![]() |
Citaat:
Nog voordat ik het lager inruilde voor de humaniora hing daar een motor onder en zo ging het van klein naar groot. |
Citaat:
|
Citaat:
Tegenwoordig nog onvoorstelbaar dat je daar als kind mocht mee spelen. |
Citaat:
|
Neen.
|
Citaat:
Vroeger in mijne tijd niet. Wie je een oog kon uitschieten was de held. De schutter he. Nu janetten, transgenders. Coiffure. |
Citaat:
Mijn stief-schoonvader zaliger, met vuurwapendiscipline geleerd in een echt leger, was daar vrij kurkdroog in. Is het nu een luchtbuks of een Ma Deuce, je zorgt ervoor dat het WAPEN nooit gericht is op mensen die je niet dood wil. Doe je dat wel, ben je niet klaar om die verantwoordelijkheid te dragen. Het komt weer neer op rechten en plichten. En de grootste hoop van het kiesvee is daar niet (of nooit) klaar voor. Rechten opeisen, ja hoor. Plichten vervullen, meestal met tegenzin en veel gezeik. |
Citaat:
Neen, aan zo'n tijdverlies doe ik niet mee. Leven is kort, he. Voor je weet ben je dood.... moet beetje mijn hart sparen. Hartaanvallen op 45 komen vaak voor. Genieten en niet alles zo serieus nemen. |
Citaat:
|
Death and taxes.
Kan je niet vermijden. Maar bodemloze putten, ook teveel van het goede. En je blijft maar zaaien en er groeit niets. De wortels sterven af en de planten rotten. Beton. Er is in het Westen geen plaats meer om te leren. De bodem is dicht en/of onverzadigbaar. Hoeren ruiken naar de dood, dat heeft die vampier goed gezien.... |
Citaat:
Mijn zoon heeft van zijn 10 jaar een luchtbuks. Kwamen er vriendjes spelen dan was dat ding nergens te bekennen, veilig weggeborgen. Neen, niet door ons, door hemzelf. Hem van bij het begin goed uitgelegd wat kon en niet kon en waarom. Nooit is hij daarvan afgeweken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De brand was veel later hoor...8-) |
Citaat:
Het is misschien daarom dat ik als volwassene toch naar echte wapens heb gekeken, en dat het huis nu volhangt met bruikbare slag en steekwapens, met een boog of 3 omdat het kan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
OT: Ja maar de wapens die we hadden waren wel overduidelijk speelgoedwapens. Geen replica's.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:15. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be