![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Is dat te moeilijk om te begrijpen ? |
Citaat:
In een goedwerkend systeem (FIFO) gebeurt zoiets niet. Hoeveel zelfstandigen zouden fait gaan moesten ze werken zoals de overheid? |
Citaat:
|
Citaat:
Waarschijnlijk wordt het gewoon opgeslagen in magazijnen en hebben ze nog nooit van Fifo gehoord. |
Citaat:
Over tijd zal de werking verminderen. |
Citaat:
En een zorg- of verpleegkundige die vervallen medicatie geeft aan een patiënt of resident, mag zich verwachten aan een stevige sanctie of zelfs ontslag. |
Citaat:
|
Citaat:
Dat zie ik aan uit welke hoek u bijval krijgt he. |
Citaat:
ps: het blijkt Fox te zijn die dit artikel wist op te rakelen. |
Citaat:
Als ik morgenvroeg de chocopot opendoe die vandaag vervallen is dan gooi ik die ook niet weg. |
Citaat:
Ik klaag gewoon aan dat er een grote stock is die dreigt te vervallen of reeds vervallen is. Die is belastinggeld, geld dat afgeperst wordt van de werkende mensen, dat gewoon verkwanselt wordt. |
Citaat:
Terwijl dit helemaal mijn artikel niet is. Aanklagen dat er geen FIFO gebruikt wordt, dat is blijkbaar artikels er uit zoeken. |
Citaat:
|
Citaat:
Beetje relativeren... :roll::roll::roll: |
Citaat:
De rest is prietpraat. |
Citaat:
Hoezo? |
hij laat weer geld in rook opgaan
Bijna 11 miljoen euro aan geneesmiddelen moet in vuilnisbak: “Minister Vandenbroucke wist dit vorig jaar al” https://www.hln.be/binnenland/bijna-...r-al~a20a7414/ |
Vandenbroucke zit trouwens nog met een stock van 98,65 miljoen aan vervallen producten. Dat blijkt uit een nota van de minister die de Franstalige media enkele weken geleden konden inkijken. Het gaat onder meer om pijnstillers, spierverslappers en verdovende middelen, maar ook om handschoenen, mondmaskers, testmateriaal, spuiten en naalden. Een gigantische hoeveelheid aan geneesmiddelen en medische hulpmiddelen waarmee Frank zich voorbereidde op de apocalyps. Voortschrijdend inzicht?
https://pnws.be/frank-vandenbroucke-...n-in-oekraine/ Ik dacht dat Maggie De Blok als volksgezondheidsminister de mondmaskers waar de vervaldag van was verstreken had laten vernietigen ? De wegwerpcultuur is de medische sector heeft lak aan het milieu. |
Citaat:
https://forum.politics.be/showpost.p...3&postcount=50 Ik heb maanden geleden al aangekaart dat hij met een dode stock van meer dan 100 miljoen zat. Hij probeert die nu mondjesmaat te dumpen en hij tracht het verborgen te houden voor het parlement. Maar hey, als je dat durft aankaarten dan ben je sossen aan het bashen. |
Citaat:
Misschien is het beter het overheidsbeleid van strategische matriaal medisch materiaal onder te brengen bij de andere, zoals dat van brandstoffen en voedsel. |
Citaat:
het opstoken of de transport? |
We kunnen die injectienaalden ook in de curare dopen en dan met een door FN gebouwd machinegeweer afschieten op de ruskies.
|
Citaat:
PS. Wat heeft VDB tegen OEKRAÎENERS??? Aan de Ruskies moet hij dat geven... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:34. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be