univ van Hasselt.
Het VB kwam het toe om een lid van de raad van bestuur te krijgen. Dus mochten ze een voorstel doen. Kiezen ze begod toch wel die ene ex-prof die buiten gesmeten werd uit de univ van Hasselt, wegens het aanpappen met meisjesstudenten. Als er dus enig gevoelen van democratie verwekt waren richting VB, dan is het toch vakkundig gekelderd door het VB zelf, dat zich dus in de eigen voet schoot. Wat dachten ze? Dat er geen gelijkaardige stemming als deze destijds voor Kattebis op hun brood zouden kunnen krijgen? |
Citaat:
|
Citaat:
Werk de mensen tegen en iedereen moet uit de tegenwerkende regering blijven... Democratie noemen ze dat in la Belgique... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ach, links heeft niets liever dan dat de oppositie zou verdwijnen, zodat zij volledig hun gangetje kunnen gaan. Dat is de hun 'democratie': de 'slechteriken' monddood maken en/of vernietigen. Stalinisme ten top.
|
Citaat:
En dan zullen ze gewerkt hebben voor dat postje..:lol: |
Op de site van de mensen van het VB zelf zag men het dan weer zo:
“Spelregels worden veranderd om het Vlaams Belang uit Unia-bestuur uit te sluiten” Mijn verbazing was groot toen ik volgende regel las op bovenstaande site: Citaat:
|
Citaat:
Ik ben de politieke trado's (dus ook NVA) zo kotsbeu als kouwe pap. Maar het VB is helemaal geen alternatief. Het is altijd negatief, afbreken, tegenwerken, dwars zitten. Helemaal niets construktief dus. En laat mij nu van een politieke partij iets construktiefs verwachten. Onze maatschappij heeft niets aan afbrekers, dwarsliggers en tegenwerkers/ En neen, ik ben helemaal geen fan van Unia. Anderzijds ben ik wel overtuigd dat een dergelijke organisatie nut kan hebben. Ik verwacht dus van een politieke vertegenwoordiging in Unia een sturing in een positieve, minder unilaterale (islam voortrekken) richting. En ik ben er van overtuigd dat dit ook kan zonder dwarsliggen, afbreken en/of tegenwerken. |
Citaat:
In een organisatie die je wil afgeschaft zien (wat het VB wil), kan je toch enkel maar tegenwerken? Dat is toch de enige logische strategie? Constructief meewerken helpt het VB toch niet bij hun doel? |
Citaat:
Op dat vlak ben ik al een tijd atheist. |
Citaat:
PS In een ver verleden hebben de Peter en ik er eens voor gezorgd dat bepaalde medestudenten niet gingen vervolgd worden voor zedenfeiten door het uit hun hoofd te praten wat ze wilden doen. Maar dat is weer een ander verhaal. |
Citaat:
Ofwel de hele handel opdoeken,ofwel het zooitje tegenwerken... Aan u de keuze... |
Citaat:
En we hebben nu een Vivaldi regering met een meerderheid aan linkse partijen en krachten zoals Linkse CD&V vakbond en belangen groepen allerhanden. De 1500 € blijkt steeds meer en fabel te zijn en geen sprake meer van vroeger pensioen voor zware beroepen in nieuw regeerakkoord van Vivaldi met meerderheid linkse partijen. Weer een bewijs dat links vakbonden Dus ook de linkse zijde van CD&V met al hun stakingen en vele oproer optredens op TV en in de pers. De regering met NVA moest kapot door het hen aards moeilijk te maken. Marrakesh stond echt net alleen om die regering op te blazen. Om nadien 1,5 jaar rek en trek er overdoen om de bevolking in Vlaanderen de Vivaldi te laten slikken zonder hen de kans te geven hun keuze opnieuw bekend te maken!!!!. Bovendien zou PS partijvoorzitter al lang een verkiezingsstop voorgesteld hebben tot 2030 voor nieuw regeerakkoord .... waar de Croo en Van Van Quickenborne nu ook al 5 X naar verwees.... Vlaanderen moet op de schop.......en zal als dood iets behandeld worden tot........... Dus ja we, dus ook VB moet overal aanwezig zijn waar we kunnen!!!! |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dus inderdaad gratuite schimpscheuten, met de bedoeling om op het rode driehoekje te kunnen drukken als er wordt gereageerd. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Voorlopig geen postje voor VB bij Unia.
N-VA bij monde van Wilfried Vandaele legt uit waarom: "‘In het regeerakkoord is voorzien dat er een eigen Vlaams gelijkekansencentrum wordt opgericht’, zegt Wilfried Vandaele van N-VA. Dat zou er in 2023 komen. ‘We vinden het dus als meerderheid een beetje raar om bij Unia nu nog mensen te benoemen voor zo’n korte periode.’" |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:05. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be