![]() |
Citaat:
|
|
Citaat:
Kwestie van levens te redden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Trouwens, waar verklaar ik mij viroloog? Is dat omdat ik niet alles kritiekloos slik? Kritiekloos slikken is zooo links... Verklaar, in plaats van 'op de man te schieten'. Heb je eigenlijk wel begrepen wat ik bedoelde in die post? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik begrijp eigenlijk niet waarom er iemand zou wakker moeten liggen van de opinie van Van Ranst
|
Citaat:
En ik heb geen grote voeten.;-) |
Citaat:
Ik ken het fijne niet van de zaak maar heb de indruk dat had die jongen niet strontzat was geweest dit niet was gebeurd. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar Fred, ik zou zelfs durven stellen dat indien hij strontzat was, hij zelfs de moeite niet had gedaan om door het raam te klimmen. Die kerel was in paniek. Maar daar hebben we een andere discussie voor. |
Citaat:
Vraag maar aan Bo.;-) |
De discussie wordt hier erg slordig en op het gekke af.
Is het erg dat die jongen uit dat raam is gesukkeld en daardoor gestorven is? Uiteraard. Had hij gedronken? Dat zal de autopsie ondertussen wel reeds achterhaald hebben. Ik denk niet dat ze het bij een “tournée minerale” gehouden hebben. Wanneer je de gevel van dat Ibis hotel zag dan viel het op dat er weinig of geen richels of brede vensterbanken zijn die je bij een klauterpartij kunt vastgrijpen. Het schrijnende is dat het had kunnen vermeden worden door gewoon geen dergelijk risico te nemen en de boete te aanvaarden. |
Citaat:
Nu heb je gelijk dat Alcohol de meeste mensen minder angstig maakt vooral wat verdooft. Het is een geest afstompende drug. Wat die jongen heeft bezield weten we niet want iedereen reageert wel anders onder invloed. Maar goed volgens ik lezen mag was de politie daar zelfs niet in het kader van corona dan wel wegens de geluidsoverlast. Nu zo een feestende bende in een hotelkamer heb ik ook al mogen meemaken.....geen pretje vooral dan niet als ze nog eens agressief reageren wanneer je gaat vragen of het wat stiller kan:roll: Alleszins blijkt dat ze ook al bezoek hadden gekregen van het hotelpersoneel maar dat dit niet had mogen baten. Ja en van het en komt het ander. Is een beetje zoals die toestanden in dat park. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dan hou je het voor bekeken voor het zover is en call it a night, of je wacht hun komst af. Daarna panikeren en door't venster klimmen wijst toch wel hard op een flink benevelde toestand. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het geeft tevens het antwoord op de vraag, hoe in de Nazi-tijd een doodbrave burger een sadistische folteraar wordt. En het gemak dat achter het ijzeren gordijn mensen, zelfs in eigen gezin, werden verraden omwille van een afwijkende mening. |
Citaat:
Let op, soms beperkt men zich tot U in armoede duwen volgens de regels he. Zoals anderen al stelden, om eens te feesten met vrienden kan men tot 4000 Euro boete krijgen, stel U voor zeg wat dat voor een jongere betekent. |
Citaat:
|
Citaat:
Jongeren zijn gewoon om te spieken, op alle domeinen. Ze leefden waarschijnlljk in de illusie dat ze hier ook konden spieken maar de flikken hebben méér ervaring met zo'n toestanden... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Al een geluk men ze niet eerst insmeert met pek en veren en dan aan een lantaarnpaal laat bengelen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dit waren klootzakjes die je liever niet hebt de kamer naast of boven U. |
Citaat:
|
Citaat:
Daar begint het : bij de opvoeding... |
Citaat:
|
Citaat:
Misschien heeft hij dankzij de coronamaatregelen nog een jaar langer geleefd. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be