![]() |
Citaat:
Staat uwe selder weer in bloei ? En dat in putteke winter. :lol: ;) |
Is strooien met keukenzout voldoende of is dat verspilling? We deden het gisteren weg. Maar nu ligt er een gevaarlijk ijslaagje.
|
Rotsneeuw, mijn rug geforceerd met die vuiligheid van mijn oprit te vegen. :evil:
|
Citaat:
Voorlopig hou ik het ook bij crematie. Maar een hele tijd geleden heb ik ergens iets gelezen over een biologische begrafenis. Zeker bij dit winterweer spreekt me dat aan, het lijkt me heel romantisch als er net een laagje sneeuw over het graf valt. http://www.allesduurzaam.nl/informat...roene_uitvaart |
Citaat:
|
Hier de ganse namiddag poedersneeuw.
prachtig ! |
"Ons emotioneel geheugen zorgt ervoor dat mensen bij sneeuw terugdenken aan hun onbezonnen kindertijd waardoor ze zichzelf ook blijer voelen"
S Mann. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik begrijp dat ze eerder strooien met peperspray en traangas? 8-) |
Citaat:
![]() |
Afgelopen nacht is er toch 5 cm bijgekomen. Hopelijk stopt het nu. Er ligt genoeg en met deze temperaturen blijft hij nog een tijdje liggen.
|
Zondag middag :-):-)
![]() #sohappy :BIG: :BIG: |
#woopswaaromstaatdatopzijnkop :evil:
|
Citaat:
En.... berekoud. |
Citaat:
|
Citaat:
![]() #wastaateropzijnekop ? ;-) |
Citaat:
Da noemen ze ruilhandel op een forum. :mrgreen: ;) |
Citaat:
|
Fuck, het is hier weer serieus aan het sneeuwen.
Tot zover de weersvoorspellers. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
In Siberie is het berekoud ! In Jakoetsk -bijna 300.000 inwoners- is het nu -32°. |
1 Bijlage(n)
00h13m36s - 9 februari 2021
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
Probleem rechtgezet , vwala , zonder trucage !! :-D :oops: Het feitelijk probleem is , ik denk dat uw raam scheef staat !! :|:-o |
Tijd dat die rotzooi (de sneeuw dus) van de baan is.
Weg ermee!!! Zou het opvallen dat ik er niet echt een boodschap aan heb aan de sneeuwval van de laatste dagen? :lol: |
Citaat:
Desalniettemin, toch ook nog een sneeuwman gemaakt hoop ik ? :lol: ;) |
Citaat:
![]() Ik maakte wel het pad voor de deur en voor de garage proper en strooide rijkelijk met het zout in het rond. :rofl: |
Citaat:
![]() |
Het aantal ongevallen neemt toe op de wegen, mensen glijden uit op de voetpaden en moeten naar het ziekenhuis. Als dit niet verbetert stevenen we af op een lockdown.
|
Deze nacht was het -8°C. Brrrr...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nog niks gehoord over kerncentrales die gaan uitvallen... :)
Da's weer een slapende hond denk ik. In het nieuws ging het weer over corona en het gebrek aan perspectief. Momenteel is het enkel plichten, geen rechten. Dat eenzijdige beleid gaat zich wreken. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:49. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be