![]() |
Citaat:
Dit is staatsterreur en de misdrijvers zijn staatsterroristen. Wat is de terreur bedreven door de staatsterroristen, vergeleken bij de terreur die de sars-cov2 klasse virus bedrijft? Voor elke als "corona-dode" verklaarde, zijn er 4 doden om andere reden. Anders gezegd: de natuurlijke sterfte (incluis virus, dat feitelijk ook "natuurlijk" is) is 5 keer groter. De uitleg waarmee de staatsterroristen hun terreur pogen goed te praten om burgers hun dwingelandij verzetloos te doen ondergaan, is daarmee een ronduit onbeschaamde leugen. Quasi alle verloren uren prestatie in de economie en ontspanning in samenleving, komen door nazi isolering ("quarantaine"), niet door ziekte door virus. De neonazi's pogen de maatschappij te reduceren tot een gevangenis met muren tralies hekkens pasjes camera's microfoons en bewakers. Hun "telewerken" introduceert een middleman positie om centraal te kunnen spioneren. |
Citaat:
|
Veel te jong gestorven. Ik had mezelf ingerekend. De angst, de paniek voor aggressie wellicht.
|
Citaat:
Ze mogen fier zijn, de jaloerse azijnpissers, ze hebben de dood van een mens op hun geweten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je doet je nickname geen eer aan. Overigens: wie niet horen wil, moet voelen is niet meer aan de orde plus wie niet wil horen draagt toch zelf de gevolgen, daar heb jij toch geen last van, dus waar bemoei je je dan eigenlijk mee? Bang om ziek te worden door een jongere die met teveel mensen dan voorgeschreven samenkomt? Dat kan ook als ze maar met 2 samenkomen.8O Blijf dan helemaal in je kot, hé? |
Jeezes, wat een bende wokes die extreem-rechtsen.
Een zatlap valt door zijn eigen stommiteit te pletter en de poltie zijn schuldigen omdat zij iets doen aan een bende lawaaimakers die om 4uur de andere hotelgasten wakker houden. |
Citaat:
‘Ik ben geschokt door het overlijden van een jonge Antwerpenaar vannacht’, laat burgemeester Bart De Wever (N-VA) weten in een reactie. ‘Ik wil mijn medeleven betuigen aan zijn familie en naasten. Het gerechtelijk onderzoek naar deze verschrikkelijke gebeurtenis loopt.’ De burgemeester merkt dat al sinds de start van de controles op lockdownfeestjes, mensen zich proberen te onttrekken aan de politie. ‘De veiligheidsdiensten hebben echter ons algemeen belang voor ogen en zijn er om ons te helpen waar nodig’, zegt hij. ‘Politiemedewerkers in heel dit land hebben het voorbije jaar bewezen in uitzonderlijke omstandigheden professioneel en integer hun moeilijke opdracht uit te voeren. Maar het overlijden van zo’n jong iemand confronteert ons pijnlijk met de gevolgen van lange lockdownperiodes op het mentaal welzijn, in het bijzonder van jongeren. Ik hoop dat we hierover in alle sereniteit het maatschappelijk debat zullen voeren.’ |
Citaat:
Spijtig dat corona-overtredingen niet even hoog beboet worden als snelheidsovertredingen. |
Citaat:
Maar heel erg nodig. Dura sex sed sex. |
Citaat:
|
Citaat:
Dwingt tot sereniteit. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik kan wel begrijpen dat als ge zo dreigt betrapt te worden op een feestje, het een dubbel feestje moet zijn, als je er in lukt om te ontsnappen.
Maar met wat pinten op, of "hedde drugs op?", acrobatentoeren uit gaan halen? Of zelfs nuchter op een wankele of smalle hoge richel gaan staan ...??? |
Citaat:
|
Citaat:
Die is buiten proportie. En het machtsvertoon van de politie in deze ook. |
Citaat:
|
Dat gaan we de politiek mogen aanwrijven(de politie doet tenslotte wat haar door de politiek opgelegd wordt,lijkt een beetje op dat terkamerenbosgeval verleden week)...
Niemand is op het idee gekomen blijkbaar om gewoon de zekering(en) van betreffende kamer af te leggen....Het "feestje" was dat ,zo meen ik toch,vanzelf wel afgelopen....Iedereen zat daar toch al op een hoop,geen nood er extra volk,flikken en zo,bij te roepen. |
Citaat:
|
Citaat:
Geen elektriciteit = geen geluidsoverlast = iedereen naar huis. En dat zonder doden. Er wordt veel te repressief opgetreden en de boetes zijn veel te hoog. |
Citaat:
extreemrechts... Huh, raar... Vroeger werd je juist "links" genoemd als je vond dat het niet de taak van de politie is om zeer agressief en hersendood op burgers te jagen. |
Citaat:
|
Citaat:
Dat vind ik vb van de cannabiswetgeving ook. Maar als ik dan terugkom van Holland en ik knal tegen een boom aan bij het vluchten van de politie, ga ik toch ook niet zeiken dat het hun fout is. Had die domme kloot niet uit het raam gekropen op het 4de verdiep had die nog geleefd. |
Citaat:
|
Citaat:
En zal eerder het grote plezier, roepen en lachen zijn dat tot overlast leidde. De zekeringkast is meestal in de kamer zelf. Je kan natuurlijk heel de gang/hotel zonder zetten, mogen de andere hotelgasten nog wat meer genieten van de buren. |
Dit is een spijtig ongeval vanwege een stommiteit na een terechte interventie op grond van objectieve overlast. Laten we nu niet corona gebruiken om slachtoffertje te spelen.
|
Citaat:
|
Citaat:
De politie is nu een grote bron van angst geworden voor mensen die net als Joden illegaal geworden zijn, door normale dingen te doen. Als er daar geen negers tussen zaten in die groep - zoniet riskeerden ze niks - waren ze potentieel er heel slecht aan toe. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
In de psychologie noemen ze dat "bonding" |
Citaat:
Politie is voor mij gewoon een openbare dienstverlening, waar ge als burger een knokploeg kunt gaan inhuren. Maar je kan ook doe-het-zelver zijn he. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:19. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be