![]() |
Citaat:
Zoek de fout! :-P |
Citaat:
We spreken 'n mondje van veel talen, dat wordt zeker geäpprecieerd. Maar andersom verwacht ik ook dat er op dat kleine stukje Vlaamse grond waar ik geboren ben, ook moeite gedaan wordt om die taal/mijn moedertaal te spreken. Zeker als men er zich permanent vestigt. Daarvoor zijn we dan weer veel te meegaand, om dat te durven eisen. Jammer. |
Citaat:
Universitairen die hopeloos veel taalfouten, DT fouten maken, niets begrijpen van interpunctie, zinsbouw edm... zijn legio, die lees ik dagelijks. |
Citaat:
Maar mijn slecht karakter en ik zitten dan telkens tegen elkander te grinnen wanneer zo'n extreem Vlomse verdediger begint taalkemels te schieten alsof 'm op jacht is in de Sahara. PS: 'k hoop dakkik hier geen fouten neerschrijfde. :-( |
Citaat:
En dat was niet waarover ik 't had. ;-) Ik wou er enkel 'n lichtere noot aan geven. :-P |
Citaat:
in een Master-eindwerk zou geen enkele taalfout mogen zitten. |
Citaat:
Behalve onze honderden soorten bier? ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
Onze voorouders hebben gestreden voor dit kleine plekje. |
Citaat:
Wie de beslissing nam is niet gesneuveld. Geen land of politieker is het waard om voor te sneuvelen. Waar zouden we trouwens fier moeten voor zijn? Ik kan me niet meteen iets inbeelden dat rechtstreeks met "ons" land of structuur te maken heeft waar we fier op kunnen zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Of anders gezegd: bedoelt u met "dit kleine plekje" alleen Vlaanderen, of geheel Belgie? |
Citaat:
En er zijn nogal wat Vlamingen die mooie dingen verwezenlijkt hebben. Daar ben ik best fier op, als 't mag tenminste. Ik woon er zelf niet meer, maar doe niet mee aan die neerbuigendheid tgo alles wat Vlaams is. |
Citaat:
Maar als land of Vlaamse gemeenschap? Niks, nada, noppes. |
Citaat:
Ik bemoei me ook niet met uw land. |
Citaat:
|
Citaat:
Wel serieus blijven èh. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als ik in Antwerpen iedereen zou begroeten op straat, moet ik honderd begroetingen per minuut doen. |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be