![]() |
Citaat:
Ik zal toch bij die groep geklasseerd worden hoor, je moet er niet veel logica meer achter zoeken. Ze vaccineren nu nog steeds kinderen tegen covid, het is eigenlijk iets religieus, en heeft niks met wetenschap te maken. |
Citaat:
|
Citaat:
Geen COVID-vaccin willen zetten maakt je per definitie een anti-vaxxer wappie. En zelfs personen die de COVID-vaccins hebben laten zetten maar twijfel uiten over het nut ervan, worden als anti-vaxxer wappies bestempeld. |
Ze moeten wel met een nieuwe terminologie komen of ze zijn zelf ook antivaxxers nu ze geen 5e of 6e prik willen nemen. Grappig hoe de boemerang in hun gezicht terug komt. :-)
|
Citaat:
Of ging het alleen maar om een droom? |
Citaat:
Woke, dat is het woord nu ! |
Citaat:
Tijdens de hoogdagen van de epidemie vaccinatie tegenwerken daarentegenwas misdadig. Wat schrikbarend is dat er zich nu een soort van sekte gevormd heeft die ontkent dat Covid een dodelijke epidemie was en die nu een quasi religieuze strijd tegen vaccinatie voeren. Tien jaar geleden was er al zo’n antivax sekte: de Bible Belt in Nederland. |
Citaat:
Ik heb COVID gehad aan het begin van de pandemie, ik had beschermende immuniteit vooraleer er sprake was van een vaccin. Een bijkomend vaccin voor mij was nergens voor nodig. Misdadig is me verplichten om een medische handeling te ondergaan, gebaseerd op gecherrypickte data, die me geen enkel bijkomend voordeel gaf, maar wel een hoop extra risico’s |
Citaat:
En ja, er zijn mensen gestorven door/met/aan covid.. de meeste slachtoffers waren 75+. Van de jongere bevolking (75-) heeft de spreekwoordelijke 99% 't overleefd. Zo dodelijk was covid. Van alle epidemies was het de zwakste ooit. Wat geen reden is om te ontkennen dat er slachtoffers vielen, maar willen over-dramatiseren is ronduit idioot.. nu goed, dat is sinds 2020 wel bon-ton om doen eh.. 8-) |
De "Weet ge waar ge uw prik kunt steken?" optie ontbreekt.
|
Citaat:
De chicoms hebben miljoenen mensen gedood en iedereen zwijgt erover. |
Citaat:
1. over het tegengaan van de verspreiding van het virus 2. persoonlijke bescherming van kwetsbaren En vaccinatie was in die periode effektief en nuttig: https://www.kff.org/policy-watch/cov...ination-rates/ |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Uitbraak corona: februari 2020, eerste gevaccineerde in belgië was Jos Hermans, gevaccineerd in DECEMBER 2020 en OVERLEDEN op 9 MEI 2021.. :roll: Citaat:
covid was een GRIEP die enkel dodelijk zou kunnen zijn voor hoogbejaarden en mensen met onderliggende gezondheidsproblemen...de "kwetsbare groepen" weetjenogwel? :roll: De who bevestigde dat sars-cov2 een GRIEPvirus is. Kinderen, jongeren en gezonde mensen liepen geen enkel risico en hoefden ook niet gevaccineerd te worden. :roll: Covid maakte minder dodelijke slachtoffers dan een seizoensgriep. Intussen is gebleken dat er nog meer schade en slachtoffers zijn door de nepmaatregelen dan door het virus. Maar tis te zuur en beschamend voor fanatieke vaxxers om nu te moeten toegeven dat je erin gestonken bent, dat je gejost zijt, dat je je erin hebt laten luizen. Blijven geloven, net zoals de Bible Belt sekte, ondanks dat je met je snuit op de bewezen feiten gedrukt wordt. :rofl: Citaat:
|
Citaat:
Maar dat vaccineren de incidentie niet tegenhoudt is ook reeds lang bewezen. Die zever van doe het voor je geliefden is een woke redenering. Emo argumentatie die objectief vastgestelde feiten negeert. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Vanaf september kunnen we weer met z'n allen gaan aanschuiven voor een werkzame booster.
|
Citaat:
Nu, in de zomer, is dit zinloos. |
Citaat:
En de vaxxers zijn dan weer bang en zwijgen liever beschaamd hoezeer ze voor de aap werden gehouden door de voorbije pandemie, dat weten ze liever niet. Maar laten we vooral de nog onbekende gevolgen van de experimentele prikken niet vergeten, die fase wordt door pfizer pas afgerond in februari 2024 en dat wordt dan vaccinatieschade door vaccin bijwerkingen genoemd. Het is ver gekomen dat ongevaccineerden verontwaardigd zijn over wat gevaccineerden door misleiding werd aangedaan en daar dan nog door de vaxxers voor uitgescholden worden, vaxxers zouden beter boos zijn over wat hen werd aangedaan ipv op de boodschappers te schieten. :roll: |
Citaat:
Kortom, die zijn niet bezig met bang zijn. De meesten van hun zouden niet twijfelen om die spuitjes opnieuw te laten zetten.. waar zouden ze immers het idee vandaan moeten halen dat er bijwerkingen zouden kunnen optreden? VRT of VTM? ;-) |
Citaat:
Dus wat was er dan nog misdadig aan het weigeren van die spuit? |
Hmm, ik heb er tot nu toe maar 2 gehad.
1 keer Johnson&Johnson, dat was toen het 'wondervaccin' waar je maar één van moest hebben. Een paar weken later bleken er wat zeldzame nevenwerkingen te zijn en werd het afgevoerd. Een booster was dan met Pfizer. Het moet zijn dat ik daarna een aantal boosters heb gemist. Covid heb ik één keer gehad, ik denk dat dat al na het Pfizer vaccin was. Geen idee of ik de volgende ronde meedoe. Niet dat ik antivaxxer ben, maar de vraag blijft of het echt gaat beschermen, of dat ik gewoon de volgende variant zal te pakken krijgen, die nog niet door het vaccin gekend is. |
Citaat:
Wetenschappelijk gezien is het dan beter om de nieuwe variant gewoon te krijgen, je hebt al bescherming van je besmetting en je was de eerste keer al niet dood gegaan dus de volgende zou minder gevaarlijk moeten zijn. Covid is nu effectief een verkoudheid, en ja, daar kun je ook al eens ziek van zijn. |
Neen, voorlopig geen nieuwe prik meer. Een mondmasker werkt beter.
Als de vaccins in de toekomst een betere werkzaamheid zouden hebben tegen besmetting, zou ik het overwegen, maar voorlopig niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat gegeven bepaalt de werking in de tijd en niet 'de wil' van de producent. mRNA vaccins zijn juist wel de snelste methode om die mutatie te volgen met een nieuwe versie. |
Citaat:
De reactie van het lichaam is ook extreem, het maakt letterlijk 1000 x het aantal antistoffen aan in vergelijking met een besmetting. Als je dan 3-4 ziektes tegelijk zou aanpakken zit je met 4000 keer antistoffen in je bloed. Je mag me veel wijsmaken maar zoiets kan niet gezond zijn. https://www.hln.be/zaventem/steven-v...-aan~a1e52242/ Steven Van Gucht is er ‘jaloers’ op, maar André (65) is bang voor boosterprik nu hij 1.148 keer meer antistoffen dan normaal heeft: “Kan mijn immuunsysteem dit wel aan?” |
Citaat:
Daarnaast… :silly: snelste bescherming …zeker op basis van 1 (schadelijk spike) proteïne !:silly: Terwijl een natuurlijke besmetting je immuunsysteem in kennis heeft gebracht met heeft met ALLE 29 proteïnen van het virus en nogmaals aangetoond (hoewel 1.0 algemene kennis) een betere bescherming biedt. Dus: COVID-19 gehad ? Steek die spuit in je reet ! |
Citaat:
Een vaccin dient voor persoonlijke bescherming. Punt aan de lijn. |
Citaat:
|
Citaat:
![]() Welcome aboard ! |
Citaat:
Het blijkt dat griep vaccins niet of nauwelijks werken bij oude mensen, de reden dat ze toch minder ziek werden is omdat die vaccins wel werkzaam zijn bij jongere mensen in hun buurt waardoor ze minder besmet werden. Dat is de basis reden waarom ze covid vaccins aan iedereen opdrongen, het jammere was dat die covid vaccins helemaal geen besmettingen voorkomen en dus was heel dat nazi gedoe naast ethisch misdadig ook volledig nutteloos. https://www.scientificamerican.com/a...he-very-young/ |
Citaat:
Terwijl domme vaxxers zich al VRIJWILLIG en aan VIER "eenmalige" prikken hebben blootgesteld zonder enig idee te hebben over wat de mogelijke effecten en schade MAAL 4 (per prik meer kans, dat lijkt de lotto wel :twisted:) op korte of langere termijn zullen zijn. Ze weten wel al dat myocarditits een vaccin bijwerking is, daarvoor hoeven ze enkel maar de overlijdensberichten van plots, onverwacht doodvallen van gezonde vaxxers en de pfizer bijsluiter maar te lezen, samen met de ellenlange lijst andere en schadelijke bijwerkingen. Maar de focus van vaxxers ligt op de omgeving, op onvermijdelijke, lichaamsvreemde stoffen van de geïndustrialiseerde wereld....wat ze intussen zelf door de gifspuiten in hun eigen aderen gespoten hebben zal hen worst wezen.....:rofl: |
Citaat:
Griepvaccins zijn gelijk darts, ze pikken er maar eentje uit in de hoop dat het voor het juiste virus of variant is en indien niet: dan passen ze het griepvaccin gaandeweg wel aan tijdens de griep uitbraak als ze zeker weten om welk virus of mutatie het precies gaat.....daarom dat er mensen zijn die na de griepprik toch nog griep krijgen. Het publiek weet daar allemaal toch niets van. :roll: |
Welke griep virussen/mutaties zien ze "uitbreken": deze die immuunsystemen overleven. Je kunt je de vraag stellen in hoeverre die "preventieve" inentingscampagnes, bij pech timing op vlak van andere overlevingsparameters (temperatuur vochtigheid UV ...) niet zelf maken dat andere varianten "uitbreken". Anders gezegd, de vaccins zorgen wel voor parate immuunsystemen, maar op 't verkeerde moment.
|
Citaat:
Vaccins werken maar goed tegen traag muterende virussen zoals de mazelen maar door die plaatselijk uit te roeien ontzeg je de bevolking de kans om hun immuunsysteem up te daten naar de nieuwe varianten jaren later. Kinkhoest is ook zo ene, die was hier uitgeroeid maar is nu terug in een andere variant via toeristen en immigratie. Ik heb die gehad enigste jaren geleden en dat was geen kattepis. Als het geen super dodelijke ziekte is dan is het beter die rond te laten gaan bij kinderen, uiteindelijk is het beter. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be