![]() |
Citaat:
Verder wist ze me ook te vertellen dat het vaccin ervoor gaat zorgen dat enkel de 'elite' mag en zal overleven. Die hun vaccin werkt echt, de rest krijgt rommel zodat die zeker gaan doodgaan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Toch geen onbekende uitspraak? Dat van die chips inplanten is uiteraard wat extreem, maar in de essentie heeft een overheid er nog steeds meer voordeel bij, dat de burger vooral volgt en niet al te veel kritische vragen stelt. |
Citaat:
Oorlogen hebben ook hun impact. Mannen sterven massaal in de strijd. |
Citaat:
|
N-VB nog altijd nul leden, nul politieke afdelingen, nul politieke mandatarissen, nul macht
|
mijn voorspelling voor 2021:
de eerste scheuren binnen Vivaldi, en Groen/Ecolo zal zeker in de buurt zijn. |
Citaat:
De beta kent ze niet. Dus weet niet wat ie mist. De middenmoot (het gros van de samenleving) kent ze wel maar ook weer niet. Dus kan niet zonder.... |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Alpha heeft er zoveel gehad dat ie er zijn buik vol van heeft. Beta, waar niet van geproefd is kan niet gemist worden. Wat ik wil zeggen is dat bingefucking gelijk is aan uitgekeken zijn op. En passen is niet proeven. 2 zijden van dezelfde munt. In een extreem gaan is iets diep doorgronden... |
Citaat:
slechte voorspelling, probeer nog eens |
Citaat:
|
Citaat:
De feitelijke waarheid is dat men het gros van de fundamentele burgerrechten heeft opgeblazen, en zware economische en maatschappelijke schade heeft toegebracht voor een heel matig sanitair probleem, waar die schadelijke maatregelen niet eens veel aan gedaan hebben, als ze die al niet verergerd hebben. De gemakkelijkheid waarmee fundamentele principes werden opgeblazen op basis van nep wetenschap en angst propaganda is iets waar Goebbels nog een puntje aan kan zuigen. De mensen die dat aankaarten gaan associeren met een paar zotten met zilverpapieren hoedjes om vooral de echte argumenten niet moeten te zien behoort uiteraard tot diezelfde propaganda. De westerse maatschappijen zijn allemaal geruisloos omgevormd tot het soort regimes waartegen diezelfde maatschappijen beweerden te willen strijden een klein jaar geleden omwille, exact, van het soort uitwassen die we meemaken. Als ik zie dat de EU de pretentie heeft om twee van haar leden onder haar voeten te geven omdat zij de rechtsstaat niet zouden respecteren, terwijl die op 1 land na bestaan uit landen die de fundamentele burgerlijke vrijheden op heel bedenkelijke wijze opgeschort hebben, dan illustreert dit enkel maar die ommezwaai. Wij zijn sinds een klein jaar op een ongelofelijke manier om de oren geslagen met "experten" die de grootste wetenschappelijke nonsens uitkramen zonder dat er maar een ons kritiek op komt van al onze "instellingen". Zelden werd zoveel onwetenschappelijke lulkoek "officieel standpunt". De politiek van het hysterische angst zaaien, totaal ongefundeerd en wetenschappelijk zwaar tegengesproken, is de basis van deze "regime change" die totaal parallel loopt met de typische installatie van totalitaire regimes door de geschiedenis heen, maar nog nooit is zoiets zo mondiaal gebeurd. |
Eduard zijn café gaat definitief gesloten worden wegens een resem van overtredingen op de hygiëne.
|
Citaat:
|
Ik vond deze wel vrij goed gevonden ... (op site van bij onze noorderburen) ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
We krijgen 5 orkanen te doorstaan in België.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Eno komt terug? :oops:
|
Citaat:
Het komt wel vaker voor, eens in de twintig jaar ongeveer, maar we kunnen er meestal niets van zien en zelden staan de twee planeten zó precies op één lijn. “Met het blote oog zien we eigenlijk maar één planeet. We hebben een verrekijker of een telescoop nodig om Jupiter en Saturnus dan nog van elkaar te kunnen onderscheiden, omdat ze zo dicht bij elkaar staan”, legt wetenschapsexpert Martijn Peters uit aan HLN. |
De goudprijs gaat naar 50$
|
Koenaard gaat eindelijk eens sex hebben.
|
Standard gaat een nieuwe trainer mogen zoeken.
|
Trump wordt wereldkampioen snooker
|
België krijgt zijn 43,61 miljard schuldpapier niet geslijt.
|
Citaat:
Zij voorspelde nog meer: Citaat:
Ik ben benieuwd. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hierboven heeft er ene een moment van zelfreflectie....
|
Citaat:
Wadismedanu .... 8O :lol: |
Citaat:
Nogmaals: Dhr. Depuydt zou ook graag zijn andere vraag beantwoord zien: "Bestaat het Hollands volk?" U ontkent alvast het bestaan van een Vlaams volk. Met zes groeten |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:18. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be