![]() |
Citaat:
Met de kanttekening dat ‘onze’ = ‘onze onnozelaars’ is. |
Citaat:
|
Citaat:
Echter nu staat de winter voor de deur. ik zal ondanks alles wel mijn dagelijks revalidatie fiets ritje doen omdat ik als ik het niet doe bij mij de spasticiteit met veel pijn als gevolg de overhand krijgt. Ik ben er echter van overtuigt dat veel mensen zullen doorslaan als die opgedrongen isolatie lang volgehouden word. Veel mensen hebben afgeleerd om zelf iets te doen en wachten alleen nog op marsbevel van de vakbond om iets te doen, Staken = Niets doen! Op persoonlijk vlak zal en ander in opborrelende vijandigheid tegen de staat en hun beslissing om de mensen te isoleren in opstand komen. Terwijl duidelijk gemaakt zou moeten worden dat ieder individu zijn gezond verstand moet gebruiken en er naar handelt moet worden via de mogelijkheid van ieders eigen kunnen. Op lange termijn zal alleen dit de Covid-19 zal overwinnen. Of gaat Vivaldi meerderheid Franstalig Links en het liberaal laagje of KW-tje om de mensen te misleiden met de regelmaat van de klok de horeca platleggen en toch steeds de Treinen en bussen laten rijden..... Bij het opleggen van kudde gedrag zal de mens ontsporen. Zelfs Karel Marx stelde al >>> dat zijn systeem goed was maar dat er maar een probleem was en dat is de mens.... vandaar dat links steeds repressie moet gebruiken om de kudde in bedwang te houden, te herleiden tot willoos, initiatief loos zombie kuddevolk. |
Citaat:
Als ik Peter Piot lees, de enige echte viroloog die Vlaanderen telt, dan is de verspreiding van een virus een natuurlijk proces waar de mens nauwelijks inpact op heeft. Het enige dat de dwaze regeringsmaatregelen zullen bekomen is het rekken van het proces. Maar wat in de natuur kan gebeuren, zal ook gebeuren. En het virus heeft nog meer dan 7 miljard feestmalen te gaan. Piot heeft wel een Darwinistische visie (de zwakken zullen eruit gaan). En de zichzelf beschaafd bevindende mens wil de Wetten van Darwin niet meer erkennen. Nochtans zullen ze overwinnen, welke maatregelen wij ook nemen. |
Citaat:
Waanzin. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De enige echte viroloog in Vlaanderen is Peter Piot, en die mag niet op TV komen. Laat staan zijn expertise aanbieden aan de regeerders |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Tenminste, zo ziet het er naar uit. |
Citaat:
Dus het kapot maken van de horeca is er alleen om visueel iets zichtbaar te maken dat de Linkse voornamelijk Franstalige Vivaldi regering iets doet! |
Citaat:
het gedrag van mensen maakt geen fluit uit, er is geen schuld. |
Citaat:
Ze krijgen nu meer steun dan de eerste keer. Dus niet overdrijven aub. |
Citaat:
|
Citaat:
Plaats die ze volgende week in Luik bijv. te kort gaan komen... Maar gelukkig is de horeca dicht. |
Citaat:
En voor Dadee: ook dat stond in The Lancet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Pff ... en daarom werd nog vrij recent de avondklok ingesteld Antwerpen zeker? |
Citaat:
10% van de omzet. Om 4000% te krijgen had je een omzet van 40000€ nodig. Ik denk dat de meesten daar ver weg van zitten/zaten. |
Citaat:
Maar speciaal voor u voor de elfendertigste keer: https://www.thelancet.com/journals/e...208-X/fulltext |
Is er eigenlijk iets gezegd over evenementen ?
En feestzalen ? Vallen die onder horeca ? Volgens mij mag een trouwfeest van 200 nog steeds, maar je familie moet je thuis met een mondmasker ontvangen :-D |
Citaat:
En afstand houden in huis is geenszins evident. oplossing: geen bezoek. |
Feestzalen vallen ook onder de horeca zeker? :? 'k Had volgende week net een feestje van twee vrienden die samen 100 geworden zijn. (2x50)
|
Citaat:
Conclusie: Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
En de shops aan tankstations waar je een koffie kan nuttigen.
Magda ? |
Citaat:
Om te verdoezelen dat ze nul lange termijn visie hebben. |
Citaat:
|
Citaat:
... Maar als een lockdown toen niet hielp, is het bijzonder vreemd om dat nu opnieuw te proberen. Wacht, "hetzelfde proberen en een ander resultaat verwachten", dat was ergens een teken van, van wat ook al weer? |
Ik ken iemand die net twee weken geleden zijn cafe had omgebouwd naar restaurant om een beetje volk te krijgen.
En hij mag nu alweer dicht. Alles voor niks geweest. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Er is wel degelijk bewijs dat de horeca coronahotspots zijn :
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be