![]() |
Citaat:
|
De stilte bij verzameld links spreekt boekdelen. Gebeurt dit in het buitenland met blanke daders dan hadden we hier al een topic van 20 blz. Nu het echter om verrijkers gaat in eigen land, dan zijn ze stil. Dan zien we geen vermanende vingertjes met morele hoogdravendheid.
|
Citaat:
De verslaggeving over het 'de gewelddadige bestorming' van het Capitool, stond dan wel dagen mooi in de spotlights ... |
Citaat:
Om erger te voorkomen. :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wel, ik weet het ook. Er gebeurt in dit land te veel dat in een democratie niet mag gebeuren. En als dergelijke feiten voorvallen dan is er niemand van de traditionele partijen die reageert. Feitelijk zou ik mij nog druk moeten maken omdat mijn gronden in een dorpscentrum omgevormd werden in opdracht van stedenbouw tot patattengrond. En nu denken bepaalde partijen dat ik zal oorlog gaan voeren tegen de idioot die het bekokstoofde. Niets is echter minder waar. Dat stuk krapul is trouwens dood. Maar de partijen die weeral niks wilden zien uit gemakzucht kunnen wat mij betreft de pot op. Hun handelswijze heeft alleen te maken met lafheid en niks met goed bestuur. En zo zal ik ze benaderen in de toekomst. De toekomst is voor mij simpel. De grootste smeerlap(pen) krijgen mijn stem en dit met de hoop dat hij deze zogezegde democratie verder zullen verwoesten Idioten, lafaarden en kruipers verdienen geen democratie. Is het een misrekening beste vrienden? Wel het wordt U gegund. Pak uw boeltje samen en verdwijn. Ik heb uitsluitend nog respect voor politiekers met haar op hun tanden en die wel respect hebben voor hun kiezers of medewerkers. Er zijn teveel zaken waarop er moest gereageerd worden. Dat niet doen is de echte ondermijning van de democratie. Daar heeft de daad van een stomkop niks mee te maken. Aan verantwoorde politiek doen is verantwoordelijkheid opnemen. En daar merkte ik niks van in het verleden. Wel veel gejammer en gezaag. En ondertussen wel de rode loper uitrollen voor Uzelf en lilliputters. Zelfs blij zijn dat je mag meedoen. Niet mijn instelling. Voor lafaarden verzet ik geen poot meer. Het enige wat ze kunnen is mekaar in de rug schieten onderling. Dit volk is een volk van knechten. Alles kaat koet. |
Heel die betoging is een schande, van het begin tot aan het einde.
(maar overdrijven, nl. politiekantoor helemaal uitgebrand, werkt averrechts) |
Citaat:
|
Citaat:
Lees jij ooit eens wat anderen schrijven? Leest er ooit iemand van uw partij wat anderen schrijven? Ik betwijfel het. Jij alleszins niet. En de rest nog minder. |
toch maar een hellhole
vies volk |
Citaat:
|
Citaat:
Dit waren slechts enkele honderden relschoppers. Met paard uiteendrijven en allemaal oppakken. Wetgeving maken die relschoppers voor langdurigere periodes de bak in laat draaien. Boetes maken niks uit, een steen kan je niet strippen.... |
Konden ze niet beter wachten met betogen tot ná het gerechterlijk onderzoek? Dit ruikt naar vigilantisme waar het oordeel van de betogers al op voorhand geveld is.
En in twee weken rellen om de coronadoden te wreken ten gevolge van de besmettingen die zijn opgelopen tijdens de betoging? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
op een hoop en ter plaatse opstoken |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar wat deed de wagen van de koning daar. Die wagen staat continu in verbinding met de politie. De passagier wist dus dat er rellen plaats hadden. Onder normale omstandigheden word die wagen altijd uit zones waar betogingen plaats hebben weggehouden. De koning moet steeds neutraal blijven en mag zich dus zelfs niet laten zien in de buurt van betogingen. De koning heeft geen politieke, juridische of politie bevoegdheid. Het Liedtsplein ligt ook niet op de route van het Koninklijk palseis naar het kasteel van Laken. Men zou bijna gaan denken dat er speciaal een omweg is gemaakt, om in de rellen terecht te komen. Een uitlokking om aan de politici te tonen dat zelfs de best beschermde persoon in België zich niet meer veilig door zijn eigen hoofdstad kan verplaatsen? |
Citaat:
Dat verzekeringen daardoor almaar duurder worden, is evenzeer een (jammerlijke) waarheid. |
Citaat:
Bovenstaande -schandalige- voorval lijkt me te belangrijk om ergens begraven te zitten in een draadje over rellen. Wat jij hier opmerkt verdient een eigen draadje. Unia is hier veeel te ver gegaan. |
Citaat:
Ik lieg niet maar dat kereltje werd echt kwaad. Ik heb nog alles behalve een hoge pet of van die Bende.....maar ja het ging allemaal te goed zeker in de tijd van de gemeentepolitie en de toenmalige Rijkswacht dus moest het allemaal anders .....het resultaat is een ramp. Die echte Brusselse flikken die jij en ik nog hebben gekend bestaan niet meer. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Tegen Albanezen en Tjetjenen zijn die braaf maar tegen een Brave eerlijke Vlaming op leeftijd zijn die alles behalve braaf en ik spreek uit ondervinding. Maar t'ja wij kloppen dan ook nooit terug;-) |
Citaat:
ook uit ondervinding |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar wie gaan we de rol van opruiend politiekertje Trump geven in deze Brusselse saga ? Wie is er zoal actief op Twitter ? |
Citaat:
Schiet eens in die menigte, met rubber, en als dat niet helpt met scherp maar laat de dieren, paarden, met rust. |
Citaat:
Sorry! Maar ik ben anders groot gebracht. Dat komt er ooit nog wel van. Maar om op zulke manier een eindpunt te beogen zal wel zonder mijn medewerking moeten gebeuren. Ik ben voorstander van een loden bol van 25 kg aan hun enkel en ze een paar maand kasseistenen te laten stuk kappen. En als ze weigeren hen een paar dagen geen eten te geven. Zeker weten dat er resultaat zal komen. |
Citaat:
ok daarna dan maar doodknuppelen en opstoken |
Citaat:
Citaat:
Ernstige (lees: realistische) voorstellen zijn natuurlijk altijd welkom ... |
Citaat:
Citaat:
Gisteren kregen we nog het heuglijke nieuws over hoe fantastisch divers onze maatschappij wel is. En vandaag krijgen we al direct de "faits divers", om het met de woorden van een vorig politieke onverantwoordelijke Brusselaar te zeggen. Citaat:
Dat is het altijd. Ofwel hebben ze "veel te laat ingegrepen, ze hebben laten betijen". Of "ze zijn er veel te hard ingevlogen, en hebben het uitgelokt". |
Citaat:
Ik heb al meermaals gesteld dat het "veiligheidsprobleem" dat zich in steden stelt volledig toe te wijzen is aan een falende politieke overheid. Ook in Brussel. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:26. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be