![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De N-VA werden toen GESTAPO praktijken toegedicht. https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2018/01...ale-inspectie/ Geens over huiszoekingen: "Als dit kan voor de sociale inspectie, waarom niet voor uitwijzing van vreemdelingen?" De politie zal binnenkort met een rechterlijk bevel kunnen binnengaan in woningen waar mensen verblijven die hier illegaal zijn en die het land moeten verlaten. De Kamer bespreekt vandaag een wetsontwerp van de regering dat dat wettelijk moet regelen. Staatssecretaris voor Asiel en Migratie Theo Francken (N-VA) en minister van Justitie Koen Geens (CD&V) wijzen erop dat dit alleen zal gelden voor illegalen die uitdrukkelijk een uitwijzingsbevel hebben geweigerd. Volgens staatssecretaris Francken zullen uitwijzingen beter werken dankzij de woonstbetredingen die door een onderzoeksrechter zullen moeten worden toegelaten. "Nu belt de politie honderden keren per jaar aan. Ze weten dat er iemand thuis is, maar niemand doet open en dan kunnen ze niet binnen. Dat is heel frustrerend voor die politiemensen. Dat gaat nu wel mogelijk worden." |
Citaat:
De politie moet dan niet nog een aantal telefoontjes afleggen vooraleer ze mogen binnengaan. Dus als een raam of deur opengebroken is ... |
Citaat:
Over de legalisering van drugs: "Je hebt de klok horen slaan, maar je weet niet waar de klepel hangt." https://www.demorgen.be/nieuws/bart-...zien~bb958301/ |
Citaat:
|
Er is totaal geen alternatief voor VB. De covid-shit zal tegen eind volgend jaar wel verdwenen zijn, het vreemd gespuis daarentegen, dat is hier om te blijven en komen nog steeds in grote getale naar hier. Prioriteiten stellen.
|
Citaat:
Goed zot! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En het gaat dan niet alleen om de NVa ; het gaat om alle Vlamingen; ze zitten opgesloten in de Belgische tunnel en la Belgique zal hen er nooit uitlaten via wat ze in la Belgique de normale democratische weg noemen... die dan ook alles behalve democratisch is... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zo lang ze naar de pijpen van de echte machthebbers dansten en zo het volk in de waan hielden dat ze zelf bestuurden en dus verantwoordelijk waren voor de negatieve kanten en dus braaf gehoorzaamden... Geen betere oplossing... Maar nu, eerst waren de echte machthebbers achter de schermen eerder kapitalisten en liberalen; nu zijn het sossen en groenen geworden... Maar het enige dat telt is dat het geld richting hun zakken blijft vloeien en dat zij stevig de macht in eigen handen houden... |
Citaat:
En dat ecologisme is ook gewoon een excuus he: http://www.wrongkindofgreen.org/ |
Citaat:
De echte machthebbers achter de schermen spelen die kaarten uit die opbrengen en gezien onze zogenaamde politiek correcte kultuur doen ze zich dan nu voor als sossen, groenen en andere zogezegde mensminnende organisaties... En zelfs op direct niveau is daar enorm veel geld mee binnen te rijven... Waar zit de grootste jaarlijkse geldtrom die utigegeven moet worden anders dan bij de staatsfinancieën, die bovendien geld bijdrukken naar believe...? en vergeet de europese pot niet... |
Citaat:
|
Citaat:
Hoeveel onderdelen zijn van hun 70 punten plan ondertussen in voege gebracht? Dan nog, hadden ze er niet geweest we waren zonder twijfel nog veel slechter af geweest. Neen, er is geen alternatief. Als je voor een andere partij stemt, dan stem je in met de gevoerde immigratiepolitiek. Over mijn lijk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Logisch want in die landen zit de welvaart en de behoefte om deze welvaart om te zetten in consumptie van diensten die de eigen bevolking allang niet meer wil of kan doen. |
Citaat:
|
Citaat:
Moet je dat het VB verwijten of eerder de Vlaamse horigen en meelopers??? |
Citaat:
Dat wou Hitler ook. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk dat de drugswereld enkele sappige details heeft over bepaalde N-VA lieden. |
Citaat:
Van de N-VA niet. Weg met die partij. |
Citaat:
U bent ermee aan het lachen. |
Citaat:
PTB ? |
Citaat:
|
Ik denk dat het nu niet opportuun is om als politieker tegen de huidige gang in te gaan. Als 1 partij/politieker nu begint roepen in Belgie is zijn carriere gedaan.
Ik hoop, dat wanneer (of als) er verkiezingen komen, er minstens 1 partij is die tegen dan een narratief heeft ontwikkeld waarin de maatregelen erger zijn dan het virus. Tegen dan zal de economische ravage ook helemaal niet meer te overzien zijn. Ik geloof zeker dat er een gigantische massa mensen is die op een partij zou stemmen, al had ze maar 1 standpunt, en dat standpunt was, Weg Met Lockdown. HLN propaganda zegt wel overgrote deel is voor maatregelen, maar je moet eens op hun facebook gaan kijken, de reacties liegen er niet om. Onmogelijk dat NVA en VB geen interne peilingen hebben lopen aangaande die dingen. Toegegeven, ik ben ook heel ontgoocheld in hun huidige houding, maar politiek is een smerig spel, ik wacht nog af met mijn eindoordeel tot een verkiezingscampagne |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be